چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاراته متعلق به تمام کسانی است که جوانمردی و احترام را یاد گرفته اند/ درب هیأت کاراته استان گیلان برای همه اهالی کاراته باز خواهد بود
    02 مهر 1398 - 17:00
    شناسه : 159636
    0

    مزدا صوفی رئیس جدید هیأت کاراته استان گیلان به دنبال انتخاب خود در این هیأت پیام تشکری صادر کرد.

    پ
    پ

    صوفی - کاراته متعلق به تمام کسانی است که جوانمردی و احترام را یاد گرفته اند/ درب هیأت کاراته استان گیلان برای همه اهالی کاراته باز خواهد بود - کاراته

    مزدا صوفی رئیس جدید هیأت کاراته استان گیلان به دنبال انتخاب خود در این هیأت پیام تشکری صادر کرد.
    در این پیام آمده است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    خداوند متعال را شاکرم که بر بنده حقیر منت نهاد تا به لطف آرای اهالی کاراته استان چند صباحی عهده دار خدمت رسانی به این رشته پرافتخار باشم.

    من که سالها عمر خودم را در این ورزش سپری کرده ام نیک می دانم که امانت داری چه وظیفه مهمی هست و تمام تلاش خود را بر این استوار می کنم به کمک همه اهالی کاراته از عهده مشکلات فائق آمده تا این ورزش زیبا را در مسیر درست و پرافتخار خود هدایت نمائیم.

    جا دارد بابت انتخاب اینجانب از اعضای محترم مجمع انتخاباتی هیأت کاراته استان گیلان تشکر و قدردانی نمایم. همچنین ضمن سپاسگزاری از همه رقبای انتخاباتی و دیگر عزیزانی که به هر دلیلی با دیگر کاندیداهای محترم همراه بودند دست یاری خود را بلند کرده ومتعهد می شوم که در زمان خدمتگذاری اینجانب درب هیأت کاراته استان گیلان برای همه اهالی کاراته باز خواهد بود که بتوانند ضمن ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات، برای پیشرفت کاراته مشارکت کنند و بدانیم که کاراته متعلق به گروه و عده ای خاص نیست و انحصار و تک صدایی در این ورزش وجود ندارد.

    بر این باور قلبی هستم که مهم تر از کسب مدال و افتخارات آن چه کاراته را متمایز می کند، روحیه اخلاق و احترام به یکدیگر است. این رشته ورزشی متعلق به تمام کسانی است که جوانمردی و احترام را یاد گرفته اند و موفقیت را نه از کینه ورزی و دشمنی بلکه با تلاش و ممارست بدست می آورند.

    با رخصت از اساتید خود، امید دارم با هدایت و راهبری ریاست محترم فدراسیون کاراته ایران و همچنین مسئولین گرانقدر از جمله مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان گیلان و با همراهی و تلاش ورزشکاران، مربیان، داوران وپیشکسوتان و اصحاب محترم رسانه، کاراته گیلان را به جایگاه رفیع خود برسانیم.

    فرزند کاراته

    مزدا صوفی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.