چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهردار رشت: شهر باران های نقره ای در کشور ممتاز است
    28 آذر 1398 - 17:08
    شناسه : 163712
    1

    شهردار رشت در دیدار با جمعی از جانبازان جمعیت شاهد و ایثارگر «نو اندیش خدمت گذار» گفت: رشت به عنوان شهر باران های نقره ای در کل کشور ممتاز است و اگر به جنبه های مختلف آن توجه شود، به خوبی در کشور خواهد درخشید.

    پ
    پ

    photo 2019 12 19 08 35 38 - شهردار رشت: شهر باران های نقره ای در کشور ممتاز است - رشت

    به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر حاج محمدی شامگاه چهارشنبه در دیدار با جانبازان که از اعضای جمعیت شاهد و ایثارگر «نو اندیش خدمت گذار» بودند مقدم آنان را به بزرگترین مجموعه گروه مرتبط با مدیریت شهری گرامی داشت.

    شهردار رشت اظهار کرد: شهرداری تشکیلاتی عمومی و عام المنفعه است که بیش از چهار هزار نفر از این‌ نهاد عمومی ارتزاق می کنند.

    وی با بیان اینکه هر شهروند از بدو تولد و حتی پس از پایان زندگی از شهرداری خدمات دریافت می کند به شهرداری تعبیر همراه شهروند از زندگی تا زندگی داد.

    حاج محمدی افزود: از این رو شهرداری مرکزی عام المنفعه است که با اجرای صحیح برنامه های خود می تواند فضای مناسبی برای زندگی، رشد و نمو، کسب و کار و تعالی اقشار مختلف ایجاد کند.

    شهردار رشت همچنین یادآور شد: افرادی که در این نهاد فعالیت می کنند نیز باید به موارد یاد شده معتقد باشند.

    وی با اشاره به شعار هر شهروند یک شهردار گفت: اگر هر کدام از شهروندان تفکر شهردار شدن داشته باشند در نظافت شهری، رعایت ساخت و ساز، کنترل حفاظت از محیطهای اجتماعی، حفاظت از اموال شهری، حفظ پارک ها، ارتقای فرهنگ شهری، کاهش تولید زباله و انجام تفکیک زباله از مبدا کوشا خواهند بود.

    حاج محمدی موفقیت شهردار را موفقیت شهروندان دانست و رسیدن به این هدف را مستلزم اتخاذ استراتژیها، سیاستها، تعریف پروژه های هدفمند و منابع اعتباری لازم عنوان کرد.

    وی با اشاره به ایجاد برخی مشکلات بین شهروندان و شهرداری خطاب به گروه های مردم نهادی همچون گروه حاضر درجلسه گفت: این گروه ها می توانند با ورود به اینگونه مسائل به یاری این نهاد مردمی بپردازند.

    شهردار رشت همچنین با اشاره به اهمیت مقوله «شهرما خانه ما» گفت: ارتقای کیفی فرهنگ از پایین ترین سطوح آموزشی و از خانواده آغاز می شود.

    حاج محمدی گفت: شهرداری رشت وابستگی اجتماعی فراوانی به امور ایثارگران دارد از این رو آمادگی همکاری و ارائه خدمت رسانی به جامعه جانبازان و ایثارگران در شهرداری رشت‌ نیز وجود دارد.

    وی افزود: هر اشتباهی ناشی ازعدم وجدان‌کاری و نداشتن شرح وظایف مسئولیتی، متوجه شهرداری می شود و از این رو بی شک فرهنگ سازی مقوله «هر شهروند یک شهردار» به کمک سمن ها و رسانه ها و ارتقای سطوح کیفیت آموزشی از ابتدای زندگی امکانپذیر خواهد بود.

    شهردار رشت با بیان اینکه خدمت به اعضای سمن، افتخار شهرداری است خود را شهردار همه خواند و گفت: وظیفه دارم نسبت به تمام مردم نگاه یکسانی داشته باشم و از این بابت دست یاری به سمت جمعیت فراوان ایثارگر و سمن های محیط زیست دراز می کنم.

    حاج محمدی با بیان اینکه کارگروه مناسب سازی در معاونت خدمات شهری شهرداری رشت وجود دارد افزود: این شهر همچنین علاوه بر شهر خلاق خوراک در یونسکو به عنوان شهر دوستدار کودک نیز در وزارت کشور به ثبت رسیده است و امور ایثارگران باید در این‌ موارد نیز حضور پیدا کرده و همکاری کند.

    وی گفت: رشت به عنوان شهر باران های نقره ای در کل کشور ممتاز است و اگر به جنبه های مختلف آن توجه شود، به خوبی در کشور خواهد درخشید.

    این‌ مدیر شهری خواستار مشارکت شهروندان در اجرای کارها شد و خاطر نشان کرد: اگر هر سیستمی حمایت قوی مردم و اعتماد آنان را داشته باشد به موفقیت می رسد.

    شهردار رشت ادامه داد: به طور یقین شهرداری با کمک جامعه بزرگ ‌ایثارگر‌ می تواند به موفقیتهای چشمگیری برسد.

    گفتنی است در این دیدار، اعضای جمعیت شاهد و ایثارگر «نو اندیش خدمت گذار» که همگی از جانبازان دوران دفاع مقدس بودند، بابت تلاشهای بی دریغ شهردار رشت در زمینه حل معضلات شهری قدردانی کردند و خواستار تشکیل کارگروه ویژه برای تسهیل تردد برای جانباران و نشست دوجانبه و صمیمانه دیگری با جانبازان و شهردار رشت شدند.

    شایان ذکر است در این دیدار علیرضا مقصودی معاون‌خدمات شهری، امیر ترومیده مدیر امور ایثارگران و علیرضا قانع مدیرامور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت نیز حضور داشتند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.