×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

محمدمهدی رهبری املشی e1575705464234 - انصراف نماینده ادوار رودسر و املش از ثبت نام در انتخابات/ باید میدان را به جوانان نخبه ، مومن و انقلابی منطقه واگذار کنم - املش

محمد مهدی رهبری املشی نماینده ادوار شهرستان های رودسر و املش طی بیانیه ای اعلام کرد قصد حضور در انتخابات مجلس را ندارد.

متن بیانیه نماینده ۵ دوره رودسر و املش در مجلس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف حوزه ی انتخابیه ی شهرستان های رودسر و املش
سلام علیکم

اینجانب با بررسی همه جوانب به این نتیجه رسیدم که به مصلحت نیست که در انتخابات یازدهمین دوره مجلس ثبت نام نمایم. این تصمیم پس از ساعت ها مشورت و دقت گرفته شده است. از تمامی دلسوزان و دوستان عزیزی که حقیر را تشویق به ثبت نام می کردند متواضعانه عذرخواهی می کنم.
مردم عزیز رودسر و املش انشاالله می دانند که این بنده ناچیز در چند سال فرمانداری رودسر که از اواخر سال ۵۸ شروع شد و پنج دوره نمایندگی مجلس با تمام توان ، خود را وقف خدمت به مردم کردم و از تمامی منافع شخصی خود، موقعیت های مختلف و عمر و جوانی خویش گذشتم تا بتوانم به مردم خدمت نمایم و اسلام و مسلمین و نظام اسلامی را به سهم خود سربلند کنم.
در انتخابات دوره دهم نیز با همین انگیزه شرکت نمودم اما متاسفانه علی رغم لطف و رای شما مردم عزیز با بروز برخی تخلفات نتیجه دیگری رقم خورد که بنده نیز از طریق مراجع قانونی پیگیری و اعتراض خود را اعلام نمودم.
اکنون نیز عاشق خدمت به مردم هستم و میل داشتم و دارم مخصوصا به مردم شهرستان های رودسر و املش خدمت نمایم. حال پس از چهل سال خدمت باید میدان را به جوانان نخبه ، مومن و انقلابی منطقه واگذار کنم، یقینا این جوانان عزیز بهتر از من و امثال من می توانند به مردم منطقه خدمت نمایند. بنابراین استدعا دارم عدم شرکت من در انتخابات ، بی توجهی نسبت به مردم تلقی نگردد.
من تا عمر دارم و تا نفس آخر خدمتگزار و نوکر مردم بوده در کنار شماخواهم ماند و از لطف و محبت بی شمار شما عزیزان صمیمانه تشکر می کنم.

از خداوند کریم عاجزانه و متضرعانه می خواهم که همه ما را به راهی که رضای خویش می باشد هدایت نماید.

عبدعاصی : محمدمهدی رهبری املشی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.