پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تجمع اعتراضی محکومان مهریه در مقابل مجلس!
    30 مهر 1399 - 8:04
    شناسه : 176770
    1

    نزدیک به ۳۰ نفر از مردان معترض به قانون مهریه در برابر مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

    پ
    پ

    تجمع اعتراضی محکومان مهریه در مقابل مجلس 6 - تجمع اعتراضی محکومان مهریه در مقابل مجلس! - محکومان مهریه

    به گزارش «بامردم» به نقل از ایرنا؛ این معترضان نسبت به قانون حبس برای افرادی که استطاعت مالی پرداخت مهریه را ندارند، اعتراض داشتند و پلاکاردهایی با همین مضمون نیز در دست گرفته بودند.

    در میان آنان کودک ۹ ساله‌ای نیز به چشم می‌خورد که پلاکاردی با مضمون «مادرم مرا به مهریه فروخت» و «من هم قربانی مهریه‌ام» در دست داشت.

    برخی از مردان حاضر در این تجمع می‌گفتند که بیش از ۱۰ سال از پرداخت مهریه آنان سپری می‌شود و اکنون با افزایش نرخ سکه و طلا، توان پرداخت آن را ندارند.

    یکی از همین معترضان اعلام کرد: هم‌اکنون تمام اموال و دارایی‌هایم از ارث پدری گرفته تا مدارک دانشگاهیم بلوکه شده و در عمل هیچ اموالی هم برای باقی نمانده در حالی که ۱۳ سال است که دخترم را ندیده‌ام و خبری از وی ندارم.

    خانم حاضر در جمع این معترضان نیز علت حضورش در این جمع را اعتراض به قانون مهریه خواند و گفت: بنا نیست مهریه ابزاری برای سودجویی تعدادی از زنان از وضعیت اقتصادی و تحت فشار قراردادن مردان باشد، از سوی دیگر قانون نباید مردی را به علت نداشتن استطاعت مالی زندانی کند.

    سیدعلی آقازاده، نماینده مشکین شهر و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز در جمع این تجمع‌کنندگان حاضر شد و پس از شنیدن صحبت‌های آنان، اظهارداشت: مشکلات و مسائل خود را به صورت مکتوب برای مطرح کردن در طرح اصلاح قانون مهریه ارسال کنید.

    تجمع اعتراضی محکومان مهریه در مقابل مجلس 1 - تجمع اعتراضی محکومان مهریه در مقابل مجلس! - محکومان مهریه تجمع اعتراضی محکومان مهریه در مقابل مجلس 5 - تجمع اعتراضی محکومان مهریه در مقابل مجلس! - محکومان مهریه تجمع اعتراضی محکومان مهریه در مقابل مجلس 4 - تجمع اعتراضی محکومان مهریه در مقابل مجلس! - محکومان مهریه تجمع اعتراضی محکومان مهریه در مقابل مجلس 3 - تجمع اعتراضی محکومان مهریه در مقابل مجلس! - محکومان مهریه تجمع اعتراضی محکومان مهریه در مقابل مجلس 2 - تجمع اعتراضی محکومان مهریه در مقابل مجلس! - محکومان مهریه

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.