جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در دو سال گذشته صد در صد جان‌باختگان تصادفات شهر املش عابران و موتورسواران بودند
    26 خرداد 1398 - 11:08
    شناسه : 154016
    0

    رئیس پلیس راهور استان در هفتمین همایش ایمنی موتورسواران در شهرستان املش گفت: متأسفانه برابر آمارهای موجود عابران و موتورسواران صد در صد کشته‌شدگان تصادفات رانندگی شهر املش در دو سال گذشته را به خود اختصاص داده‌اند.

    پ
    پ

    1 - در دو سال گذشته صد در صد جان‌باختگان تصادفات شهر املش عابران و موتورسواران بودند - املش
    سرهنگ محمدرضا محمدی در هفتمین همایش ایمنی موتورسواران که در شهرستان املش برگزار شد بیان داشت: نیروی انتظامی استان در راستای کنترل و کاهش تصادفات رانندگی در سال جدید موضوع آموزش عابران و موتورسواران را در دستور کار خود قرار داده است زیرا بیش از 65 درصد تصادفات رانندگی استان به این دو گروه اختصاص دارد.

    این مقام انتظامی بابیان اینکه متأسفانه درصد قابل‌توجهی از موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند و این موضوع در شهرهای حاشیه‌ای و روستاها فراگیرتر است. افزود: برابر آمار پزشکی قانونی استان 85 درصد موتورسواران کشته شده در تصادفات رانندگی به دلیل ضربه به سر جان خود را ازدست‌داده‌اند که این موضوع اهمیت استفاده از کلاه‌ایمنی را برای موتورسیکلت سواران دوچندان می‌کند.

    وی اظهار داشت: پلیس راهور و راه استان از ابتدای سال تاکنون 19 همایش ارتقاء ایمنی موتورسواران و عابرین پیاده را برگزار کرده‌اند و تعداد 2 هزار و 500 نفر در این همایش‌ها به‌صورت حضوری تحت آموزش قرارگرفته و تعداد 900 کلاه ایمنی نیز در این همایش‌ها به موتورسواران اهداشده است.

    سرهنگ محمدی ادامه داد: پلیس تلاش فراروانی برای کاهش تلفات ناشی از تصادف موتورسواران به‌کار گرفته است و این هم بدون همکاری مردم و استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی تحقق نخواهد یافت.

    سرهنگ محمدی از مسئولان و خیرین شهرستان درخواست کرد تا با تهیه کلاه‌ایمنی و تشویق موتورسواران به ویژه جوانان به استفاده از کلاه در ارتقاء ایمنی و سلامت هم‌وطنان خود تلاش کنند.

    گفتنی است، در این همایش فرمانده انتظامی شهرستان املش سرهنگ ” قاسم جانعلی‌پور ” نیز ضمن خیر مقدم به حضار شرحی از اقدامات پلیس املش در حوزه ایمنی ترافیک را تشریح کرد و در پایان نیز 50 کلاه‌ایمنی به قید قرعه به موتورسواران حاضر اهداء شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.