×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

جعفرزاده نماینده رشت - به دنبال استانداری گیلان نیستم/ با تمام توان در انتخابات بعدی شرکت می کنم/ جایگاه نمایندگی را عوض نمی کنم - استانداری گیلان

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در بخشداری لشت نشاء در جمع دهیاران این بخش حضور یافت و ضمن شنیدن مشکلات آنها دقایقی سخنرانی کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از تغییر بخشدار لشت نشاء در طول مدت شش ماه اظهار کرد: اگرچه آقای قدیمی از مدیران باسابقه و با تجربه‌ای است اما جا به جایی سریع بخشداران سبب بی ثباتی و کندی توسعه و عمران بخش می‌شود.

رفتارهای قیم مآبانه باید از روی سر لشت‌نشاء برداشته شود

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه با بیان اینکه رفتارهای قیم مآبانه باید از روی سر لشت نشاء برداشته شود، متذکر شد: برخی که در رشت سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما از آنجا برای لشت نشاء نسخه می‌پیچند و تصمیم گیری می‌کنند و اصلاً به فکر مردم نیستند.

افرادی صاحب نفوذ که در سطح کشور مسئولیت دارند خودشان را مالک لشت نشاء می‌دانند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی صاحب نفوذ که در سطح کشور مسئولیت دارند خودشان را مالک لشت نشاء می‌دانند و نه خودشان برای این منطقه کاری می‌کنند و نه اینکه می‌گذارند دیگری برای این مردم کاری کند.

لشت‌نشاء و خشکبیجار می‌توانند تبدیل به شهرستان شوند / در شهرستان شدن خمام  ۴ سال تعلل شد

عضو مجمع نمایندگان گیلان در ادامه با تاکید بر اینکه طبق قاعده مرزی، لشت نشاء و خشکبیجار می‌تواند تبدیل به شهرستان شوند، یادآور شد: دولت پس از ۴ سال تأخیر و تعلل بحث شهرستان شدن خمام را به جریان انداخته که باید هرچه سریعتر این پرونده در هیات دولت به تصویب برسد زیرا همین الان هم دیر است و مطمئناً در سطح ملی پیگیر شهرستان شدن لشت‌نشاء و خشکبیجار هم خواهیم بود اما باید مردم صبور باشند تا روند اداری کار طی شود.

وی با اشاره به شیطنت رسانه‌ای صورت گرفته در این خصوص گفت: نمایندگان فرصت ندارند به حواشی بپردازند و وقت خود را برای پاسخ دادن به آن بگذارند.

آغاز فاز مطالعاتی بزرگراه لنگرود به صومعه سرا

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به آغاز فاز مطالعاتی بزرگراه لنگرود به صومعه سرا و ۴ بانده کردن این محور تصریح کرد: با اجرای این پروژه مسیر کیاشهر، لشت‌نشاء، خشکبیجار، خمام، خواچکین به بازارجمعه ۴ بانده می‌شود اما این پروژه به هیچ وجه مانع از اجرای طرح تعریض جاده خشکبیجار به خمام نیست و باید هرچه سریعتر دولت به وعده خود در اصلاح این مسیر اقدام کند.

 برای مجلس یازدهم با قدرت و توان بیشتری ظاهر خواهم شد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه جایگاه نمایندگی مجلس را با سمت دیگری عوض نمی‌کند، تصریح کرد: تا روزی که در توان دارم در جایگاه نمایندگی در خدمت مردم هستم و ان‌شاءالله برای مجلس یازدهم با قدرت و توان بیشتری ظاهر خواهم شد تا اقدامات نیمه کاره را تکمیل کنم.

جعفرزاده با رد پذیرش جایگاه استانداری گیلان تصریح کرد: از مردم به عنوان نماینده آنها در مجلس رأی گرفتم و با قدرت هم به کار خود ادامه خواهم داد اما تمام تلاش ما این است که یک فرد بومی و شایسته به عنوان استاندار گیلان انتخاب شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه انسان تکلیف‌گرایی هستم، متذکر شد: اگر ذره‌ای احساس می‌کردم که نمی‌توانم در جایگاه نمایندگی اثرگذار باشم قطعا در مجلس نمی‌ماندم.

۸۰ درصد نمایندگان فعلی مجلس تغییرمی‌کنند

جعفرزاده ایمن آبادی در پایان با بیان اینکه برای حضورش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مشکلی وجود ندارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود که ۸۰ درصد نمایندگان فعلی مجلس تغییر کنند.

دیار میرزا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.