جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تعرفه عوارض و بهای خدمات سال 1401 شهرداری لاهیجان تصویب شد
    13 بهمن 1400 - 15:14
    شناسه : 193265
    0

    فرشید فلاح سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: تعرفه عوارض و بهای خدمات سال۱۴۰۱ شهرداری لاهیجان تصویب شد.

    پ
    پ

    عوارض و بهای خدمات سال 1401 شهرداری لاهیجان - تعرفه عوارض و بهای خدمات سال 1401 شهرداری لاهیجان تصویب شد - شهرداری لاهیجان

    وی با اشاره به تصویب تعرفه عوارض و بهای خدمات ۱۴۰۱ شهرداری لاهیجان ، اظهار داشت: لایحه تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری لاهیجان برای سال ۱۴۰۱ در ماه گذشته به شورای اسلامی شهرلاهیجان ارسال شد. وی افزود: این لایحه هر ساله در شهرداری تدوین و جهت تصویب تقدیم شورامی شود و کمیسیون برنامه ، بودجه هم بصورت تخصصی آن را بررسی می کند.

    وی با بیان اینکه لایحه تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری لاهیجان جزء مهم ترین واصلی ترین منابع در آمدی و تامین بودجه سالانه شهرداری به شمار می آید، اظهار کرد : با توجه به حساسیت موضوع جلسات مختلفی با حضور اعضای شورای شهر، کارشناسان حوزه درآمد و شهرسازی، صنفی و نوسازی و خدمات شهری در خصوص بررسی لایحه تعرفه عوارض محلی برگزار شد و در نهایت ، در صحن علنی نیز به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید. وی گفت: این مصوبه مطابق قانون برای اخذ تأیید و تنفیذ به فرمانداری ارسال می گردد.

    فرشید فلاح ادامه داد: تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری لاهیجان برای سال ۱۴۰۱ مطابق با وضعیت اقتصادی و همچنین نرخ تورم، تغییراتی پیداکرده است.

    وی یکی از شاخصه‌های این تعرفه را شفافیت بیشترو واقع گرایی نسبت به گذشته عنوان و خاطرنشان کرد: این موضوع موجب ارائه خدمات هرچه بهتر از سوی شهرداری خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.