جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی بهترین برندهای داکت اسپلیت + قیمت داکت اسپلیت
    05 فروردین 1401 - 14:02
    شناسه : 195619
    0

    داکت اسپلیت دستگاه تهویه هوای مطبوع است که از دو بخش یونیت داخلی و خارجی تشکیل گردیده است. داکت اسپلیت برای مصارف مسکونی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    پ
    پ

    داکت اسپلیت دستگاه تهویه هوای مطبوع است که از دو بخش یونیت داخلی و خارجی تشکیل گردیده است. داکت اسپلیت برای مصارف مسکونی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از برخی جهات شبیه کولر گازی اسپلیت دیواری است که هوای خنک و بدون آلودگی را وارد محیط تهویه شونده می‌کند و رطوبت هوا را نیز می‌گیرد؛ همچنین بهترین داکت اسپلیت‌ها قابلیت سرمایش و گرمایش را دارند. برای معرفی برندهای داکت اسپلیت از سایت تخصصی سیستم های تهویه مطبوع آرتانسیم (تولیدکننده انواع داکت اسپلیت، چیلر و فن کویل) کمک گرفتیم.

    1 5 - معرفی بهترین برندهای داکت اسپلیت + قیمت داکت اسپلیت - انواع داکت اسپلیت

    داکت اسپلیت ال جی

    شرکت ال جی یکی از برترین برندهای تولید لوازم خانگی است. ال جی توانسته با تولید محصولات با کیفیت، ارائه خدمات مطلوب و قیمت مناسب اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

    داکت اسپلیت ال جی

    داکت اسپلیت ال جی در ظرفیت‌های 18000 تا 60000 بی‌تی‌یو بر ساعت با عملکرد سرمایشی و گرمایشی در نوع معمولی و اینورتر به صورت سه فاز و تکفاز در بازار ارائه گردیده است.

    قیمت داکت اسپلیت ال جی

    کمپرسورهای این محصول از نمونه کمپرسورهای اورجینال ال جی است و کیفیت عالی دارند. همچنین در این برند داکت اسپلیت از گاز مبرد R410 استفاده گردیده که سازگار با محیط زیست است.

    2 5 - معرفی بهترین برندهای داکت اسپلیت + قیمت داکت اسپلیت - انواع داکت اسپلیت

    داکت اسپلیت گری

    برند گری در زمینه ساخت محصولات تهویه مطبوع فعالیت دارد و یکی از محصولات آن داکت اسپلیت است.  اسپلیت گری یکی از معروف ترین برندهای داکت اسپلیت می باشد.

    3 4 - معرفی بهترین برندهای داکت اسپلیت + قیمت داکت اسپلیت - انواع داکت اسپلیت

    این محصول دارای کیفیت مطلوبی است و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. نوع کمپرسورهای آن دور ثابت و اینورتر است و انواع حالت سرمایشی و گرمایشی آن تولید می‌شود.

    قیمت داکت اسپلیت گری

    پیشنهاد می کنیم قبل از مطالعه داکت اسپلیت های ایرانی مقاله”داکت اسپلیت چیست و چه نوع کاربردی دارد؟” را از سری مقالات تخصصی آرتانسیم (تولیدکننده انواع داکت اسپلیت، چیلر و فن کویل) مطالعه کنید.

    داکت اسپلیت ایرانی

    داکت اسپلیت ایرانی از جمله محصولاتی است که در شرکت‌های ایرانی تولید و عرضه می‌شود. این شرکت‌های در زمینه طراحی و تولید سیستم‌های تهویه مطبوع دارای رقابت نزدیکی هستند و همین موضوع باعث افزایش کیفیت آن‌ها گردیده است. مصرف پایین این محصول و قابلیت نصب آن در سقف کاذب از مزایای داکت اسپلیت ‌ایرانی است که عملکرد بالا و قدرتمندی دارند. برندهایی چون آرتانسیم، تک الکتریک، هایسنس، ایران رادیاتور، مهراصل، داکتینو، دماپویا و وست کول در ساخت این محصول فعالیت دارند.

    داکت اسپلیت آرتانسیم

    گروه صنعتی آرتا نسیم تهویه، تولید کننده‌ی انواع سیستم‌های تهویه مطبوع می‌باشد که با هدف تولید محصول باکیفیت ایرانی با رعایت بالاترین استانداردها و مطابق با معیارهای جهانی در سال 1390 شروع به فعالیت نموده که محصولات تولیدی خود را همگام با تکنولوژی‌های برتر روز دنیا تولید و روانه‌ی بازار نموده است.

    4 2 - معرفی بهترین برندهای داکت اسپلیت + قیمت داکت اسپلیت - انواع داکت اسپلیت

    پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با داکت اسپلیت مقاله “داکت اسپلیت چیست و چه نوع کاربردی دارد؟” را مطالعه کنید.

    اسپلیت آرتانسیم یکی از معروف ترین برندهای داکت اسپلیت می باشد. گروه صنعتی آرتانسیم تهویه، با داشتن کارخانه‌ی تولیدی مجهز و با در اختیار داشتن کادری کم‌نظیر از مهندسین و متخصصین باتجربه، در راستای تولیدو کارآفرینی و ارائه محصولات جدید با کیفیت بالا و قابل رقابت با برندهای مطرح جهانی گام برمی‌دارد. برنامه‌ی اصلی گروه آرتا نسیم تهویه، تولید محصولات ایرانی با قابلیت‌های جهانی است.

    انواع داکت اسپلیت

    داکت اسپلیت مدیا

    برند مدیا از دیگر شرکت‌های برتر در زمینه تولید لوازم خانگی و تهویه مطبوع است. داکت اسپلیت مدیا یکی از معروف ترین برندهای داکت اسپلیت می باشد. این شرکت به دلیل تولید محصولات با کیفیت، توانسته حضور موفقی را در بازار این لوازم داشته باشد و به یکی از انتخاب‌های مشتریان تبدیل گردیده است.

    5 1 - معرفی بهترین برندهای داکت اسپلیت + قیمت داکت اسپلیت - انواع داکت اسپلیت

    داکت اسپلیت مدیا در ظرفیت 24000 تا 60000 بی‌تی‌یو بر ساعت تولید می‌شود. کمپرسورهای به کار رفته در اسپلیت مدیا از نوع R410 است که آسیبی به محیط زیست نمی‌رساند. در ساخت محصول اسپلیت مدیا از تکنولوژی اینورتر استفاده گردیده تا در هزینه انرژی و برق صرفه جویی شود و قابلیت تامین سرمایش و گرمایش را دارد.

    قیمت داکت اسپلیت مدیا

    قیمت داکت اسپلیت مدیا در بازار ایران بین 30 میلیون تومان تا 60 میلیون تومان می باشد. پیشنهاد ما به جای استفاده از داکت اسپلیت مدیا استفاده از قیمت داکت اسپلیت آرتانسیم می باشد.

    قیمت داکت اسپلیت مدیا

    داکت اسپلیت جی پلاس

    داکت اسپلیت جی پلاس نوع ایرانی داکت اسپلیت است که توسط شرکت گلدیران تحت برندی به نام جی پلاس در داخل کشور تولید می‌شود. این محصول براساس استانداردهای روز دنیا تولید می‌شود و دارای کمپرسور اینورتر است که مصرف برق را به شدت کاهش می‌دهد.

    داکت اسپلیت جی پلاس

    داکت اسپلیت جی پلاس با دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی در بازار ارائه گردیده و در ساخت آن از گاز مبرد نوع R410 استفاده گردیده است. داکت اسپلیت جی پلاس یکی از معروف ترین برندهای داکت اسپلیت می باشد.

    برندهای داکت اسپلیت

    شرکت جی پلاس یکی از برترین برندهای تولید لوازم خانگی است که توانسته با تولید محصولات با کیفیت، ارائه خدمات مطلوب و قیمت مناسب اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. داکت اسپلیت‌های این برند در ظرفیت 18000 تا 60000 بی‌تی‌یو بر ساعت با عملکرد گرمایشی و سرمایشی تولید گردیده است.

    عملکرد داکت اسپلیت

    در ساخت این محصول برای صرفه‌جویی در مصرف برق و اتلاف انرژی از کیت اینورتر استفاده گردیدهو به کمک گاز مبرد عمل خنک‌سازی را انجام می‌دهد. همچنین در این داکت اسپلیت از گاز R410 استفاده گردیده که سازگار با محیط زیست است.

    اسپلیت ایران رادیاتور

    شرکت ایران رادیاتور در زمینه پکیج‌های گرمایشی، آبگرم‌کن و داکت اسپلیت‌ فعالیت دارد. این محصول یکی از نمونه‌های بسیار خوب ایرانی است که دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است و در تلاش برای بهبود است.

    داکت اسپلیت ایران رادیاتور

    داکت اسپلیت ایران رادیاتور دارای فیلتر تهویه هوا است و کمپرسور آن طراحی کمپانی Hitachi از نوع Twin Rotary است. در این محصول از گاز R410 استفاده گردیده که با محیط زیست سازگار است. داکت اسپلیت ایران رادیاتور یکی از معروف ترین برندهای داکت اسپلیت می باشد.

    برای آشنایی با انواع سیستم های تهویه مطبوع می توانید به فروشگاه تولیدی سیستم های تهویه مطبوع آرتانسیم (داکت اسپلیت، چیلر و فن کویل) مراجعه کنید.

    قیمت داکت ایران رادیاتور

    قیمت داکت اسپلیت ایران رادیاتور در بازار ایران بین 30 میلیون تومان تا 60 میلیون تومان می باشد. پیشنهاد ما به جای استفاده از داکت اسپلیت ایران رادیاتور استفاده از داکت اسپلیت آرتانسیم می باشد.

    قیمت داکت اسپلیت ایران رادیاتور

    نوعی دیگر از سیستم های تهویه مطبوع چیلر است. برای اینکه بدانید چیلر چیست؟ مقاله “چیلر چیست” را از سری مقالات تخصصی آرتانسیم (تولیدکننده انواع داکت اسپلیت، چیلر و فن کویل) مطالعه کنید.

    داکت گرین

    برند گرین یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید سیستم‌های تهویه مطبوع است که در این عرصه سابقه بسیار موفقی دارد. این محصول نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و سهم زیادی از بازار را بر عهده گرفته است.

    داکت اسپلیت گرین

    داکت اسپلیت گرین در ظرفیت‌های 18000 تا 60000 بی‌تی‌یو بر ساعت تولید گردیده و در آن از بهترین کمپرسورهای روتاری با کارایی بسیار عالی استفاده گردیده است. همچنین در این محصول از گاز مبرد نوع R410 استفاده گردیده تا به محیط زیست آسیبی نرساند. اسپلیت گرین یکی از معروف ترین برندهای داکت اسپلیت می باشد.

    داکت اسپلیت سامسونگ

    شرکت سامسونگ یکی دیگر از برترین برندهای تولید لوازم خانگی است. سامسونگ که توانسته با تولید محصولات با کیفیت، ارائه خدمات مطلوب و قیمت مناسب اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

    6 1 - معرفی بهترین برندهای داکت اسپلیت + قیمت داکت اسپلیت - انواع داکت اسپلیت

    همانطور که می‌دانید معمولا رقابت تنگاتنگی بین دو برند ال جی و سامسونگ برقرار است و دارای محصولات مشابهی هستند. داکت اسپلیت سامسونگ در انواع و ظرفیت‌های متفاوتی ساخته گردیده است. اسپلیت سامسونگ پاسخگوی نیازهای مختلف مشتریان است. اسپلیت سامسونگ یکی از معروف ترین برندهای داکت اسپلیت می باشد.

    پیشنهاد می کنیم ویدیوهای مربوط به سیستم های تهویه مطبوع و داکت اسپلیت را از آپارات آرتانسیم مشاهده کنید.

    قیمت داکت اسپلیت سامسونگ

    قیمت داکت سامسونگ

    این محصول در ظرفیت‌های 12000 تا 60000 بی‌تی‌یو بر ساعت و با عملکرد سرمایشی و گرمایشی به همراه جدیدترین تجهیزات روز در بازار ارائه گردیده است. داکت اسپلیت سامسونگ در دو نوع معمولی و اینورتر تولید گردیده و قابلیت نصب در حالت‌های عمودی و افقی را دارد.

    کمپرسور این محصول، کمپرسور اورجینال شرکت سامسونگ است که در انواع T1 و T3  تولید گردیده و هر دو از نوع روتاری هستند. این نوع کمپرسور T1 مجهز به کیت اینورتر و گاز مبرد R40 است که برای مناطق معتدل مناسب خواهد بود. کمپرسور T3 نیز دارای گاز مبرد R22 است که برای مناطق گرمسیری مناسب است.

    داکت اسپلیت قیمت

    قیمت داکت اسپلیت سامسونگ در بازار ایران بین 30 میلیون تومان تا 60 میلیون تومان می باشد. پیشنهاد ما به جای استفاده از داکت اسپلیت سامسونگ استفاده از داکت اسپلیت آرتانسیم می باشد.

    داکت مبنا

    شرکت مبنا بیشتر از دو دهه است که در زمینه تهویه مطبوع و تاسیسات فعالیت دارد و یکی از محصولات محبوب و پرفروش آن داکت اسپلیت راتا است. این محصول ایرانی مبتنی بر عملکرد سرمایشی و گرمایشی است و در فصول سرد و گرم سال قابل استفاده است. این داکت اسپلیت در مدل استاندارد و اینورتر تولید گردیده و برای فضاهایی که مشکل نصب کانال دارند نیز راهکاری برای حذف کانال ارائه داده است. این محصول در ظرفیت‌های 18000، 24000، 30000، 36000، 42000، 48000 و 60000 بی‌تی‌یو بر ساعت در بازار موجود است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.