جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری دوره آموزشی طراحی سایت با وردپرس در رشت
    09 بهمن 1400 - 12:39
    شناسه : 193075
    0

    دوره آموزشی طراحی سایت با وردپرس در مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت – شماره ۲ (رشت)  برگزار خواهد شد.

    پ
    پ

    سایت 2 - برگزاری دوره آموزشی طراحی سایت با وردپرس در رشت - رشت

    دوره آموزشی طراحی سایت با وردپرس به همت معاونت آموزشی و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با همکاری موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان برگزار خواهد شد.

    کسانی که می‌خواهند برای کسب‌و‌کار خود سایت بسازند یا حتی از طراحی سایت درآمد کسب کنند، با فرا گرفتن سیستم مدیریت محتوا وردپرس می‌توانند این‌کار را بدون نیاز به برنامه‌نویسی انجام دهند.

     با دوره آموزش طراحی سایت وردپرس جهاد دانشگاهی گیلان می‌توانید به صورت قدم به قدم این سیستم مدیریت محتوی را یاد گرفته و با بخش‌های پنل مدیریت وردپرس آشنا شوید. سپس خواهید توانست به آسانی سایت دلخواه خود را بسازید.

    در حال حاضر بیش از ۷۵ میلیون وب‌سایت از وردپرس استفاده می کنند، وردپرس تاکنون بیش از 159 میلیون بار بارگیری شده است، 64٪ از کل وب سایت ها از سیستم مدیریت محتوای شناخته شده وردپرس استفاده می کنند و این آمارها انگیزه ای برای یادگیری این سیستم مدیریت محتوای محبوب است.

    در این دوره پیاده‌سازی یک سایت کامل بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی را از صفر تا صد توسط وردپرس خواهید آموخت.

    آموزش خرید و ثبت دامنه، انتخاب و خرید هاست مناسب، نصب سیستم مدیریت محتوی وردپرس، انتخاب و نصب قالب، معرفی و نصب افزونه ها، کار با ابزارها، به‌روزرسانی و مدیریت سایت، اعمال تغییرات و همچنین سئو و بهینه‌سازی مقدماتی از جمله سر فصل های این دوره استثنایی است.

    این دوره به صورت حضوری در شهر رشت با تدریس علیرضا پرندوش دکتری مدیریت کسب و کار (DBA)، کارشناس ارشد تجارت الکترونیک، مدرس دانشگاه و از طراحان شناحته شده سایت با وردپرس برگزار خواهد شد.

    در پایان این دوره به فراگیران مدرک معتبر قابل ترجمه اعطا خواهد شد؛ با توجه به حضوری بودن دوره، ظرفیت ثبت نام محدود می باشد.

    علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانتد با شماره 0133435 تماس حاصل نمایتد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.