×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

جبار کوچکی نژاد - ماجرای محکومیت جبار کوچکی نژاد در پی شکایت اداره اوقاف چیست؟ + اسناد - اوقاف

حرف تازه نوشت: اسنادی از مساله محکومیت جبار کوچکی نژاد نماینده فعلی مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به دلیل شکایت اداره اوقاف شهرستان رشت، به تحریریه این پایگاه خبری رسیده که سوالات بسیاری را در ذهن ایجاد می کند. به همین دلیل در راستای روشن شدن ماجرا اقدام به انتشار آن نمودیم.

بر اساس اسناد دریافتی، آقای جبار کوچکی نژاد به موجب یک قرارداد مورخ ۱۳۸۸/۰۳/۰۱ لغایت ۱۳۸۹/۰۲/۳۱ یک واحد آپارتمان را به مساحت ۹۲٫۱۱۸ مترمربع از موقوفه پرورشگاه مژدهی واقع در طبقه سوم، قطعه ۲۵ تفکیکی اجاره کرده و با انقضای مدت اجاره و علیرغم اخطارهای مکرر و عدم تجدید اجاره ظاهرا تا تاریخ ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ نسبت به تخلیه ملک اقدام نکرده است که به موجب حکم قطعی دادگاه تجدیدنظر در تاریخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ صادره از شعبه هفتم دادگاه تجدیدنظر استان گیلان به پرداخت مبلغ دویست و نود و هفت میلیون و یکصد و پنجاه هزار ریال بابت اجرت المثل محکوم می گردد.

این نامه در شرایطی به تحریریه حرف تازه رسیده است که پیش از این زمزمه هایی از این محکومیت جبار کوچکی نژاد به گوش می رسید.

باید دید پاسخ نماینده رشت در راستای شفاف سازی ماجرا و تنویر افکار عمومی چه خواهد بود؟

امید است تلاش حرف تازه در راستای شفاف سازی مسائل روز، منجر به برداشت های دیگر از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی نگردد. تاکید می گردد هدف از انتشار اینگونه مطالب صرفا شفاف سازی و تنویر افکار عمومی است و آمادگی انتشار جوابیه وجود دارد. حرف تازه به تنهایی قادر به تایید یا تکذیب مساله فوق نیست و تنها نسبت به انتشار اسناد دریافتی اقدام کرده است.

 

oghaf1 - ماجرای محکومیت جبار کوچکی نژاد در پی شکایت اداره اوقاف چیست؟ + اسناد - اوقاف

oghaf2 scaled 1 - ماجرای محکومیت جبار کوچکی نژاد در پی شکایت اداره اوقاف چیست؟ + اسناد - اوقاف

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.