شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه میان دفتر تحقیقات کاربردی، شهرداری و فرماندهی انتظامی لاهیجان
    28 خرداد 1398 - 16:36
    شناسه : 154185
    1

    سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گیلان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی، تحقیقاتی و آموزشی میان دفتر تحقیقات کاربردی پلیس گیلان با شهرداری لاهیجان و فرماندهی انتظامی این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    مهدی صاحب ساده‌کار - انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه میان دفتر تحقیقات کاربردی، شهرداری و فرماندهی انتظامی لاهیجان - اخبار گیلان

    سرهنگ مهدی صاحب ساده‌کار در تشریح این خبر گفت: یکی از وظایف دفتر تحقیقات کاربردی پلیس گیلان انعقاد تفاهم‌نامه با مراکز علمی و مؤسسات پژوهشی، سازمان‌های دولتی و خصوصی استان است.

    وی در ادامه افزود: نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت، تعامل لازم را با تمامی دستگاه‌ها و نهادها از جمله شهرداری دارد و شهرداری نیز با اقدامات و فعالیت‌های مؤثر در سطح شهر می‌تواند زمینه رفاه و آسایش شهروندان را فراهم کند و پلیس را در بالا بردن سطح امنیت جامعه یاری بخشد به همین منظور تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری علمی، تحقیقاتی و آموزشی فی مابین دفتر تحقیقات کاربردی پلیس گیلان با شهرداری لاهیجان و فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان، در راستای رفع معضلات شهری و ارتقاء امنیت اجتماعی منعقد شد.

    این مقام انتظامی زمینه‌های همکاری و تعهدات مشترک را شامل جلسات هم‌اندیشی، میزگردها، کارگاه‌های آموزشی و فناوری، همایش‌های مرتبط، طرح‌های تحقیقاتی در حوزه آسیب‌ها و معضلات شهری، نیازمندی‌های مدیریت شهری، نظم و انضباط و ترافیک شهری و کاهش آسیب‌ها و مشکلات حاشیه نشینی و غیره را عنوان کرد.

    سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در 6 ماده و 35 بند در سه نسخه تنظیم و منعقد شده و به مدت سه سال اعتبار دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.