پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۲۸۸ کشته و ۴۳۰۰ مجروح در تصادفات نوروزی/ توقیف ۴۶۰۰ خودرو
    03 فروردین 1401 - 20:54
    شناسه : 195574
    0

    رئیس پلیس راهور از کشته شدن ۲۸۸ نفر و مجروحیت ۴ هزار و ۳۰۰ هموطن در تصادفات نوروزی خبر داد.

    پ
    پ

    حوادث 1 - ۲۸۸ کشته و ۴۳۰۰ مجروح در تصادفات نوروزی/ توقیف ۴۶۰۰ خودرو - تصادفات نوروزی

    سردار سید کمال هادیانفر با اشاره به وضعیت ناپایدار جوی در محورهای شمالی و غربی کشور، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شرایط خاصی را در این محورها شاهد بودیم و به دلیل برف و بارندگی شدید در این محورها، اعمال محدودیت‌هایی صورت گرفت.

    رئیس پلیس راهور با بیان اینکه شرایط جوی ناپاپدار و سردی هوا در گیلان و مازندران، منجر به افزایش سفرها در جنوب کشور شده است، گفت: در جنوب کشور نیز شرایط خاصی وجود دارد و متأسفانه تصادفات در محورهای جنوبی نیز افزایشی شده است.

    وی بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی، ۲۸۸ نفر از هموطنان بر اثر تصادفات جان باختند (یعنی هر یک ساعت دو نفر).

    این مقام انتظامی با اشاره به مجروحیت و معلولیت بیش از چهار هزار و ۳۰۰ نفر در تصادفات ایام نوروز، گفت: اکنون شرایط سفر در محورهای شمالی کشور و مخصوصاً استان‌هایی همچون اردبیل که برف‌گیر است، مساعد نیست لذا هموطنان از سفرهای غیرضروری به این استان‌ها بپرهیزند و در صورت لزوم سفر، حتماً تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

    هادیانفر با بیان اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز بیشترین عامل تصادفات است، تأکید کرد: استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان الزامی است.

    رئیس پلیس راهور، با بیان اینکه ۳۰ درصد از تصادفات در ۲۴ ساعت اخیر از نوع واژگونی بوده و به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی روی داده است، تصریح کرد: بیش از چهار هزار و ۶۰۰ خودرو به دلیل تخلفات حادثه‌ساز توسط همکاران بنده توقیف شدند.

    به گفته وی، در حال حاضر هیچ محدودیتی در محورهای شمالی کشور وجود ندارد و ترددها به صورت رفت و برگشت در این محورها انجام می‌شود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.