×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

t3 1645939885 c932f1eb 6f75 4e4c 8ea7 0b6158af18ac - شهرداری لاهیجان، آماده استقبال از نوروز ۱۴۰۱ است - شهرداری لاهیجان

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان،رضا زنده دل در گفت و گویی افزود: با برنامه ریزی مدون از ابتدای اسفند ماه تدارک لازم برای استقبال از نوروز فراهم شده است.

وی با بیان اینکه امسال سفرهای نوروزی بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام خواهد شد، اضافه کرد: لاهیجان بدلیل جاذبه های فراوان گردشگری تا قبل از شیوع ویروس کرونا، همه ساله میزبان میلیون ها مسافر بوده و امسال هم پس از دو سال بار دیگر آماده حضور هم وطنان عزیز می باشیم.

زنده با بیان اینکه شهرداری لاهیجان با تمام امکانات تلاش خواهد کرد تا شرایط مطلوبی را برای مسافران فراهم نماید، گفت: خرید المان های جدید نوروزی و رنگ آمیز و بهسازی المان های نوروزی سال های گذشته، پاکسازی معابر و ورودی و خروجی شهر، رنگ آمیزی جداول و خط کشی خیابان ها، ترمیم فضای سبز و کاشت گلهای فصلی در میادین، بازسازی سرویس های بهداشتی،لکه گیری و آسفالت خیابانها و کوچه ها، اصلاح تابلوهای راهنمای اماکن، نصب نیمکت های جدید، نورپردازی سطح شهر و اماکن گردشگری، برنامه ریزی ارائه خدمات رسانی به مسافران در پایانه مسافربری،کشیک سازمان حمل و نقل همگانی، طراحی سفره هفت سین در چند نقطه شهر و گشت ویژه شهر آرا برای پاکسازی معابر و نظافت سطح شهر از برنامه هایی است که برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ عملیات اجرایی آن با تلاش معاونان، مدیران و کارکنان شهرداری در حال اجرا می باشد.

شهردار لاهیجان اظهار کرد: در صورت مجوز ستاد کرونا اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در صورت مجوز ستاد کرونا در دستور کار قرار خواهد گرفت.
زنده دل افزود: هدف ما در نوروز پیش رو فراهم کردن شرایط لازم برای رفاه و شادی و نشاط شهروندان و مسافران است و شهرداری و شورای اسلامی شهر از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: ستاد استقبال از نوروز در شهرداری لاهیجان تا پایان تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود و برنامه های مختلفی برای خدمات رسانی افزون تر برای مسافران و شهروندان تدوین خواهد شد.

وی گفت: شهر زیبای لاهیجان با تاریخی درخشان و جاذبه های فراوان طبیعی، مذهبی و تاریخی و مردمانی که با فرهنگ غنی خود با افتخار پذیرای مهمان و مسافر می باشند، آماده میزبانی از گردشگران و هموطنان عزیز کشورمان در نوروز ۱۴۰۱ است.

شهردار لاهیجان افزود: جای دارد از فرماندار محترم شهرستان و همه دستگاههایی که برای تمهید خدمات سفر با شهرداری همکاری دارند، قدردانی نمایم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.