جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هرآنچه برای ورود به دنیای دیجیتال و کسب درآمد لازم است
    18 شهریور 1399 - 17:33
    شناسه : 175484
    0

    با رفتن مردم به سمت دنیای وب و اینترنتی شدن کارها، باید همین حالا برای مجازی کردن کارهایمان اقدام کنیم. در غیر این صورت امکان دارد خیلی زود دیر بشود.

    پ
    پ

    sepnaweb - هرآنچه برای ورود به دنیای دیجیتال و کسب درآمد لازم است - بازار آنلاین

    وب‌سایت شما بزرگ‌ترین ویترین برای کسب‌وکارتان است. در دنیای کنونی کسب‌وکار، بدون شک داشتن یک وب‌سایت برای معرفی نوع کار، خدمات و محصولات امری اجتناب‌ناپذیر است. به‌بیان‌دیگر کسب‌وکارهایی که در دنیای آنلاین برای خود جایگاهی را درست نکرده‌اند، محکوم‌به از دست دادن تعداد زیادی از مشتریان خود هستند.

    قدم اول برای ورود به دنیای دیجیتال

    با رفتن مردم به سمت دنیای وب و اینترنتی شدن کارها، باید همین حالا برای مجازی کردن کارهایمان اقدام کنیم. در غیر این صورت امکان دارد خیلی زود دیر بشود.

    اولین قدم برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت می‌باشد که به برند شما کمک می‌کند در بازار آنلاین به رقابت بپردازید.

    طراحی سایت حرفه‌ای

    پس طراحی وب‌سایت شما اهمیت بسیار زیادی دارد. مجموعه سپنا وب، به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه ارائه کلیه خدمات طراحی وب‌سایت، به شما در داشتن سایتی گیرا و مفید کمک خواهد کرد.

    انواع طراحی سایت

    طراحی سایت فلت و دو بعدی، طراحی ریسپانسیو و طراحی سایت تک صفحه از جمله خدمات طراحی وبسایت شرکت سپنا وب محسوب می‌شوند.

    بهینه و آماده برای تبلیغات گوگل و سئو سایت، طراحی گرافیکی زیبا و منحصر به فرد، محیط مدیریتی کامل با کاربری آسان سایت، پیاده سازی سریع، امن و کاملاً واکنش گرا، پشتیبانی فنی مطمئن و سریع سایت و بهینه و هماهنگی با موتورهای جستجو ازجمله ویژگی های سایت‌های طراحی‌شده توسط سپنا وب می‌باشند.

    شما نیز برای داشتن یک وب‌سایت با این ویژگی های متمایز کافی است نیازهای خود را برای کارشناسان این شرکت بازگو کنید تا آن‌ها با بررسی نیازها و استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های طراحی سایت، در کم‌ترین زمان برای شما سایتی مناسب و خلاقانه طراحی نمایند.

    خدمات اختصاصی تولید محتوا به روشی متفاوت

    پس از طراحی وب‌سایت اما نیازمند جلب اعتماد در کاربران و مشتریان خود می‌باشید که این امر با محتوای تولیدشده در وب‌سایت امکان‌پذیر است.

    امروزه تأکید بیشتر سئو یا همان مبحث بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، بر تولید محتوا باکیفیت است. تولید محتوای باکیفیت باعث می‌شود که رتبه وبسایت شما به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کند و کاربران می‌توانند شمارا در صفحات اول جست‌وجو بیابند. برای همین اکثر مدیران وب‌سایت ها یکی از بخش‌های خود را به تولید محتوا اختصاص داده‌اند.

    چرا محتوا بهترین راه برای جذب مخاطب واقعی هست؟

    به زبان بسیار ساده:

    بیشتر کاربران قبل از این‌که محصولی را خریداری کنند یا از خدماتی استفاده کنند در گوگل به دنبال اطلاعاتی کامل و جامع در رابطه با موضوعشان جستجو می‌کنند. وب‌سایتی که این محصولات یا خدمات را ارائه می‌کند می‌تواند با در اختیار گذاشتن این مطالب و موضوعات در اختیار کاربران آنها را به خود جذب کند.

    این موضوع باعث می‌شود کاربر به وب‌سایت شما اعتماد کرده و در کنار مطالبی که مطالعه می‌کند محصولات شمارا هم بپسندد.

    اما این‌که شما فقط مطالب را در وب‌سایت خود درج کنید کافی نمی‌باشد. نیاز است تا مطالب شما در مقابل کلماتی که کاربران هدف شما در گوگل جستجو می‌کنند در صفحه اول گوگل برایشان نمایش داده شود تا شمارا انتخاب کنند.

    این کار توسط کارشناسان و متخصصین سپنا وب با شناسایی کلمات کلیدی مهم سایت شما، افزایش بازدید سایت شما به‌طور طبیعی، بهینه‌سازی سایت شما برای کلمات کلیدی هدفمند، ارتقای رتبه سایت شما در موتورهای جستجو و با پشتیبانی فنی مطمئن و سریع کارشناسان این شرکت انجام خواهد شد.

    قدرت رسانه‌ها را در اختیار بگیرید

    کسب‌وکار شما پر از محتوای ارزشمند است که انتشار مداوم آنها در رسانه‌ها باعث برند سازی، کسب اعتبار و ارتباط مؤثر با مخاطبانتان خواهد شد

    افزایش اعتبار وب‌سایت در رسانه‌های خبری رسمی می‌تواند اعتبار رسانه‌ها و وب‌سایت شما را در موتورهای جستجو به‌طور فوق‌العاده‌ای افزایش دهد. با ورود کسب‌وکار شما به رسانه‌های خبری رسمی اعتماد مشتریان شما هم افزایش می‌یابد.

    جای شما در میان کسب‌وکارهای موفق خالی است

    بیش از 1500 شرکت و کسب‌وکار در صنایع گوناگون، تجربه‌ای تازه از حضور در رسانه‌ها را تجربه کرده‌اند. سهم صدای شما در رسانه‌ها و در مقایسه با رقبایتان چقدر است؟

    لذت اجرای کمپین‌های رسانه‌ای و حضور مؤثر و دائمی در رسانه‌ها را با استفاده از خدمات پلن اختصاصی شرکت سپنا وب برای افزایش اعتبار وب‌سایت با درج محتوا در رسانه‌های خبری معتبر تجربه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.