×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

665e3353c5a0a1298b58f0408e39e998 XL - ابقاء در بندر کیاشهر و تغییر در آستانه‌اشرفیه - آستانه‌اشرفیه

انتخابات اعضای هیئت‌رئیسه جدید شورای اسلامی شهرهای آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر پیش از ظهر امروز در دفتر شورای اسلامی این ۲ شهر برگزار شد.

بر اساس این انتخابات داخلی، علیرضا قهرمانی با ابقاء در سمت خود برای یک سال دیگر هم به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بندر کیاشهر انتخاب شد، اما در آستانه‌اشرفیه اسماعیل (رضا) تیغ نورد جلالی به‌عنوان رئیس جدید شورای اسلامی این شهر انتخاب شد و جانشین ابراهیم نجفی شد.

بدین ترتیب و بر اساس رأی‌گیری داخلی اعضاء شورا در شهر آستانه‌اشرفیه، اسماعیل (رضا) تیغ نورد به‌عنوان رئیس و سخنگو، ابراهیم نجفی به‌عنوان نائب رئیس، حسین (یوسف) دوست جلالی به‌عنوان خزانه‌دار، علیرضا تربیعی به‌عنوان منشی و نرجس محمددوست به‌عنوان عضو شورا در سال سوم از دوره پنجم فعالیت شوراهای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه انتخاب شدند.

گفتنی است در انتخابات هیئت‌رئیسه اعضای شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه اسماعیل (رضا) تیغ نورد و نرجس محمددوست برای تصاحب کرسی ریاست شورا کاندیدا شدند که اسماعیل (رضا) تیغ نورد ۳ رأی و نرجس محمددوست ۲ رأی را کسب کردند تا تیغ نورد با یک رأی بیشتر نسبت به محمددوست به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه انتخاب شود.

همچنین رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه جدید شورای اسلامی شهر بندر کیاشهر هم برای سال سوم از دوره پنجم فعالیت شوراهای اسلامی شهر بندر کیاشهر انتخاب شدند که بر این اساس علیرضا قهرمانی به‌عنوان رئیس، طاهره اجتماعی به‌عنوان نایب‌رئیس، میثم سلسه به‌عنوان خزانه‌دار، محمد شاخصی به‌عنوان سخنگو و حاتم پورباقری به‌عنوان منشی جدید شورای اسلامی شهر بندر کیاشهر برای دوره یک‌ساله تعیین شدند.

لازم به ذکر است که در انتخابات هیئت‌رئیسه اعضای شورای اسلامی شهر بندر کیاشهر هم علیرضا قهرمانی و حاتم پورباقری برای تصاحب کرسی ریاست شورا کاندیدا شدند که علیرضا قهرمانی ۳ رأی و حاتم پورباقری ۲ رأی را کسب کردند تا قهرمانی هم با یک رأی بیشتر نسبت به پورباقری به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بندر کیاشهر انتخاب شود.

منبع: دیار ما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.