×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

مدار بسته - برندهای برتر دوربین مداربسته در ایران و جهان - دوربین مداربسته

گاه و بیگاه خبرهای مختلفی از دستگیری و افشای مجرمانبا استفاده از دوربین مداربسته به گوش می‌رسد. در همین استان گیلان موارد بسیاری از این دست وجود دارد چه برسد در کل کشور و همچنین کل جهان. نصب دوربین مداربسته نقش به سزایی در جلوگیری از جرم و جنایت دارد. کافی است در سایت بامردم جستجو کنید و خود به چشم خود ببینید.

در همین راستا به نقل از وب سایت واضح مطلبی را آورده ایم که پیشنهاد می‌کنم تحلیل کامل آن را تحت عنوان بهترین برندهای دوربین مداربسته را در این وب سایت بخوانید:

هایک ویژن

یکی از برندهای دوربین مداربسته که با ورود خود به بازار، ایران را دگرگون کرد برند هایک ویژن است. این برند یکی از نام آشنا ترین برندهای دوربین مداربسته در کل جهان است. همیشه گفته می‌شود که این برند از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ بازار دنیا را در قبضه قدرت خود گرفته بود.

برند هایک ویژن هم از لحاظ کیفیت کار و هم از لحاظ سبک بازاریابی در کل جهان مطرح شد. هم اکنون هم انتخاب شماره یک همه کسانی است که به کیفیت و کارایی دوربین مداربسته اهمیت می‌دهند

داهوا

یکی دیگر از برند هایی که هم در جهان و هم در کشور ما ایران بسیار سر زبان ها افتاده و فروش زیادی دارد برند داهوا است.

اصلیت این برند به کشور چین برمی‌گردد. برخلاف سایر تولیدات این کشور که با لوگو و نام سایر برندهای موجود در جهان تولید می‌شود داهوا چینی است. معروف است که اولین برندی که دستگاه های ضبط ۸ کانال را به دنیا عرضه کرد برند داهوا بود.

هایلوک

معمولاً برندهای بزرگ دنیا برای تحت تصرف درآوردن بخش های مختلف بازار، برند های جدید را به صورت زیر مجموعه برند خود را به بازار عرضه می‌کند. در دوربین مداربسته برند معروف هایک ویژن هم همین کار را انجام داد و برای علاقه مندان دوربین مدار بسته برند هایلوک را به وجود آورد.

دوربین های مداربسته هایلوک به دو صورت تحت شبکه و آنالوگ در دسترس است. خصوصیت دیگر این برند قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تر بودن آن است.

ازجمله فروشندگان فعال دوربین مداربسته می‌توان به وب سایت های دیجیکالا، دوربین مارکت و موصیفا اشاره کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.