×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دستگاه سیل وکیوم - دستگاه بسته بندی سیل وکیوم - دستگاه بسته بندی سیل وکیوم

برای افرادی که در حوزه بسته بندی مواد غذایی فعالیت دارند، دستگاه سیل وکیوم، نامی آشنا است. مواد غذایی که به صورت تک نفره و یا در حجم های بالاتر در ظروف پلاستیکی، عرضه می شوند به کمک دستگاه سیل پک، بسته بندی می شوند.

استفاده از دستگاه سیل سبب اتوماتیک شدن، بهداشتی و استاندارد بودن پروسه بسته بندی شده و سرعت کار را در کارگاه ها، کارخانجات، رستوران ها و غیره … افزایش می دهد.

دستگاه سیل وکیوم چیست ؟

دستگاه سیل وکیوم برای بسته بندی کردن اغذیه در ظرف یکبار مصرف استفاده می شود . دستگاه سیل پک یا سیل وکیوم هوای درون بسته را کاملا خالی می کند و با چسباندن یک لایه سلفون بر دهانه ظرف، سبب می شود تا محصولات ماندگاری بیشتری داشته باشند.

یکی از سازندگان دستگاه سیل کن اتوماتیک، شرکت آراد ماشین است، برای آشنایی یا مدل های مختلف این دستگاه و اطلاع از قیمت دستگاه سیل وکیوم به سایت machinsaz.com مراجعه کنید.

دستگاه سیل برای حل کردن مشکلات بسته بندی مواد غذایی و ارائه آن به مصرف کننده ساخته شده اند. در صورت بسته بندی مواد غذایی با دستگاه بسته بندی سیل وکیوم، رنگ و بو و طعم آن برای مدتی طولانی حفظ می شود.

 زمانی که درب ظروف یکبار مصرف به درستی بسته بندی شود؛ حمل و نقل و جابجایی آن به مراتب راحت تر شده و فرایند ارسال آن به فروشنده نهایی و یا مصرف کننده، با سرعت بیش تری انجام می شود .

کاربرد سیل وکیوم در بسته بندی مواد غذایی

مواد غذایی مانند انواع سالاد الویه، سالاد فصل، ساندویچ کلاب، ماست، ترشی، عسل و مربا که معمولا در اندازه های تک نفره برای استفاده در هواپیما، قطار، رستوران ها و یا استفاده در مراسم ها و مجالس به کار می روند به کمک دستگاه سیل وکیوم بسته بندی می شوند.

تقاضای این دستگاه روز به روز در حال افزایش بوده و تولید کنندگان مواد غذایی با ورود به این حوزه(بسته بندی تک نفره محصولات) سود بالایی کسب می کنند.

سیل وکیوم - دستگاه بسته بندی سیل وکیوم - دستگاه بسته بندی سیل وکیوم

ظروف پلاستیکی که عموما از جنس پلی پروپلن(PP) و پلی اتیلن(PE) هستند با هر شکل و سایزی قابلیت سیل شدن دارند. بنابراین محصولات بسیار دیگری مانند میوه خشک، انواع آجیل و خشکبار، گوشت، مرغ، ماهی، میگو، سبزی تازه و خشک و … به کمک دستگاه بسته بندی سیل کن، پلمپ و روانه بازار می شوند.

نمونه ای دیگراز موارد استفاده نوع کوچک و ساده دستگاه بسته بندی سیل، بسته بندی لیوان های آبمیوه است. برای بسته بندی ظروف لیوانی در ظرفیت های پایین، معمولا در مغازه های آبمیوه فروشی از دستگاه های سیل لیوانی دستی استفاده می شود.

دستگاه بسته بندی سیل وکیوم - دستگاه بسته بندی سیل وکیوم - دستگاه بسته بندی سیل وکیوم

دستگاه بسته بندی سیل وکیوم آراد ماشین

همانطور که گفته شد سیل وکیوم یکی از اصلی ترین دستگاه هایی است که در مغازه ها، کارگاه های بسته بندی و کارخانجات تولید مواد غذایی بکار گرفته می شود.

آراد ماشین از سازندگان به نام در این حوزه است، تمام مدل های دستی، اتوماتیک و نیمه اتومات دستگاه سیل کن توسط نیروی متخصص این شرکت طراحی و ساخته می شوند.

دستگاه سیل رومیزی، روتاری و خطی از مدل های پرکاربرد این دستگاه بوده که با توجه سرعت بسته بندی از هر کدام می توان استفاده نمود.

امکان طراحی دستگاه سیل وکیوم تمام اتومات با داشتن چند قالب متفاوت وجود دارد. با وجود چنین دستگاهی، نیاز به خرید دو دستگاه مجزا نیست و با صرف هزینه کمتر میتوان چند ظرف مختلف را سیل کرد.

دستگاه سیل حرارتی - دستگاه بسته بندی سیل وکیوم - دستگاه بسته بندی سیل وکیوم

 مدل های مختلف دستگاه های سیل وکیوم

 دستگاه های سیل وکیوم آراد ماشین در مدل های زیر به بازار عرضه می شوند:

  • دستگاه سیل رومیزی
  • دستگاه سیل روتاری
  • دستگاه سیل خطی

در ساخت این دستگاه ها از فناوری ها روز استفاده شده است. کیفیت بالا و عملکرد درست مدل های مختلف این دستگاه دست رنج سطح علمی بالا و تخصص کامل کارشناسان شرکت آراد ماشین است.

دلایل انتخاب دستگاه سیل وکیوم آراد ماشین

انتخاب شرکت سازنده برای خرید دستگاه سیل، اهمیت ویژه ای دارد.  با توجه به اینکه آراد ماشین از سازندگان نام آشنا در صنعت بسته بندی است، موارد زیر باعث شده تا بسیاری از افراد، شرکت ها و سازمان ها به این آن اعتماد کرده و دستگاه مورد نظر خود را از این شرکت خریداری کنند که در مورد دستگاه سیل وکیوم می توان موارد زیر را بر شمرد:

  • امکان حضور در کارخانه و تست دستگاه مورد نظر وجود دارد.
  • قالب های دستگاه با توجه به شکل و ابعاد ظرفی که مشتری در نظر گرفته طراحی و ساخته می شوند.
  • میزان وکیوم و تزریق گاز قابل تنظیم است.
  • زمان دوخت و درجه حرارت کنترل می شود .
  • بدنه دستگاه از جنس آهن یا استیل ساخته می شود‌.
  • با توجه به نیاز مشتری دستگاه به صورت تک فاز یا سه فاز ساخته می شود.
  • دستگاه سیل با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش ارائه می شود.
  • امکان ارسال تمامی دستگاه های آراد ماشین به نقاط مختلف کشور و یا صادرات آن به کشورهای دیگر وجود دارد.

دستگاه‌ های بسته‌ بندی سیل‌ وکیوم آراد ماشین برای :

بسته بندی انواع گوشت و گوشت سفید و ماهی – بسته بندی انواع سوسیس و کالباس، همبرگرهای نیمه‌ آماده، ناگت و …

بسته بندی انواع سالاد و قارچ و بسته بندی خیارشور، ترشیجات، بسته بندی سبزیجات منجمد و تازه و بسته بندی  خشکبار، بسته بندی خرما، بسته بندی انواع شیرینی و بسته بندی دارو، مواد شیمیایی، قطعات فنی و محصولات بهداشتی کاربرد دارد.

دستگاه‌ های سیل ‌وکیوم خانگی آراد ماشین

دستگاه‌ های سیل ‌وکیوم کشویی کوچک مصرف خانگی هم دارند که اصولا این دستگاه ها رو میزی بوده و برای کار های کوچک  در تعداد کم استفاده می شوند .

دستگاه سیل آراد ماشین - دستگاه بسته بندی سیل وکیوم - دستگاه بسته بندی سیل وکیوم

استعلام قیمت و خرید دستگاه بسته بندی سیل

برای مشاوره ، استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه‌ بسته‌ بندی سیل‌ وکیوم آراد ماشین می‌توانید به سایت aradmachinery.com مراجعه کنید. همچنین شماره های زیربرای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت در اختیار شما عزیزان هستند.

۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴

۰۲۱۶۵۷۶۶۰۲۸

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.