جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ویتامین C این مواد غذایی بیشتر از پرتقال است
    24 بهمن 1399 - 0:56
    شناسه : 180482
    0

    در اینجا فهرستی از 7 ماده غذایی که ویتامین C بیشتری نسبت به یک عدد پرتقال دارند، آورده شده است.

    پ
    پ

    C min - ویتامین C این مواد غذایی بیشتر از پرتقال است - ویتامین C

    به گزارش بهداشت نیوز، بدون شک پرتقال به وفور از ویتامین C غنی است، اما بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارند که بیش از یک عدد پرتقال دارای ویتامین C هستند. به گزارش تایمزسوفاندیا، در اینجا فهرستی از 7 ماده غذایی که ویتامین C بیشتری نسبت به یک عدد پرتقال دارند، آورده شده است.

    ویتامین C در پاپایا

    مطالعات نشان می دهد خوردن پاپایا می تواند باعث بهبود هضم، روشن شدن پوست، پاکسازی سینوس و تقویت استخوان ها شود، همچنین یک فنجان پاپایا دارای 88.3 میلی گرم ویتامین C است.

    ویتامین C در توت فرنگی

    یک فنجان حاوی توت فرنگی حدود 87.4 میلی گرم ویتامین C دارد. فقط این نیست بلکه توت فرنگی دوز مناسبی از فولات و سایر ترکیبات مغذی برای سلامتی قلب را برای شما فراهم می کند.

    ویتامین C در گل کلم

    چه گریل شده و چه بخارپز با خوردن یک گل کلم کوچک 127.7 میلی گرم ویتامین C به همراه 5 گرم فیبر و 5 گرم پروتئین را برای بدن شما تامین می کند.

    ویتامین C در آناناس

    آناناس دارای بروملین است، آنزیمی گوارشی که به تجزیه غذا کمک می کند و نفخ شکم را کاهش می دهد. بروملین به عنوان یک ماده ضد التهابی طبیعی عمل می کند که باعث می شود بعد از یک تمرین سخت سریع تر بهبود یابید. به علاوه، یک وعده آناناس حاوی 9/78 میلی گرم ویتامین C است.

    ویتامین C در کلم بروکلی

    کلم بروکلی خاصیت پیشگیری از سرطان دارد، همچنین یک وعده از این سبزی چلیپایی دارای 132 میلی گرم ویتامین C و فیبر است.

    ویتامین C در انبه

    انبه سرشار از ویتامین A است، همچنین یک انبه متوسط ​​دارای حدود 122.3 میلی گرم ویتامین C است

    ویتامین C در فلفل دلمه ای قرمز

    فلفل دلمه ای کم کالری و غنی از مواد مغذی مختلف است. فلفل دلمه ای به بهبود خلق و خوی شما کمک می کند، بنابراین غذای نهایتا شاد کننده ای را مصرف می کنید، همچنین 100 گرم فلفل دلمه ای قرمز حاوی حدود 127.7 میلی گرم ویتامین C است.

    ویتامین C در جوانه بروکسل

    بروکسل کمی خواص ضد سرطانی دارد و غنی از عناصر غذایی گیاهی و فیبر است. یک وعده از بروکسل حدود 74.8 میلی گرم ویتامین C را برای بدن تامین می کند. اگر طعم تلخ آن را دوست ندارید می توانید کمی آن را تفت دهید تا طعم بهتری داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.