×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

نماینده رشت 2 - برای دفاع از حقوق تیم های گیلانی وزیر ورزش را استیضاح کردم / عاشق سپیدرود و داماش هستم - اخبار رشت

درگیری های پس از دیدار تیم های سپیدرود رشت و تراکتورسازی باعث ایجاد کدورت هایی مابین هوادارن دو تیم شد. استیضاح وزیر ورزش از سوی نمایندگان آذری زبان مجلس در خصوص بحث تبانی در فوتبال، باعث شد تا فضای فوتبال کشور رنگ و بوی سیاسی به خود بگیرد.

امروز خبری در رسانه های گیلان منتشر گردید مبنی بر حمایت حسنی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی از تیم تراکتورسازی و امضای استیضاح وزیر ورزش در حمایت از نمایندگان آذری زبان که این موضوع با واکنش مردم شهرستان رشت روبرو گردید.

به همین منظور سراغ وی رفتیم تا از صحت و سقم موضوع مطلع گردیم.

حسنی که از قرار معلوم دل پر خونی از برخی از رسانه ها داشت صحبت خود را این گونه آغاز کرد:

عاشق سپیدرود و داماش هستم

همه از عشق و علاقه من به تیم های گیلان و به طور ویژه سپیدرود و داماش مطلعند. طی یک سال گذشته تلاش های بسیاری را برای احقاق حقوق این دو تیم انجام دادم و مانند برخی از نمایندگان اهل داد و قال نیستم و سعی می کنم در آرامش برای شهرم قدم بردارم. تقریبا یک سال پیش بود که تعداد 33 نفر از نمایندگان تصمیم به استیضاح وزیر ورزش گرفتیم که با قانع شدن برخی از این نمایندگان قبل از استیضاح، این تعداد به 12 نفر رسید و استیضاح به سرانجام نرسید.

امروز در برخی رسانه های محلی نوشتند حسنی به کمک نمایندگان آذری زبان رفته تا به حمایت از تیم تراکتورسازی وزیر ورزش را استیضاح نماید.

از رسانه های مخالف می خواهم در هنگام نگارش مطالب خلاف واقع خود، خداوند را در نظر بگیرند

مطالبی که علیه من در رسانه ها نوشته شد، کاملا کذب می باشد. با رسانه ای شدن فایل گفت و گو و پرسش هایم از وزیر ورزش، چهره واقعی این افراد مشخص خواهد شد. در تمام طول مدت استیضاح تنها و تنها به تیم های شهرم فکر می کردم و مانند برخی نمایندگان اهل داد و قال و استفاده ابزاری از رسانه ها نبوده و نیستم.

زمانی که در مجلس برای سپیدرود و داماش فریاد می کردم، نمایندگان شهرم کجا بودند؟

آن زمان که گاه و بیگاه در حق تیم های رشت اجحاف میشد و من دنبال استیضاح وزیر بودم، نماینده محترمی که این روزها همواره دم از سپیدرود و داماش می زند چرا حاضر به امضای استیضاح وزیر نشد؟ حال که بعد از یک سال توانستم به اتفاق جمعی از نمایندگان دیگر شهرها از جمله مازندران و اصفهان، وزیر را مجبور به پاسخگویی کنم، دوستان از هر ابزار ناصوابی برای منفی نشان دادن تلاش هایم فروگذار نکردند.

امروز در جلسه استیضاح وزیر ورزش، از تیم های داماش و سپیدرود دفاع جانانه کردم

شب گذشته به من اطلاع دادند که ساعت 14 امروز (دوشنبه 30 اردیبهشت) نوبت صحبت من با وزیر ورزش است و از این بابت شاکر خداوند منان هستم و با رسانه ای شدن فایل پرسش هایم از وزیر ورزش، حقایق زیادی روشن خواهد شد.

در جلسه استیضاح امروز دفاع جانانه ای از سپیدرود و داماش کردم و ان شاالله به رودی شاهد اتفاقات بسیار خوبی خواهید بود البته اگر دیگران این تلاش ها را همچون گذشته به نام خود ثبت نکنند!

لیستی که در رسانه های محلی قرار داده شده تحریف شده است

امروز لیستی در رسانه های محلی استان قرار داده شد که نامم را در کنار تعدادی از نمایندگان آذری زبان قرار دادند تا من را در مقابل مردم شهرم قرار دهند.

دوستان عزیزم! این کارها نخ نما شده است. چطور می توانید این قدر راحت دفاع جانانه من از تیم های شهرم را به صورت معکوس جلوه دهید.

مردم رشت از جمله هوشمندترین مردم کشور هستند و خوب را از بد تشخیص می دهند.

گذر زمان نشان می دهد کدام نماینده به صورت عملی از تیم های شهرش دفاع کرد و کدام نماینده در فضای مجازی!

منبع:رشت گیلان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.