جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چه عواملی در افزایش قیمت سقف کاذب تاثیر گذار است
    04 خرداد 1401 - 16:08
    شناسه : 198471
    0

    با جستجو کوچک در میان شبکه‌های خبری، متوجه تنش در بازار می‌شوید. کوچک‌ترین افزایش قیمت در چرخه اقتصاد ایران، سبب افزایش قیمت در تمامی بخش‌ها می‌شود. در حال حاضر بیشترین افزایش قیمت در بازار مسکن است.

    پ
    پ

    سقف کاذب - چه عواملی در افزایش قیمت سقف کاذب تاثیر گذار است -

     

    از یک سو فشاری که از سوی متقاضی برای خرید خانه است، از سوی دیگر عده‌ای به دنبال سرمایه‌گذاری در این بخش از اقتصاد هستند. این دو عامل خود به تنهایی سبب افزایش مسکن می‌شوند. افزایش میله گرد، گچ، سیمان، دستمزد کارگر و سقف کاذب نیز بر این افزایش قیمت تمام شده خانه، تأثیر مستقیم و غیر مستقیم می‌گذارند.

    در حالت کلی به دلیل عدم ثبات در اقتصاد ایران در کنار تغییر نرخ تهیه و خرید مصالح لازم برای سقف کاذب، قیمت انواع مدل سقف کاذب کناف به طور مرتب در حال تغییر است. البته سقف کاذب در کیفیت، ویژگی و قابلیت استفاده متفاوت بوده و این مسائل نیز در نوسان قیمت تأثیر دارند.

    لیست انواع قیمت‌های سقف کاذب و انواع تایل آلومینیومی

    با توجه به نوسان قیمت سقف کاذب کناف و انواع تایل‌های آلومینیومی، بهترین گزینه جهت خرید شرکت کدکن مبین سازه است. با مراجعه به این شرکت اقدام به خرید انواع مدل سقف کاذب کناف و تایل آلومینیومی کنید.

    کاذب آلومینیومی - چه عواملی در افزایش قیمت سقف کاذب تاثیر گذار است -

    قیمت سقف کاذب

    در تعیین قیمت سقف کناف اولین نکته قابل توجه، طرح دار یا ساده بودن سقف است. سقف‌های کاذب ساده معمولاً قیمت پایین‌تری نسبت به سقف‌های کاذب طرح دار دارند. زیرا طراحی و تولید سقف کناف طرح دار به زمان و دقت بیشتری نیاز دارد. در زمان نصب نیز به نصاب خبره و متخصص نیاز است.

    یکی دیگر از عوامل مؤثر در افزایش قیمت سقف کناف، ابعاد و مساحت سقف ساختمان است. مساحت سقف ساختمان هر اندازه بیشتر باشد، به همان اندازه از انواع مدل سقف کناف استفاده می‌شود؛ در نتیجه افزایش میزان هزینه‌ها تأثیر‌گذار خواهد بود.

    این قیمت ها برای سال 1401  می باشد.

    قیمت تایل گچی ساده که از انواع سقف کاذب است، در هر متر مربع بین ۱۱۰۰۰۰ تومان تا ۱۴۰۰۰۰ تومان نوسان قیمت دارد. قیمت هر متر مربع تایل گچی روکش PVC، ۱۲۰۰۰۰ تومان تا ۱۶۰۰۰۰تومان برای مصرف‌کننده تمام خواهد شد. قیمت هر متر مربع پنل ساده نیز بین ۱۳۰۰۰۰تومان تا ۱۹۰۰۰۰تومان خواهد بود.

    برای تعیین باکس ساده دور دیوار از واحد متر طول استفاده خواهند کرد، قیمت این مدل سقف کاذب کناف ۱۲۰۰۰۰ تومان تا ۱۶۰۰۰۰تومان در نوسان است. پنل دکوراتیو یکی دیگر از انواع سقف کناف بوده و قیمت آن در هر متر مربع از ۱۵۰۰۰۰تومان شروع شده تا ۲۰۰۰۰۰ تومان پایان می‌یابد.

    قیمت تایل آلومینیومی

    از انواع مدل‌های سقف کاذب، سقف کاذب آلومینیومی است که به واسطه تایل یا کاشی آلومینیومی تولید می‌شوند. به دلیل افزایش استفاده از این نوع سقف کاذب، شرکت کدکن مبین سازه اقدام به طراحی، تولید و عرضه انواع این نوع سقف کاذب در طرح و رنگ‌های متفاوت نموده است.

    استفاده از تایل آلومینیومی مزیت‌های را برای مصرف‌کنندگان به دنبال دارد. از اصلی‌ترین این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • نصب سریع و راحت
    • مقاوم بودن در برابر آتش
    • عمر طولانی
    • قابلیت شست و شو داشتن

    در تعیین قیمت تایل آلومینیومی آنچه بیش از همه تأثیر دارد، متراژ ساختمان است. هر اندازه متراژ ساختمان زیاد باشد، به همان اندازه قیمت تایل آلومینیومی هم برای مصرف‌کننده، افزایش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر قیمت تایل آلومینیومی در هر متر مربع بین ۹۰۰۰۰ تومان تا ۲۵۰۰۰۰تومان در نوسان است.

    سقف کاذب PVC

    پلی وینیل کلراید یا همان PVC، در اصل از فراورده‌های نفتی بوده و دقیقاً به همین خاطر ضد آب است. امروزه از این این فرآورده نفتی در کفپوش، کابینت و سقف کاذب بسیار استفاده می‌شود. البته طراحان دکوراسیون داخلی این مدل از سقف کاذب را بیشتر در حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌دهند.

    استفاده از سقف کاذب PVC به دلیل داشتن یک سری مزیت، در میان طراحان با استقبال چشمگیری مواجه گشته است. از اصلی‌ترین این مزیت‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1)      عایق صوت و حرارت

    2)      قابل شست و شو

    3)      عمر طولانی

    4)      تنوع در طرح، شکل و رنگ

    5)      مقاوم در برابر حشرات

    یکی از مهم‌ترین مزیت استفاده از سقف کاذب PVC، نصب سریع و آسان است. به کمک ابزاری ساده چون متر، گونیا، تراز، مداد و اره مویی می‌توان این سقف کاذب را در محل مورد نظر نصب کرد.

    مبین سازه - چه عواملی در افزایش قیمت سقف کاذب تاثیر گذار است -

    معرفی انواع تایل آلومینیومی

    استفاده از تایل آلومینیومی شرکت کدکن مبین سازه به دلیل دو فاکتور شیک و مدرن بودن، از رواج چشمگیری در جامعه برخوردار گشته است. طراحی، تولید و عرضه تایل آلومینیومی در انواع مختلف خود دلیل دیگری بر استفاده گسترده این نوع از سقف‌های کاذب گشته است. انواع مختلف سقف‌های کاذب از نوع تایل آلومینیومی، عبارت است از:

    1)      تمام پانچ

    2)      وسط پانچ

    3)      سفارشی

    4)      ساده

    این سقف‌های کاذب در برابر آتش و شست و شو کاملاً مقاوم بوده و امکان اجر رنگ پودری، دکورال و آنادایز بر روی این سقف‌های کاذب جهت جلب نظر مشتری وجود دارد. معمولاً سقف‌های تایل آلومینیومی را در مدارس، ورزشگاه، هتل، بانک و اداره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    سقف کاذب کناف چیست؟

    نسل جدید گچ، سقف کاذب کناف بوده و در بیشتر ساختمان‌ها از این نوع سقف کاذب بهره می‌برند. در زمان تولید سقف کناف، از پنل پیش ساخته گچ استفاده می‌شود. سرعت و نحوه اجرا سقف کناف، سبب محبوبیت استفاده از آن در میان طراحان دکوراسیون داخلی شده است.

    مهم‌ترین مزیت استفاده از انواع مدل سقف کاذب کناف برای زیبا‌سازی ساختمان، عبارت است از:

    • انعطاف‌پذیر بودن
    • امکان ایجاد طرح هندسی
    • سبک بودن
    • نصب سریع
    • امکان استفاده از نورپردازی

    سقف کاذب کناف در حالت کلی به دو بخش ثابت و متحرک تقسیم خواهد شد. در بخش متحرک می‌توان در صورت نیاز پنل‌های سقف را جدا کرد. اما این امکان در بخش ثابت سقف کاذب کناف وجود ندارد. سقف کناف ساده و سقف کناف طرح دار از انواع مدل سقف کاذب کناف ثابت هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.