جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از تبلیغ روز ولنتاین خودداری شود | این نامه را در فضای مجازی منتشر نکنید!
    25 بهمن 1400 - 14:23
    شناسه : 193975
    0

    در نامه ای خطاب به اتحادیه صنف های مختلف گیلان که در فضای مجازی نیز منتشر شده است از این اتحادیه ها خواسته شده تا در روز ولنتاین از تبلیغ و عرضه هر گونه وسیله با نام و نشان ولنتاین خودداری کنند.

    پ
    پ

    تبلیغ روز ولنتاین خودداری شود - از تبلیغ روز ولنتاین خودداری شود | این نامه را در فضای مجازی منتشر نکنید! - از تبلیغ روز ولنتاین خودداری شود

    حکایت گیلان نوشت: در روزهای گذشته هر چه به 25 بهمن (که روز عشق نامیده شده) نزدیک شدیم اولین و بیشترین رنگی که در فروشگاهها به چشم می آید رنگ قرمز است. در فضای مجازی هم این موضوع غالب است و از آموزش خوراکی تا کادو ربطی به قلب قرمز، عروسک خرس و رزهای قرمز پیدا کرده است. اما نامه ای در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان درخواست داده تا جلوی این روند گرفته شود.

    در نامه ای خطاب به اتحادیه صنف های مختلف گیلان که در فضای مجازی نیز منتشر شده است از این اتحادیه ها خواسته شده تا در روز ولنتاین از تبلیغ و عرضه هر گونه وسیله با نام و نشان ولنتاین خودداری کنند.

    در این نامه با امضای جلال الدین شکریه رئیس اتاق اصناف گیلان آمده که این امر با توجه به درخواست اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان « در خصوص ترویج فرهنگ غربی در تقابل با آداب و روسوم ایرانی با ایجاد پدیده ای به نام روز ولنتاین 25 بهمن و 14 فوریه» به اتحادیه ها ارسال می شود.

    تبلیغ روز ولنتاین خودداری شود 2 - از تبلیغ روز ولنتاین خودداری شود | این نامه را در فضای مجازی منتشر نکنید! - از تبلیغ روز ولنتاین خودداری شود

    در این نامه آمده است : با توجه به اینکه چنین روزی روز به اصطلاح عشاق ریشه در فرهنگ و ارزش های ایرانی اسلامی نداشته است و استکبار جهانی با تبلیغات گسترده از طریق رسانه های دیداری وشنیداری و فضای مجازی سعی در تخریب باورها، تضعیف نهاد خانواده و گسترش روابط نامشروع را دارند. دستور فرمائیدبه کلیه اعضای زیر مجموعه اطلاع رسانی تا از هر گونه تبلیغ و عرضه کالا با نشان ولنتاین خودداری نموده و اقدامات کنترلی و نظارت در این خصوص توسط آن اتحادیه تشدید گردد. ضمنا از انتشار نامه در فضای مجازی خودداری گردد.»

    مشخص نیست شکریه رئیس اتاق اصناف گیلان در این نامه که مهر محرمانه نیز ندارد برچه اساس درخواست کرده تا جلوی انتظار این نامه در فضای مجازی گرفته شود؟ البته مهر محرمانه و درخواست عدم انتشار آن نیز در صلاحیت جناب شکریه نیست و شاید ایشان نخواسته پاسخگوی انتقادات کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به خود باشد.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.