شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کمک ۱۰ میلیون تومانی استاندار گیلان به جشن عاطفه‌ها
    10 شهریور 1398 - 1:45
    شناسه : 158446
    0

    استاندار گیلان با حضور در یکی از پایگاه‌های برگزاری جشن عاطفه‌ها در رشت با اهداء ۱۰ میلیون تومان از همه مردم نیکوکار استان برای شرکت در این جشن و کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت دعوت کرد.

    پ
    پ

    عاطفه‌ها - کمک ۱۰ میلیون تومانی استاندار گیلان به جشن عاطفه‌ها - استاندار گیلان

    ارسلان زارع، استاندار گیلان امروز ۹ شهریور ماه با حضور در یکی از پایگاه‌های برگزاری جشن عاطفه‌ها در رشت، ضمن قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد برای رفع مشکلات تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان اظهار کرد: در آیین ارزشمند جشن عاطفه‌های امسال با شعار «با رنگ مهر، رؤیایی را بسازیم» کمیته امداد برنامه‌ریزی کرده تا زمینه‌ساز حضور باشکوه‌تر نیکوکاران نسبت به سال‌های گذشته باشیم.

    وی ضمن اهداء ۱۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان کم‌بضاعت با تقدیر از همکاری خوب مردم در نوبت‌های پیشین این امر خیر، افزود: در همه جوامع، اقشار مختلفی با میزان درآمد و سطح رفاه مختلف زندگی می‌کنند که در این میان حمایت از اقشار کم‌درآمد از سوی خانواده‌های با درآمد بالاتر جامعه می‌تواند موجبات اطمینان خاطر افراد کم برخوردار و همدلی بیشتر اجتماعی را محقق سازد.

    زارع با بیان اینکه مردم گیلان در کمک‌رسانی به هم‌وطنان در همه ادوار پیشگام بوده‌اند، از همشهریان خواست تا در جشن عاطفه‌ها به‌عنوان فرصتی برای عشق‌ورزی و ابراز محبت و دوستی و همچنین ترویج انفاق و احسان حضوری پررنگ داشته باشند.

    در ادامه عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان با قدردانی از حضور مردم نیکوکار استان در فعالیت‌های خیرخواهانه گفت: هرجا که نیاز به حضور و کمک مردم داشته‌ایم همواره کنار ما و نیازمندان بوده‌اند و امیدواریم این همدلی‌ها همچنان استمرار داشته باشد.

    وی افزود: امسال در مرحله اول برگزاری جشن عاطفه‌ها ۱۱۰ پایگاه کمیته امداد و ۸۰ مرکز نیکوکاری کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست دانش آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت می‌رسد.

    اهرابی با اشاره به تحت حمایت بودن ۱۰ هزار و ۱۶۱ هزار دانش‌آموز و دو هزار و ۶۰ دانشجوی نیازمند در گیلان، خاطرنشان کرد: برای تأمین سبد تحصیلی هریک از این دانش آموزان و دانشجویان ۴۰۰ هزار تومان نیاز است که امیدواریم با کمک خیران و مردم نیکوکار استان بتوانیم تا قبل از شروع سال جدید تحصیلی این تعداد سبد تحصیلی را تهیه و به آن‌ها اهداء کنیم.

    گفتنی است؛ مردم نیکوکار استان و خیران می‌توانند علاوه بر تماس با شماره‌های ۰۱۳۳۳۳۶۵۶۰۷ و ۳۳۳۶۵۷۹۱ با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* نسبت به پرداخت کمک‌های خود به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.