×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

پلیس لاهیجان در برف 7 - پوشش شبانه روزی 3 گردنه برف‌گیر گیلان در طرح زمستانی - برف

سرهنگ “حسین محمدپور” در جلسه هم‌اندیشی طرح زمستانی که با حضور مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان برگزار شد، هدف از اجرای این نشست را مدیریت واحد در مواقع اضطراری، ایجاد هماهنگی بین سازمان‌های دخیل در طرح و هم‌افزایی برای ارتقاء کیفی طرح زمستانی سال ۹۸ عنوان کرد.

این مقام انتظامی وحدت رویه و همدلی دستگاه‌های خدمات رسان را ضرورت انکارناپذیر در اجرای موفق طرح زمستانی دانست و اظهار داشت: مدیریت ترافیک، اطلاع‌رسانی به‌موقع، اعمال محدودیت‌های ترافیکی، خدمات‌رسانی به مسافران در وضعیت‌های نامساعد جوی، ممنوعیت‌های تردد و راه‌اندازی پایگاه‌های ثابت و سیار در گردنه‌های ترافیکی باید به صورت ویژه در دستور کار همه دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد.

وی افزود: تبادل تجربیات در اعمال مدیریت منسجم در زمان بارش برف برای جلوگیری از انسداد جاده‌های مواصلاتی و کمک‌رسانی به موقع به هم‌وطنان حائز اهمیت خواهد بود.

سرهنگ محمدپور تصریح کرد: در طرح زمستانی سال‌جاری، علاوه بر پوشش شبانه‌روزی ۳ گردنه برف‌گیر و پر تردد استان با توجه به تجارب سال‌های گذشته نسبت به پیش‌بینی پوشش ترافیکی در سایر محورهای کوهستانی و جلگه‌ای در هنگام بارش برف نیز اقدامات صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: برای مدیریت ترافیک و جلوگیری از انسداد راه‌ها در هنگام بارش برف، تعامل سازمان‌ها، استان‌های هم‌جوار و محدودیت و ممنوعیت ترافیکی، بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.