×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

IMG 20191129 102938 055 - مدیری موفق است که حداقل ۵۰ درصد از شهروندان از عملکرد او راضی باشند - آستانه اشرفیه

یونس محمودی روز گذشته در نشست با احزاب و اعتدالیون حامی دولت با بیان اینکه از بستر تعارض است که به تعالی افکار خواهیم رسد، اظهار کرد: به عنوان نماینده دولت در شهرستان، بستر شفافیت، نقد و بررسی و سپس انتخاب را در این شهرستان بیش از گذشته نهادینه تر خواهیم کرد.

وی با تصریح بر این که باید مدیرانی نتیجه گرا باشیم و در امور مردم دقت داشته باشیم، افزود: باید با استدلال و استنتاج آن چه که به نفع مردم باشد در حوزه مدیریت ما به عنوان خروجی مدنظر قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان مدیرانی را موفق عنوان کرد که حداقل ۵۰ درصد از شهروندان از عملکرد وی راضی باشند و چند سویه گرائی را از جمله مواردی برشمرد که می تواند در بستر تعامل با گروه ها کمک کند.

سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه ادامه داد: اگر کارگزاران نظام عالم و عامل به زمان و مکان باشند هیچ شبهه ای نمی تواند حاکمیت فکری ما را مورد هجمه قرار دهد.

وی با بیان این که در فرمانداری بر روی همه باز است، خاطر نشان کرد: ما در حد توان خود برای توسعه این شهرستان تلاش خواهیم کرد و انتظار کارکرد معجزه آسا هم نخواهیم داشت.

در ادامه اسماعیل درویش معاون سیاسی امنیتی فرمانداری آستانه اشرفیه نیز گفت: ما به همه گروه ها و سلایق سیاسی شهرستان علاقه مند هستیم و سیاست فرمانداری نیز بر این است که هیئت اجرائی در برگیرنده همه افکار سیاسی شهرستان باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.