×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

محصولات آرایشی بهداشتی در سلامت و زیبایی ظاهری افراد علاوه بر اعتماد به نفس به خویشتن، دارای نمادهای بیرونی بسیاری در تشکیل دیدگاه دیگران نسبت به افراد می باشد. از اینروست که محصولات آرایشی بهداشتی در دنیای امروزی در سبد خرید آحاد جامعه جایگاه خاص و ویژه ای پیدا کرده است. لوازم آرایشی بهداشتی با توجه به پیشرفت های روزافزون در زمینه های مختلف از جمله پزشکی جایگاه تکمیل کننده در جهت بهبود سلامت و زیبایی افراد به خود اختصاص داده است. طبق نظر کارشناسان و متخصصان امور زیبایی این امر بر هیچکس پوشیده نیست که یکی از راه های پیشگیری از آسیب های جدی به زیبایی و سلامت بدن افراد استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی می باشد. انواع محصولات آرایشی بهداشتی پراکندگی و تنوع بسیار زیادی با توجه به نیاز افراد دارند که بسته به موارد استفاده لوازم آرایشی بهداشتی خاص آن قابل تهیه می باشد.

فواید استفاده از کرم ضد آفتاب چیست؟

ماهیت اصلی کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر پرتوهای مضر ماوراء بنفش یا همان نور مستقیم آفتاب یا بازتاب های زیان آور نور خورشید می باشد. استفاده از کرم ضد آفتاب برای حفاظت پوست در برابر نور خورشید بسیار موثر و مفید می باشد.اولین قدم برای داشتن پوستی سالم و شاداب به دور از چین وچروک و همچنین کک و مک ، داشتن کرم ضد آفتاب مناسب پوست افراد می باشد. چنانچه پوست به طور مرتب در معرض آفتاب مستقیم و به طور کلی اشعه خورشید قرار بگیرد، تغییراتی در ساختار پوست ایجاد می کند که ابتدا باعث قرمز شدن پوست که اصطلاحاً به آن آفتاب سوختگی می گویند.اما در بلند مدت اثرات مضر مانند تیرگی پوست ایجاد می کند. از فواید استفاده ازکرم های ضد آفتاب جلوگیری از ابتلا به بیماری های خطرناکی مانند سرطان پوست می باشد.

1 11 - فواید استفاده از محصولات بهداشتی به همراه عکس و بررسی -
فواید استفاده از ژل شست و شو صورت

استفاده از ژل شست و شوی صورت بدون شک یکی از موثرترین شوینده ها و جایگزین آب وصابون ، که نه تنها به پوست صورت آسیب نمی رساند بلکه باعث لطافت ، نرمی و همچنین شادابی پوست صورت می گردد که استفاده از آن ، آلودگی های ناشی از هوا ،چربی های به وجود آمده از پوست ،باکتری ها و سموم ایجاد شده روی پوست صورت را از بین می برد. ژل پاک کننده شست و شوی صورت منافذ بسته پوست را که ناشی از گرد وغبار و آلودگی ها می باشد را باز می کند و این امکان را به پوست می دهد که بعد از استفاده از آن پوست صورت نفس بکشد. طرز استفاده از این نوع محصول به گونه ایی می باشد که ابتدا صورت را با آب ( ولرم ) بشویید سپس مقداری از ژل را به اندازه کافی بر روی پوست صورت خود بمالید و مقداری ماساژ دهید که مطمئن باشید کاملا مواد روی همه ی نواحی پوست و گردی صورت قرار بگیرد و پس از چند دقیقه پوست صورتتان را آبکشی کنید.از مزایای استفاده از ژل شست و شو و پاک کننده صورت ،می توان به آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست ، رفع آلودگی ها و خشکی پوست ، پاکسازی و تامین کننده طراوت و نرمی پوست و موارد بخصوص دیگراشاره نمود.

 

اسکراب بدن چیست و فواید استفاده از آن

اسکراب بدن به عنوان لایه برداری موثر وبسیار کاربردی برای کل بدن که مواد و سموم آلوده و همچنین سلول های مرده سطح پوست بدن را پاک میکند و در نتیجه پوستی روشن ،شفاف و تمیز را به جای خواهد گذاشت. اسکراب کردن پوست بدن ، مزایای بسیار حائز اهمیتی را به دنبال دارد که از جمله می توان به مواردی اشاره کرد شامل از بین بردن لک ها و تیرگی هایی در سطح پوست مانند تیرگی آرنج ،قوزک پا ، زانو و نواحی تیره دیگر، نرم و لطیف کردن پوست ، صاف و درخشان کردن سطح پوست، پاک زدایی سلول های مرده و در نتیجه به درمان پوسته پوسته شدن پوستتان نیز کمک می کند.

2 9 - فواید استفاده از محصولات بهداشتی به همراه عکس و بررسی -

فواید کرم مرطوب کننده

یکی از محصولات رایج در لوازم آرایشی بهداشتی کرم مرطوب کننده می باشد. فواید کرم های مرطوب کننده در دنیای امروزی که روزانه در معرض انواع آلودگی های طبیعی و شیمایی و مصنوعی هستیم بر هیچ کس پوشیده نیست. لحظه ای برای از دست دادن وجود ندارد که بخواهیم از این مراقبت دست بکشیم. پوست خشک نه تنها به مراقبت مداوم ، بلکه به محافظت در برابر عناصر مضر نیز احتیاج دارد. شما همیشه به مزایای یک کرم مرطوب کننده احتیاج دارید، به خصوص در زمستان که گرمای مصنوعی خانه شما منجر به آسیب های جدی می گردد. فواید متعددی را می توان برای کرم های مرطوب کننده بجهات تمیز و شاداب نمودن  و رفع خشکی پوست متصور بود. از جمله فواید کرم های مرطوب کننده یا همان لوسیون های مرطوب کننده پوست می توان به تقویت پوست، عملکرد سد پوستی، شاداب نمودن پوست، مومیایی نمودن پوست، آنتی اکسیدانه نمودن پوست و در نهایت نرم نمودن پوست که بسیار می تواند برای افراد خوشایند باشد. لازم بذکر است در بخش فواید کرم های مرطوب کننده نوع برند مورد استفاده نیز بسیار تاثیرگذار می باشد.

3 8 - فواید استفاده از محصولات بهداشتی به همراه عکس و بررسی -

روش های ماندگاری عطر و فواید عطر

عطر را می توان از ملزومات مهم در اکسسواری محصولات آرایشی بهداشتی قرار داد. لذا ابتدا سخن در خصوص ماندگاری عطرها باید این مهم را بیان نمود که ماندگاری هرنوع عطر، ارتباط بسیار زیادی با برند و شرکت تولیدکننده آن عطر دارد. ماندگاری عطرها به فرمولاسیون بکار رفته در آن عطر بستگی دارد یعنی ماهیت اصلی و اجزاء تشکیل دهنده هر نوع عطر در مقابل تبخیر سریع یا آهسته آن می باشد. در حال حاضر عطرها توسط خانم ها و آقایان به طور روزمره استفاده می شود. عطرها حاوی تعداد زیادی رایحه می باشند که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند.

تحقیقات علمی درباره عطر

نشان می دهد که رایحه ها می توانند از یک پارچه به پارچه دیگر منتقل شوند حتی در زمان تماس بین پارچه ها به اندازه 10 ثانیه و حتی برخی عطرها زمانی به مدت 48 ساعت روی پارچه اصلی ماندگاری دارد. ماهیت انتقال بو یا همان رایحه عطر نیز به نوع پارچه هم بستگی دارد، بنابراین یک تبعیض واضح بین انتقال از پارچه مصنوعی روی پارچه طبیعی (پنبه ای) و پارچه مصنوعی (پلی استر) که باید برای ماندگاری عطرها در نظر گرفت. تحقیقات علمی نشان می دهد که بالاترین مقادیر ماندگاری عطر در دمای پایین محیط می باشد. در نتیجه می توان مهمترین روشهای علمی و تجربی را برای ماندگاری عطرها بشرح ذیل متصور شد. استفاده از عطر بر روی بدن خشک و بدون رطوبت، استفاده از عطر در چاکراه ها(آرنج ها، مچ ها، گردن)، استفاده از عطری متناسب با طبع فرد چرا که بوی خود بدن را کامل پوشش نمی دهد لذا این نکته بسیار حائز اهمیت است.

4 4 - فواید استفاده از محصولات بهداشتی به همراه عکس و بررسی -

فواید سرم مو

سرم مو یکی از انواع های لوازم آرایشی بهداشتی مورد استفاده افراد جهت زیبایی مو افراد می باشد. تقریباً نیم بیشتری از افراد جامعه دارای موهای خشک و بد حالت هستند به این دلیل است که نیاز به مراقبت از مو بسیار اهمیت دارد. متخصصان و کارشناسان عرصه زیبایی و سلامت مو بسیار بر این موضوع تاکید دارند که حفظ و سلامت مو با استفاده از محصولات درمانی و آرایشی حائز اهمیت است. بر همه عموم واضح و مبرهن است که برای داشتن موهای زیبا و سالم مراقبت می طلبد. یکی از محصولات جدید که بسیار برای تقویت و درخشان نمودن مو مورد استفاده قرار می گیرد ماسک مو می باشد. ماسک های مو انواع مختلفی دارند اما نقطه مشترک همه ماسک ها فواید آن می باشد که تقویت و نرم کنندگی مو در جهت سلامت و درخشان نمودن مو و احیای موهای آسیب دیده مهمترین آن می باشد.

منبع: آیسو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.