×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

علی شفیعی - تیم داری شهرداری لنگرود در لیگ دسته ۲ والیبال کشور/حمایت شهردار و اعضای شورای شهر از “ورزش” ستودنی است - شهرداری لنگرود

علی شفیعی در گفت‌وگو با لنگرخبر با اشاره به حضور باشگاه شهرداری لنگرود در مسابقات لیگ دسته ۲ کشور اظهار کرد: در جلسه قرعه‌کشی مسابقات والیبال لیگ دسته دوم کشور انجام‌شده در فدراسیون والیبال که با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده انجام شد تیم‌ها در ۴ گروه به‌صورت منطقه‌ای تقسیم‌شده و به‌صورت متمرکز در مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در لیگ دسته دوم حدود ۲۰ تیم شرکت می‌کنند، گفت: طبق قرعه‌کشی انجام‌شده تیم والیبال شهرداری لنگرود، در دور اول این رقابت‌ها به مصاف نمایندگان شمال کشور (استان مازندران) خواهد رفت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری لنگرود با تقدیر از حمایت‌های ستودنی سید مهدی رجایی شهردار لنگرود و اعضای شورای شهر از این تیم افزود: تیم والیبال شهرداری لنگرود در فصل گذشته مسابقات سوپر لیگ والیبال استان گیلان موفق شده بود با ۱۳ برد پیاپی و بدون باخت، مقتدرانه به مقام قهرمانی برسد.

شفیعی با اشاره به تدوین و برنامه‌ریزی دقیق و درازمدت برای توسعه ورزش و آموزش در رده‌های پایه تصریح کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری لنگرود در رشته‌های ورزشی مستعد و پرطرفدار همچون کشتی، وزنه‌برداری، فوتبال و بخصوص والیبال، درصدد ایجاد فضای فنی مفرّح برای نونهالان، نوجوانان و جوانان لنگرودی است.

وی با بیان اینکه حضور تیم فوتبال جوانان باشگاه در دسته ۱ گیلان و مقام آوری باشگاه شهرداری در تمامی رده‌های سنی والیبال استان نمونه‌ای از برنامه‌ریزی این باشگاه است، گفت: حضور در جمع برترین‌های والیبال ساحلی استان در رده‌های پایه و حضور یک بازیکن لنگرودی در تیم ملی والیبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران نیز از افتخارات باشگاه شهرداری لنگرود می‌باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری لنگرود با بیان اینکه همه این افتخارات در سایه همدلی، وحدت رویه و حرکت در مسیر برنامه مشخص‌شده حاصل‌شده، افزود: از زحمات کادر فنی توانمند و یکدل مجموعه والیبال باشگاه که موجب کسب افتخار برای این شهر شد تقدیر می‌کنم که باکار جهادی و تخصص بالا، ما را دررسیدن به بالاترین سطح ممکن کمی و کیفی در والیبال استان و حتی کشور یاری می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.