سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عوارض هزار تومانی «پیاده روی» در پارک جنگلی سراوان!+عکس
    16 خرداد 1398 - 15:49
    شناسه : 153454
    0

    آن چه بیشتر از پرداخت پول ورودی خودروها به سواحل مایه تعجب است عوارض پیاده روی در پارک جنگلی سراوان است که از عابرین پیاده مبلغ هزار تومان دریافت می شود.

    پ
    پ

    عوارض هزار تومانی «پیاده روی» در پارک جنگلی سراوان - عوارض هزار تومانی «پیاده روی» در پارک جنگلی سراوان!+عکس - پارک جنگلی

    گیل خبر نوشت: روز گذشته شهروندان گیلانی از افزایش ورودی در اکثر مناطق ساحلی گیلان خبر دادند. طوری که حتی ساکنان مناطق ساحلی هم مجبورند برای ورود خودروها به سواحل نه چندان دارای امکانات امین آباد ، کیاشهر و عسکر آباد ۵ هزار تومان ورودی بپردازند.

    اما آن چه بیشتر از پرداخت پول ورودی خودروها به سواحل مایه تعجب است عوارض پیاده روی در پارک جنگلی است که از عابرین پیاده مبلغ هزار تومان دریافت می شود. تا ظاهرا برای راه رفتن در سراوان نیز باید از جیب مردم هزینه شود.

    photo 2019 05 19 09 47 54 2 e1559811798842 - عوارض هزار تومانی «پیاده روی» در پارک جنگلی سراوان!+عکس - پارک جنگلی

    چنین وضعیتی در هیچ کجای کشور مسبوق به سابقه نیست که از پیاده ها نیز عوارض دریافت شود. حتی برای تماشای جنگل های زیباتری چون چون «جنگل ابر شاهرود» یا «جنگل پلنگ دره مازندران » هم چنین موردی به چشم نخورده است. بسیاری از جنگل های زیبا حتی از خودروها نیز ورودی نمی گیرندولی همین همین پارک جنگلی سراوان از خودروها ورودی هفت هزار تومانی دریافت می کند که حتی به نسبت سواحل گیلان نیز بیشتر است.

    گفته می شود مدتی پیش توسط منابع طبیعی عوارض ورودی پارک جنگلی سراوان طی یک مزایده به یک شرکت خصوصی واگذار شد که در مورد فرد پیروز در این مزایده شبهاتی مطرح است که در مطالب بعدی به استحضار می رسد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.