جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تهیه ی پلاستیک ضربه گیر در تهران از زودپک
    19 مهر 1400 - 11:01
    شناسه : 188899
    0

    هدف از بسته­ بندی محصولات، حفظ سلامت کالا و حمل و نقل ایمن‌­تر آنها می­‌باشد. با توجه به نیاز بازار و لزوم استفاده از آنها محصولات مختلفی همچون کارتن، جعبه، نایلون یا پلاستیک ضربه­ گیر و… در این زمینه تولید و به بازار عرضه می‌­شود.

    پ
    پ

    هدف از بسته­ بندی محصولات، حفظ سلامت کالا و حمل و نقل ایمن‌­تر آنها می­‌باشد. با توجه به نیاز بازار و لزوم استفاده از آنها محصولات مختلفی همچون کارتن، جعبه، نایلون یا پلاستیک ضربه­ گیر و… در این زمینه تولید و به بازار عرضه می‌­شود. یکی از شرکت­‌های عرضه­ کننده لوازم بسته ­بندی سامانه زودپک در تهران می­‌باشد که در این مقاله قصد داریم درباره برخی از محصولات این شرکت مطالبی را بیان کنیم. کارتن اسباب­‌کشی که یکی از لوازم ضروری برای بسته ­بندی وسایل منزل می‌­باشد باکیفیت مناسب و به صورت چند لایه توسط شرکت زودپک آماده شده و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌­گیرد. همچنین اگر قصد خرید پلاستیک ضربه ­گیر در تهران را داشته باشید می­‌توانید با سفارش پلاستیک‌­های حبابدار در سامانه، آنها را در قیمت‌­های ارزان تهیه کنید زیرا زودپک بطور مستقیم و بدون واسطه محصولات خود ارائه­ می‌­دهد.

    image 6895051d25bbbdb253a18d072923f3e3dfd2b92c - تهیه ی پلاستیک ضربه گیر در تهران از زودپک -

    کارتن بسته ­بندی لوازم منزل

    زمانی که ما بخواهیم لوازم خانه یا محل کار خود را جمع‌‌آوری و به مکان دیگری حمل کنیم به کارتن بسته ­بندی لوازم منزل نیاز پیدا می­‌کنیم. استفاده از کارتن بسته­ بندی نه تنها کار حمل و نقل را راحت می‌­کند بلکه از شکسته شدن یا خط و خش افتادن به لوازم جلوگیری می­‌کند. همین طور با خرید پلاستیک ضربه ­گیر در تهران و قرار دادن آن در بین لوازم می‌توان جلوی وارد شدن ضربات احتمالی را گرفت. همان طور که می­‌دانید ابعاد و جنس لوازم خانه با یکدیگر متفاوت می‌­باشد؛ بنابراین ما به کارتن‌­های مختلف با ابعاد گوناگون نیاز داریم. این کارتن­‌ها چون برای اسباب­‌کشی استفاده می­‌شوند معمولاً بدون چاپ هستند. از کارتن بسته ­بندی علاوه بر جا به ­جایی لوازم منزل، برای ارسال مرسولات هم استفاده می­‌کنند. نکته‌­ای که باید آن را مورد توجه قرار دهید شرایط آب و هوایی است. زمانی که شما لوازم منزل به خصوص لوازم برقی مانند تلویزیون، کامپیوتر، لپ ­تاپ و… را درون کارتن قرار می­‌دهید در صورتی ناپایداری هوا و در حین جا به­ جایی، احتمال خیس شدن یا رطوبت گرفتن وسایل وجود دارد و شما با تهیه پلاستیک ­ضربه­ گیر در تهران می­‌توانید جلوی این آسیب را بگیرید.

    شرکت زودپک برای درست کردن انواع کارتن‌­ها از افراد حرفه‌­ای شرکت استفاده می­‌کند و این عدم نیاز به شرکت­‌های دیگر سبب شده تا سفارشات مشتریان را در زودترین زمان آماده و بدستشان برساند و همان طور که قبلاً اشاره کردیم عرضه مستقیم و بی­‌واسطه این محصولات سبب شده تا افراد با نازل‌ترین قیمت محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند. با این وجود این شرکت برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود، تخفیفاتی را برای محصولات خود در نظرگرفته، همچنین قیمت هر محصول به صورت واحدی در زیر کالا درج شده که محاسبه را برای خریداران راحت می­‌کند. لازم بذکر است کارتن­‌ها به صورت بسته ­بندی چندتایی فروخته می­‌شود نه دانه‌­ای و اگر قصد خرید پلاستیک ضربه ­گیر در تهران را از سایت زودپک داشته باشید بصورت رولی در اختیار شما قرار می‌­گیرد.

     کاور تشک برای اسباب­ کشی

    یکی دیگر از وسایل خانه که در حمل و نقل آن باید حساس بود تشک می­‌باشد زیرا در حین جا به­ جایی ممکن است کثیف شوند. برای محافظت از آن باید از کاور تشک برای اسباب­ کشی استفاده کرد. برخی از سلفون برای این کار استفاده می­‌کنند اما بدلیل حجیم بودن تشک استفاده از آن مشکل است. شما می­‌توانید از کاورهای نایلونی ضخیم و باکیفیت برای تشک در زمان اسباب­ کشی استفاده کنید یا به جای استفاده از کاور تشک می­‌توانید با تهیه نایلون حبابدار یا پلاستیک ضربه ­گیر در تهران از سامانه زودپک هم جلوی کثیف شدن تشک را بگیرید و هم مانع نفوذ رطوبت یا پارگی تشک در برخورد با اشیای دیگر شوید؛ درضمن بعد از این که تشک را داخل نایلون قرار دادید با چسب یا طناب آن را محکم کنید تا باز نشود.

    image bcbbf66fdde81261dba46b14f4b2a8ef046c8308 - تهیه ی پلاستیک ضربه گیر در تهران از زودپک -

    اگر قصد خرید پلاستیک ضربه­ گیر در تهران، کارتن بسته­ بندی، جعبه، طناب و تسمه و سایر لوازم مربوط برای بسته ­بندی محصولات را دارید سامانه فروش لوازم بسته­ بندی زودپک با ارائه محصولات متنوع مرغوب و فروش آنلاین این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا خریدی مقرون­ به­ صرفه داشته باشند و علاوه بر تخفیفاتی که برای محصولات در نظر گرفته شده در صورتی که مبلغ سفارش بالاتر از قیمت­‌های مندرج که در صفحه اول سایت آمده از تخفیفات کلی نیز بهر­مند می­‌شوید. برای کسب اطلاعات دقیق‌­تر و آشنایی بیشتر با محصولات می‌­توانید به سایت https://zoodpack.com مراجعه کنید. ارسال سفارشات برای ساکنین تهرانی یک ­روزه و برای شهرستان‌ها فردای روز ثبت سفارش به پست یا به باربری تحویل داده و روانه مقصد می­‌گردد. ضمانت کیفیت کالا، پشتیبانی آنلاین و مشاوره خرید، داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و استفاده از مواد اولیه باکیفیت از دیگر ویژگی‌­های این شرکت می­‌باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.