×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

هوشنگ نصیرزاده - ادعای هوشنگ نصیر زاده درباره پنالتی پرسپولیس / از کمیته داوران گلایه دارم - پرسپولیس

هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز بیان کرد: بازی خوبی مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتیم و اگر اشتباه داوری در صحنه منجر به پنالتی رخ نمی داد سرنوشت بازی تغییر نمی کرد.

وی در ادامه افزود: در خصوص صحنه پنالتی باید بگویم که داور بازی اشتباه کرد و اشتباهش نیز در جریان بازی تاثیر گذار بود، امروز تنها تماشاگر ماشین سازی در استادیوم بودم که در مقابل من ۶۰ هزار تماشاگر پرسپولیسی قرار داشتند.

نصیر زاده ادامه داد: تماشاگران باید به تیم ماشین سازی احترام بگذارند زیرا این تیم با شرافت بازی کرد و توانست تیم قدرتمند پرسپولیس را متوقف کند، اما باید بگویم که از کمیته داوران گلایه دارم زیرا به عقیده من صحنه ای که داور آن را پنالتی اعلام کرد خطایی رخ نداد و داور تحت تاثیر جو بازی قرار گرفت.

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز در ادامه در خصوص عدم حضور رضا خالقی فر در ترکیب تیم نیز گفت: دلیل حضور نیافتن او مصدومیت نبوده و این بازیکن به دلیل حضور نیافتن در تمرین تیم ماشین سازی از سوی سرمربی تیم از ترکیب کنار گذاشته شد.

وی همچنین در خصوص پاداش های بازیکنان این تیم نیز تصریح کرد: ما در بازی برابر استقلال نیز به بازیکنان تیم پاداش دادیم و برای این بازی نیز پاداش در نظر خواهیم گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.