جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • می خواهم همه از #پویش_مهر_تحصیلی98 توسط شهرداری لنگرود, حمایت کنند / نیت و اقدام شهرداری لنگرود شایسته تقدیر است و باید ادامه داشته باشد
    01 مهر 1398 - 21:13
    شناسه : 159615
    0

    طبق گزارش رسمی سازمان نهضت سوادآموزی کشور, 60 درصد خروج زودهنگام دانش آموزان دوره ابتدایی از تحصیل به دلیل مشکلات معیشتی و اقتصادی است. گرچه دولت های مختلف درصدد اقداماتی برای تحصیل دانش آموزان بوده اند اما متغیرهایی مانع ادامه تحصیل این دانش آموزان شده است. آمارها نشان می دهد تاکنون اغلب طرح ها برای […]

    پ
    پ

    طبق گزارش رسمی سازمان نهضت سوادآموزی کشور, 60 درصد خروج زودهنگام دانش آموزان دوره ابتدایی از تحصیل به دلیل مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

    گرچه دولت های مختلف درصدد اقداماتی برای تحصیل دانش آموزان بوده اند اما متغیرهایی مانع ادامه تحصیل این دانش آموزان شده است.

    آمارها نشان می دهد تاکنون اغلب طرح ها برای ریشه کنی بی سوادی با پشتیبانی دولت ها بوده است نه صرفا دولت؛ و مسئولیت پذیری و همراهی مردم سبب شده است تا بعضا عدد و رقم ها در این حوزه بهبود یابد.

    در همین خصوص مدتی قبل بود که سیدمهدی رجایی, شهردار لنگرود در گفت و گویی اظهار کرد: با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید، طبیعتا یکی از دغدغه های مهم تیم مدیریت شهری در لنگرود, کودکان عزیز نیازمندی است که خیلی از آن ها سرپرست ندارند و به دلیل وضعیت نامطلوب مالی از حداقل امکانات مورد نیاز برای ادامه تحصیل محروم هستند.

    رجایی گفت: از همه شهروندان عزیز لنگرودی می خواهم که با پویش مهر تحصیلی سال 98 ؛ با هدف کمک برای تأمین اقلام مورد نیاز برای تحصیل کودکان نیازمند, شامل لوازم التحریر، کیف، کفش و سایر هزینه های تحصیل با ما همراهی کنند و خودشان رسانه نسل فردای ما باشند.

    فرماندار رشت - می خواهم همه از #پویش_مهر_تحصیلی98 توسط شهرداری لنگرود, حمایت کنند / نیت و اقدام شهرداری لنگرود شایسته تقدیر است و باید ادامه داشته باشد - سیروس شفقی

    سیروس شفقی فرماندار شهرستان لنگرود نیز دراین خصوص طی گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: انسان ذاتا به زندگی اجتماعی تمایل دارد اما یکی از بزرگ ترین چالش های زندگی اجتماعی، وجود فاصله طبقاتی است.

    شفقی تصریح کرد: فاصله طبقاتی نه تنها بعضا موجب شکاف بینما می شود بلکه افراد زیادی را جهت بهره مندی از برخی شرایط زندگی محروم کرده است و این در شرایطی است که یک جامعه مطلوب، به جامعه ای گفته می شود که در آن همه افراد بتوانند از تمامی نعمت هایی که خداوند در اختیار انسان ها قرار داده است برخوردار باشند و بی شک یکی از بزرگ ترین این نعمت ها، توانایی یادگیری و سوادآموزی است چون نه تنها بر روی زندگی فردی بلکه روی زندگی اجتماعی نیز تاثیر می گذارد و امروز نقش پررنگ علم و دانش در تسهیل زندگی برکسی پوشیده نیست.

    فرماندار لنگرود در پایان خاطرنشان کرد: ضروری است تا با راه انداختن مهر همدلی و کمک به اقشار ضعیف جامعه، شرایط تحصیل را برای همه ممکن کنیم تا بتوان از حداکثر ظرفیت در راه علم و شناسایی استعدادها بهره مند شویم؛ از این رو اقدام شهردار لنگرود در به راه انداختن #پویش مهرتحصیلی98 را گامی ارزشمند در راستای تحقق بخشیدن به این هدف بزرگ می بینم و من نیز با این پویش نیکو همراه می شوم و می خواهم که همه از #پویش_مهر_تحصیلی98 توسط شهرداری لنگرود, حمایت و کمک کنند؛ چراکه نیت و اقدام شهردار لنگرود شایسته تقدیر است و باید ادامه داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.