پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هیات ها باید برنامه محور باشند / خرد جمعی؛ لازمه توسعه بسکتبال گیلان
    14 بهمن 1398 - 18:46
    شناسه : 166227
    0

    رییس هیات بسکتبال استان گیلان بر ضرورت برنامه محور بودن شهرستان‌ها برای توسعه بسکتبال در گیلان تاکید کرد.

    پ
    پ

    1580703623 photo 2020 02 02 00 00 16 - هیات ها باید برنامه محور باشند / خرد جمعی؛ لازمه توسعه بسکتبال گیلان - بسکتبال گیلان

    دکتر محمد رفیعی در نشست با روسای هیات شهرستان‌های استان گیلان اظهار داشت : هدف از برگزاری جلسات این است که هر بار دور هم جمع می‌شویم یک گام نسبت به گذشته به جلو حرکت کنیم.

    وی با اشاره به روند رو به توسعه بسکتبال گیلان گفت : اولین‌های بسیاری را در طی این مدت با همراهی یکدیگر رقم زدیم قطعا اشتباهاتی هم داشتیم و وقتی عملکرد ما روز به روز در حال گسترش است باید نقاط ضعف را نیز اصلاح کنیم و از اشتباهات نترسیم تا به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

    رفیعی تاکید کرد : در کار شهرستان‌ها دخالت نمیکنیم و هر برنامه‌ای که برگزار می‌شود، برتابنده فعالیت‌های بسکتبال گیلان است و از آن استقبال می‌کنیم اما هرگونه اعزام، مسابقه، تورنمنت و در مجموع هر برنامه‌ای باید با هماهنگی هیات استان برگزار شود.

    رییس هیات بسکتبال گیلان همچنین بر تعامل هرچه بیشتر هیات شهرستان‌ها با روسای ادارات ورزش تاکید کرد.

    وی در ادامه با اشاره به ضرورت برنامه محور بودن شهرستان‌ها در بسکتبال گفت: روسای هیات میبایست برنامه عملیاتی و اجرایی خود را در سال آتی در 8 بخشِ استعدادیابی، افزایش تعداد ورزشکاران، افزایش مربیان، افزایش داوران، افزایش باشگاه‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزشی، مشخص کردن رده‌های سنی جهت شرکت در مسابقات و شرایط میزبانی مشخص کنند.

    دکتر رفیعی افزود: تمامی هیات‌ها میبایست چارت شهرستان خود را به ما اعلام کنند که شامل نایب رییس، دبیر و روابط عمومی است و غیر آن نیز الزاما باید کمیته مربیان، داوران و کمیته مسابقات را مشخص نمایند.

    رییس هیات بسکتبال گیلان، خرد جمعی را لازمه توسعه بسکتبال گیلان برشمرد و افزود: ما 13 رییس هیات در استان گیلان داریم و دوست نداریم حتی در دور افتاده‌ترین نقاط نیز هیچ اسمی از بسکتبال مطرح نباشد و همه اعضا میبایست برای پیشرفت و موفقیت بسکتبال در استان دست به دست هم دهند.

    رفیعی خاطر نشان کرد : تمام شهرستان‌ها میبایست ظرفیت‌های ساختاری، فیزیکی،چالش ها، مشکلات و معایب خود در بسکتبال را به ما اعلام کنند تا در راستای رفع محرومیت و یا توسعه آن گام برداریم.

    وی گسترش بسکتبال خیابانی را از اولویت‌های بسکتبال گیلان برشمرد و ادامه داد : ما روی بسکتبال خیابانی مانور آمدیم و خوشبختانه با کمترین هزینه و با همراهی تعدادی از جوانان با انگیزه و با پشتکار، بازخورد بسیار خوبی گرفتیم. از طرفی دیگر با استانداری گیلان وارد مذاکره شدیم و دستور احداث 100 زمین بسکتبال خیابانی را گرفتیم.

    وی افزود: بودجه این زمین‌ها تنها مختص به شهر نیست و تحت عنوان زمین های بسکتبال خیابانی در روستاها و محلات قرار است اجرا شود و این هفته طی جلسه با مدیرکل روستایی استانداری گیلان قطعی خواهد شد و باید الزاما در سال 99 تعداد زمین‌ها را به 68 ارتقا دهیم.

    دکتر رفیعی همچنین از روسای هیات بسکتبال شهرستان‌ها خواست تا با هماهنگی و تعامل با بخشداری و دهیاری حوزه‌های خود، زمین‌های مناسب برای استفاده در بسکتبال خیابانی را به هیات بسکتبال استان گیلان معرفی کنند.

    رییس هیات بسکتبال استان در ادامه به بحث سرمایه گذاری در بسکتبال گیلان پرداخت و افزود: سرمایه گذاران شهرستان را شناسایی و آنان را برای سرمایه گذاری در بسکتبال تشویق و ترغیب کنید تا در قالب اسپانسر و یا تاسیس باشگاه ورود کنند. همچنین طی

    صحبت‌هایی که با مدیرکل اقتصاد دارایی استان داشتیم امتیازات بسیار خوبی در زمینه مالیاتی و اقتصادی در این زمینه قائل شدند.

    در پایان هر یک از روسای هیات بسکتبال شهرستان‌های استان گیلان به بحث و تبادل نظر پیرامون وضعیت بسکتبال در منطقه و شهرستان خود پرداختند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.