×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مشارکت دانش‌آموزان در ارتقاء فرهنگ ترافیک کاهش تصادفات را به همراه دارد - مشارکت دانش‌آموزان در ارتقاء فرهنگ ترافیک کاهش تصادفات را به همراه دارد - اخبار گیلان

 سرهنگ ” محمدرضا محمدی ” با حضور در مدرسه ۱۲ بهمن شهر رشت کسب موفقت سال‌های اخیر در کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی را مرهون اقدامات ارزشمند همیاران پلیس در الزام والدین خود به رعایت مقررات بیان کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه از زمان اجرای طرح همیاران پلیس و مشارکت دانش‌آموزان در ارتقاء فرهنگ ترافیک شاهد کاهش بسیار خوب تصادفات و تخلفات رانندگی در استان هستیم گفت: هرچند با نقطه مطلوب و مورد قبول بسیار فاصله داریم اما نسبت به گذشته وضعیت خوب و حرکت رو به جلو را شاهد هستیم.

وی افزود: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند لذا بر این باوریم اگر آموزش‌های مناسب به آنان ارائه شود بدون تردید در بزرگسالی رعایت قوانین و مقررات به الگوی رفتاری آنها تبدیل خواهد شد.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: باید از ظرفیت آموزش و پرورش در اجرای طرح‌های همیاران پلیس، پلیس یار نوجوان، پلیس یار جوان و فرهنگ یار ترافیک برای ارتقاء دانش ترافیکی استفاده کرد.

وی در پایان از همه دانش آموزان خواست، با رعایت ادب و اخلاق نکات ایمنی حین رانندگی از جمله پرهیز از صحبت با تلفن همراه، بستن کمربندایمنی، استفاده از کلاه ایمنی، رعایت سرعت مطمئنه را به والدین و یا راننده وسیله نقلیه یادآوری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.