پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مدیریت شهری لاهیجان تمام همت خود را به کار گرفته تا فرصت‌های برابری را برای همه شهروندان و اقشار آسیب‌پذیر فراهم کند
    14 آذر 1398 - 12:13
    شناسه : 162802
    1

    نائب رئیس شورای شهر لاهیجان گفت: مدیریت شهری لاهیجان تمام همت خود را به کار گرفته است تا فرصت‌های برابری را برای همه شهروندان و اقشار آسیب‌پذیر فراهم کند.

    پ
    پ

    فقیه شجاعی - مدیریت شهری لاهیجان تمام همت خود را به کار گرفته تا فرصت‌های برابری را برای همه شهروندان و اقشار آسیب‌پذیر فراهم کند - لاهیجان

    فرشید فقیه شجاعی درسی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان طی سخنانی، ضمن تبریک روز معلولان، افزود: مدیریت شهری لاهیجان تمام همت خود را به کار گرفته است تا فرصت‌های برابری را برای همه شهروندان و اقشار آسیب‌پذیر فراهم کند.

    وی افزود: دسترسی آسان به معابر شهری و مکان‌های تفریحی یکی از خواسته‌های اقشار آسیب‌پذیر جامعه است و مجموعه مدیریت شهری تلاش کرده این انتظار به‌حق را محقق کنند.

    نائب رئیس شورای شهر لاهیجان، ضمن قدردانی از شهردار لاهیجان به جهت تمدید و بهبود قرارداد نیروهای شهرداری و افزایش حقوق پرسنل، افزود: خوشبختانه با درایت شهردار لاهیجان شاهد بهبود شرایط قرارداد پرسنل و دلگرمی این عزیزان بودیم و امیدواریم با مدیریت دکتر کاظمی، نیروهای شرکتی نیز قراردادی شوند و مشکلات این عزیزان مرتفع گردد.

    فرشید فقیه شجاعی با اشاره به بارندگی شدید اخیر، اظهار داشت: با توجه به لوله‌گذاری‌های انجام‌شده توسط شهرداری در خیابان رسالت و کوچه‌های این منطقه، خوشبختانه علیرغم بارندگی شدید هیچ‌گونه آب‌گرفتگی در منطقه مشاهده نشد.

    وی از شهردار لاهیجان و حمایت یکایک اعضای شورا در اجرای عملیات جمع‌آوری آب‌های سطحی و لوله‌گذاری انجام‌شده در این منطقه تشکر و قدردانی کرد.

    رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به آب‌گرفتگی خیابان کمربندی حدفاصل گلستان 15 تا پمپ‌بنزین نخجیری و خطرات احتمالی آن، خواستار تمهیدات لازم جهت رفع این مشکل شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.