جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پ
    پ

    photo 2020 03 02 16 40 36 - ضدعفونی کردن مستمر تمامی مجموعه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت -

    حمید رضا محمدی با اشاره به هماهنگی به عمل آمده و دستور شهردار محترم در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان، اظهار کرد: تمامی مجموعه های ورزشی، اقامتی و اداری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به صورت مستمر ضدعفونی خواهند شد.

    سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با تاکید بر لزوم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در راستای دستورالعملهای پیش بینی شده، بیان کرد: تمامی اماکن ورزشی، فرهنگی و آموزشی شهرداری رشت نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

    محمدی توجه به هشدارهای بهداشتی، و فعال کردن ظرفیت استند ها و بیلبورد های تبلیغاتی مجموعه شهرداری رشت در راستای آموزش شهروندان برای پیشگیری از این بیماری را ضروری دانست و تصریح کرد: مطمئنا شهروندان شریف شهر رشت، با توکل بر خدا، حفظ آرامش، و توجه جدی به توصیه های بهداشتی، این موضوع را به خوبی مدیریت کرده و آن را پشت سر خواهد گذاشت.

    وی با اشاره به روحیه مقاوم و شکست ناپذیر مردم بزرگ‌ ایران اسلامی، گفت: قطعا با رشادت و ایثار گری کادر محترم درمانی، همدلی و همیاری مردم عزیز و به حول قوه الهی، مبارزه با این بیماری به نتیجه خواهد رسید و سلامتی و نشاط میهمان هم وطنان و شهروندان خواهد شد.

    شایان ذکر است چاپ و نصب بنرهای پیشگیری از بیماری کرونا در راستای آگاهی بخشی بین شهروندان توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از دیگر اقدامات این سازمان در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.