جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هزینه عمل اسلیو در بیمارستان میلاد
    03 اسفند 1400 - 9:31
    شناسه : 194308
    1

    اگر می خواهید عمل لاغری انجام دهید و نگران هزینه عمل اسلیو در بیمارستان میلاد می باشید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

    پ
    پ

    معده بیمارستان میلاد - هزینه عمل اسلیو در بیمارستان میلاد - هزینه عمل اسلیو معده

    مقدمه

    با ما همراه باشید تا درباره هزینه عمل اسلیو در بیمارستان میلاد، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم.

     فهرست:

    . آشنایی با بیمارستان میلاد تهران

    . عوامل موثر در هزینه عمل اسلیو در بیمارستان میلاد را نام ببرید.

    . آیا هزینه های بعد از جراحی چاقی فوق می تواند روی هزینه جراحی تاثیرگذار باشد؟

    . جراحی اسلیو معده چیست؟

    . نتیجه گیری

    معده دکتر سلیمی - هزینه عمل اسلیو در بیمارستان میلاد - هزینه عمل اسلیو معده

    بیمارستان میلاد تهران

    Milad Hospital از بهترین و معروفترین مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی پایتخت به شمار می آید که متعلق به سازمان تامین اجتماعی کشور است.

    بیمارستان فوق با هدف مهیا نمودن بخشی از خواسته ها و نیازهای مرتبط در عرصه درمانی به خصوص برای دارندگان بیمه تامین اجتماعی، احداث و آغاز به فعالیت نموده است. بیمارستان میلاد در تیرماه سال هزار و سیصد و هشتاد افتتاح شد. بخش های متعددی در این مرکز درمانی عظیم احداث شده است که هر قسمت در زمینه های گوناگون تخصصی و یا پزشکی به بیماران خدمت رسانی می کنند.

     لازم به توضیح است که تمامی خدمات بیمارستان میلاد، برای اشخاصی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، کاملاً رایگان بوده است. این امر سبب گردیده که این گروه از بیمه شدگان از خدمات درمانی این مجموعه استقبال و از مزایای آن بهره مند شوند. این بیمارستان علاوه بر ارائه با کیفیت ترین خدمات درمانی، مقررات و ضوابط مرتبط به محیط زیست، تعهد کامل در برابر ارتقای اثرگذاری دستگاه مدیریت، مراقبت از بیماران با پیروی از کلیه نکات و اصول اساسی منطبق بر استاندارد داخلی، پیشگیری از آلودگی فضای پیرامون، افزایش میزان رضایتمندی بیماران خارجی و … به عنوان یکی از مشهورترین بیمارستان های کشور محسوب می شود. به همین منظور اغلب جراحان چاقی به دلیل بهره مندی از امکانات و تجهیزات به روز این مجموعه، انجام عمل بای پس معده را در این مرکز درمانی به بیماران واجد شرایط توصیه می کنند.

    هزینه عمل اسلیو در بیمارستان میلاد

    مسئله هزینه جراحی چاقی از جمله مواردی است که به طور معمول از اهمیت و توجه بسیار زیادی برخوردار است. در ابتدا بایستی خاطر نشان شویم که شرایط مرتبط به هزینه این عمل جراحی لاغری در بیمارستان میلاد تهران تا حدودی مشابه دیگر مراکز درمانی است.

    هر شخص با توجه به موقعیت و شرایط جسمی شاید صلاحیت انجام عمل جراحی اسلیو معده را به منظور حفظ سلامتی بدن و رسیدن به تناسب اندام داشته باشد. یکی از عوامل موثر در هزینه عمل اسلیو در بیمارستان میلاد، به آزمایش های پیش از عمل جراحی اختصاص دارد.

     به این ترتیب که چنان چه کاندیدای مناسب برای انجام جراحی کوچک کردن معده هستید، بایستی تست و آزمایشات متعددی را انجام دهید تا موقعیت فیزیکی بیمار پیش از جراحی به شکل کامل برای جراح چاقی معلوم شود. از تست های پیش از این عمل جراحی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

    •   معاینه فیزیکی و سوابق پزشکی برای برآورد و یا غربالگری موقعیتی که شاید پیش و یا پس از عمل مانند آپنه خواب سبب بروز مشکل در شخص شود.
    •   بررسی های آزمایشگاهی متعدد پیش از جراحی، نظیر تست عملکرد کبد و HA1C و محاسبه کامل خون از جمله تست هایی است که روی هزینه عمل اسلیو در بیمارستان میلاد تاثیرگذار است.
    •   برآورد تغذیه ای برای سنجش فقدان مواد معدنی و ویتامین ها نظیر ویتامین B12 و D و آهن پیش از جراحی الزامی است.
    •   سنجش روانشناختی ذهنی به منظور آمادگی لازم برای بهره مندی از این تکنیک درمانی و از همه مهمتر تغییر در شیوه زندگی در بیماران کاندیدای این عمل جراحی، از اساسی ترین آزمایشات پیش از جراحی اسلیو معده است.
    •   عامل موثر دیگر در هزینه عمل اسلیو در بیمارستان میلاد به مشاوره های لازم برای مطمئن شدن از انجام کلیه غربالگری سرطان مناسب با سن بیمار است.
    •   انجام مشاوره های بارداری برای بانوان مبتلا به اضافه وزن بالا از دیگر موارد موثر در هزینه جراحی فوق محسوب می شود.

    در انتها بایستی متذکر شویم که به منظور برآورد شرایطی که شاید سبب منع و یا تعویق انجام جراحی شود، مستلزم مشاوره با متخصصین گوارش به منظور بررسی های بیشتر توده، زخم و یا فتق هیاتال است که می تواند روی هزینه عمل اسلیو در بیمارستان میلاد اثر گذار باشد.

    عوامل تاثیرگذار در هزینه پس از جراحی اسلیو معده

    از دیگر عوامل موثر در هزینه عمل اسلیو در بیمارستان میلاد می توان به هزینه های پس از جراحی فوق اشاره کرد:

    متخصص تغذیه: کلیه بیماران تحت این عمل جراحی بایستی بعد از کاهش ظرفیت معده و پیشگیری از پیامدهای جانبی پس از جراحی از یک برنامه رژیم غذایی استاندارد و مفید تحت نظر متخصص تغذیه بهره مند شوند. لذا، شخص بیمار بایستی به منظور تامین کلیه گروه های غذایی مفید و مکمل های مورد نیاز بدن، به صورت منظم و مستمر با پزشک تغذیه در ارتباط باشند که این موضوع می تواند بر هزینه عمل اسلیو در بیمارستان میلاد اثرگذار باشد.

    تهیه البسه جدید: بیمارانی که تحت این عمل جراحی کاهش وزن قرار می گیرند، به طور معمول در یک بازه زمانی کوتاه با تقلیل وزن بسیار مواجه می شوند که در چنین شرایطی استفاده از لباس های قدیمی برای آن ها کمی سخت و آزار دهنده است و بایستی برای لذت بردن از تناسب اندام، البسه جدید تهیه کنند.

    عمل جراحی اسلیو معده

    در عمل کوچک کردن معده (اسلیو معده)، جراح چاقی در فرآیند جراحی اقدام به حذف بالغ بر هفتاد درصد از ظرفیت معده توپی شکل شخص مبتلا به اضافه وزن بالا می کند. در Gastric Sleeve Surgery معده تنها نگهداری حجم کمتری از مواد غذایی را در هر وعده برعهده دارد و در نتیجه، این امر منجر می گردد که شخص، به تدریج با روند افت وزن همراه شود. به دلیل پیروی از تمامی دستورالعمل های پزشکی و مصرف سالم ترین گروه های غذایی، شخص بعد از این عمل جراحی در حدود پنجاه الی هفتاد درصد از وزن اضافی خود را از دست می دهد.

    اسلیو معده با مهدی سلیمی - هزینه عمل اسلیو در بیمارستان میلاد - هزینه عمل اسلیو معده

    نتیجه گیری

    مبتلایان به چاقی مفرط با بی ام آی بالا که کاندیدای عمل جراحی اسلیو معده هستند، بایستی به این نکته دقت داشته باشند که عوامل متعددی پیش و یا پس از جراحی و در حین جراحی ممکن است بر هزینه عمل اسلیو در بیمارستان میلاد تاثیرگذار باشد که در این نوشتار، به طور کامل توضیحاتی را برای شما بیان کردیم.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.