×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سهام عدالت - این هفته پول فروش ۳۰ درصد سهام عدالت واریز می شود؟ - سهام عدالت

همه دارندگان سهام عدالت که قصد فروش قسمتی از سهام خود را داشتند، از روز سه‌شنبه (۶ خرداد) به شعب بانک‌هایی که قبلاً در آن دارای حساب بانکی بوده و شماره شبای آن حساب را به سازمان خصوصی سازی معرفی کرده‌ بودند، مراجعه و با تکمیل  فرم های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود و تعهد نامه مربوطه، اقدام کرده اند.

پول فروش سهام عدالت چه زمانی واریز می شود؟

بانک‌ها از طریق کارگزاری‌های خود یا کارگزاری‌های طرف قرار داد، به تدریج نسبت به فروش سهام متقاضیان در بورس اقدام و وجوه حاصله را در قالب توافق شده به حساب مشمولان واریز خواهند کرد.

بانک ها سهام عدالت سفارش شده را براساس وضعیت بازار و میزان تقاضایی که برای هر سهام وجود دارد در یک روز یا در روزهای متوالی به فروش می‌رسانند و مبلغ تعیین شده را ظرف چند روز به حساب مشمولان نهایی واریز خواهند کرد.

این امکان وجود دارد که برخی از سهامداران معادل ریالی ۳۰ درصد از سهام خود را طی روزهای اخیر دریافت کرده‌ باشند یا حداکثر در این هفته دریافت کنند.

هفته قبل ستاد خبری سهم عدالت اطلاعیه‌ای منتشر و اعلام کرد بانک ملی ایران اولین بانکی بود که بخش اعظم سهام مربوط به سفارش‌های دریافتی از مشمولان سهام عدالت را به فروش رساند که بلافاصله پس از تسویه معاملات و دریافت وجه به حساب متقاضیان فروش واریز خواهد شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.