پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • درخواست ۵۰ میلیونی بیرانوند برای حضور در برنامه “شوتبال”
    11 خرداد 1398 - 12:40
    شناسه : 153179
    0

    روزنامه هفت صبح در شماره روز چهارشنبه خود در گزارشی جالب به دستمزد فوتبالیست ها برای حضور در مسابقه تلویزیونی “شوتبال” و سایر برنامه های تلویزیونی اشاره کرده است.

    پ
    پ

    علیرضا بیرانوند - درخواست 50 میلیونی بیرانوند برای حضور در برنامه "شوتبال" - بیرانوند

    روزنامه هفت صبح در شماره روز چهارشنبه خود در گزارشی جالب به دستمزد فوتبالیست ها برای حضور در مسابقه تلویزیونی “شوتبال” و سایر برنامه های تلویزیونی اشاره کرده است. در بخش هایی از این گزارش درباره علیرضا بیرانوند نوشته شده است.

    بخش هایی از این گزارش را می خوانید:

    «بیشتر برنامه ها و مسابقه های تلویزیونی برای بالا بردن میزان جذابیت شان نزد مخاطبان، از بازیگران و ورزشکاران شناخته شده دعوت می کنند. پیش از این که مهمان وارد برنامه شود، توافق های مالی صورت می گیرد چرا که هیچ مهمانی حاضر نیست بدون دریافت دستمزد، یک ربع تا نیم ساعت از وقتش را صرف حضور در برنامه تلویزیونی کند.»

    در این گزارش به حضور بازیکنان مطرح در برنامه “شوتبال” در شبکه نسیم اشاره شده:

    «ماجرای حضور مهمان ها در مسابقه های تلویزیونی با دستمزد متفاوتی نسبت به جنگ ها انجام می شود. بشار رسن و همام طارق، دو بازیکن عراقی فصل گذشته استقلال و پرسپولیس و همچنین علی علیپور و گادوین منشا برای شرکت در مسابقه “شوتبال” در شبکه نسیم هر کدام ۱۰ میلیون دستمزد گرفته اند.

    البته این رقم برای تمام مهمان ها ثابت نیست. گاهی اوقات مهمان ها درخواست هایی دارند که برنامه ها آمکان برآورده کردن آنها را ندارند.

    مثلا علیرضا بیرانوند برای شرکت در مسابقه “شوتبال” دستمزد ۵۰ میلیونی تومانی درخواست کرد و از ان جایی که برنامه توان پرداخت چنین مبلغی را نداشت نهایتا به آن جا نرفت.

    البته دستمزد بیرانوند در برنامه های دیگر متفاوت است. در صورتی که این بازیکن به عنوان مهمان در یک برنامه حاضر شود، ۳۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد، یعنی ۲۰ میلیون کمتر از رقمی که به عنوان شرکت کننده در مسابقه دریافت می کند.»

    البته گویا مبلغ دریافتی بشار و طارق از برنامه شوتبال، ۲۰ میلیون تومان بوده و از مبلغ مذکور بالاتر است.فوتبالی

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.