جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • به هیچ وجه در دولت دوتابعیتی نداریم
    02 مرداد 1398 - 14:44
    شناسه : 156315
    0

    رئیس دفتر رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه اعضای دولت پاک هستند و به هیچ وجه در دولت دوتابعیتی نداریم، گفت: به نظر می رسد این افراد به دلیل اینکه نمی‌دانیم ریشه‌شان چیست و از کجا آمده، این حرف‌ها را مطرح می‌کنند تا کسی در مورد خود آنها چیزی نگوید.

    پ
    پ

    واعظی - به هیچ وجه در دولت دوتابعیتی نداریم - دوتابعیتی

    «محمود واعظی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوالی درباره انتشار فهرست دوتابعیتی‌ها از سوی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: اینشان دو سه سال بود که می‌گفت من لیست دوتابعیتی ها را دارم. ما خوشحال شدیم از این که ایشان بالاخره این لیست را منتشر کرد. جلوی هر کدام این فهرست اسامی نوشته؛ احتمالا، بر اساس شواهد و قرائن. معنای این جدول این است که شما بر اساس احتمال و شواهد و قرائن راجع به هر موجودی در هر جای دنیا هر چیزی را می توانید مطرح کنید.

    رئیس دفتر رئیس جمهوری اضافه کرد:معلوم می‌شود که حرف‌هایی که این آقایان می‌زنند، هیچ کدام پایه و اساس ندارد که نمونه اش همین است. به نظر می رسد این افراد به دلیل اینکه نمی دانیم ریشه‌شان چیست و از کجا آمده، این حرف‌ها را مطرح می‌کنند تا کسی در مورد خود آنها چیزی نگوید.

    وی یادآورشد: در این لیست تعدادی از بخش خصوصی و یکسری افراد معمولی هستند که به ما ربطی ندارند. یکی دو نفری که از دولت مطرح شدند. اعضای دولت پاک هستند هیچ دوتابعیتی به هیچ وجه نداریم حرفی که مطرح است کاملا کذب است و به نظر می‌رسد مردم نیز اگر آن لیست را ببینند می فهمند که بقیه حرف‌های آنها هم هیچ پایه و اساسی ندارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.