×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

وام - جزئیات وام 100 میلیون تومانی بانک ملی + مقدار اقساط - وام

به گزارش کاماپرس، تسهیلات خوداشتغالی به صورت قرض الحسنه و با کارمزد ۴ درصد به مشتریان پرداخت می‌شود. متقاضیانی که خواهان این تسهیلات هستند باید از کمیته امداد یا بنیاد شهید و امور ایثارگران یا سازمان بهزیستی نامه دریافت کنند و آن را به یکی از شعب بانک ملی ارائه دهند. ضمنا این افراد باید در یکی از شعب بانک ملی حساب قرض الحسنه داشته باشند یا این سپرده را تشکیل دهند. در این تسهیلات، موجودی سپرده قرض الحسنه وام گیرنده مسدود نخواهد شد و افراد قبل از تسویه اقساط، امکان استفاده از مبلغ حساب خود را دارند.

افرادی که خواهان دریافت این نوع تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون تومان هستند، باید دو ضامن رسمی به بانک ارائه دهند. در صورتی که به فردی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات تعلق بگیرد، علاوه بر ضامن، باید سند ملکی هم به شعبه بانک ارائه شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۸۴ ماه اعلام شده است.
دیگر شرایط وام خود اشتغالی بانک ملی ایران

طبق قانون بانکی، وام‌گیرنده نباید در سیستم بانکی بدهی یا چک برگشتی داشته باشد. در صورتی که وام‌گیرنده اقساط را به موقع نپردازد، باید بدهی خود را با نرخ وجه التزام ۱۲ درصد بدهد. پرداخت هزینه جانبی تشکیل پرونده و کارمزد هم برعهده وام‌گیرنده است.

اگر بانک به متقاضی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات را با نرخ کارمزد یاد شده و تعیین مدت زمان بازپرداخت ۸۴ ماهه، اعطا کند، مبلغ اقساط برای وی یک میلیون و ۱۹۰ هزار و ۴۷۶ تومان خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.