جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تاریخ انقضای گینر چقدر است؟
    11 تیر 1401 - 10:40
    شناسه : 201009
    1

    حتماً شما عزیزان می دانید که گینر چیست، در واقع یکی از مکمل های بدنسازی است که برای افراد مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد. موارد استفاده از گینر برای افراد لاغر در جهت افزایش وزن و هم چنین افراد بدنساز برای افزایش حجم عضلات می باشد.

    پ
    پ

    C:\Users\Ofogh\Downloads\Whey-Protein-Powder-Side-Effects-589x393.jpg

    حتماً شما عزیزان می دانید که گینر چیست، در واقع یکی از مکمل های بدنسازی است که برای افراد مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد. موارد استفاده از گینر برای افراد لاغر در جهت افزایش وزن و هم چنین افراد بدنساز برای افزایش حجم عضلات می باشد. از این رو ممکن است در خانه شما عزیزان هم یک یا تعدادی از بسته بندی های گینر یافت شود به همین خاطر اولین سوالی که پس از دیدن چنین قوطی از گینر، به نظر افراد می رسد این است که تاریخ انقضای گینر چقدر است؟ این که تاریخ انقضای یک مکمل غذایی چقدر باشد، به عوامل مختلفی بستگی دارد. از این رو ما امروز تصمیم گرفتیم که به این موارد بپردازیم به همین خاطر دعوت می کنیم از شما عزیزان که تا پایان این مطلب ما را حتما دنبال کنید.

    تاریخ مصرف گینر بعد از باز شدن

    عوامل و مسائل مختلفی هستند که در تاریخ انقضای یک مکمل تاثیر گذار می باشند. برای مثال بسیار اهمیت دارد که شما عزیزان بسته بندی گینر را باز نموده باشید یا خیر. در واقع به طور کلی دو نوع تاریخ انقضا برای محصولات مکمل ورزشی در نظر گرفته می شود؛ یکی از آن ها مربوط به زمانی است که گینر هنوز بسته بندی است و مصرف کننده هنوز بسته را باز نکرده است، به زبان ساده تر گینر در حالت پلمپ قرار دارد. حالت دیگر در صورتی است که بسته بندی آن ها باز شده باشد یعنی گینه را باز نموده باشید و بخواهید بدانید انقضای آن پس از باز شدن چقدر است. به همین خاطر باید حتماً اقدامات زیر را انجام دهید:

    • بررسی کنید که بر روی بسته بندی گینر، چه تاریخی برای تولید و انقضای آن ثبت شده است.
    • نکته دیگر این است که حتماً در نظر داشته باشید که گینر مورد نظر تاریخ انقضا دارد یا نه.
    • با شرکت تولید کننده گینر تماس بگیرید.
    • سعی کنید به محتویات درون بسته بندی دقت نمایید و آن را مورد آنالیز قرار دهید.

    با استفاده از چنین موارد و بررسی‌ هایی شما عزیزان یا تصمیم به مصرف مجدد گینر خواهید گرفت و یا این که از مصرف آن به طور کلی منصرف خواهید شد. البته می توان گفت هیچ تضمینی وجود ندارد که گینر 90 روز بعد از باز شدن قدرت و خواص خود را حفظ کند.

    تاریخ انقضا چیست؟

    تاریخ انقضای هر محصول نشانه و اطلاعاتی از زمان تولید و عمر مفید آن می باشد. بنابراین اگر شما محصولی در دست دارید با نگاه کردن به آن می توانید متوجه وجود تاریخ انقضا بر روی آن باشید که نشان می دهد شما تا فلان تاریخ زمان دارید که از این محصول با سلامت کامل استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد که این عوارض در مواردی قطعاً خطرناک هستند.

    C:\Users\Ofogh\Downloads\گینر.jpg

    بررسی تاریخ انقضا گینر

    پس از اینکه متوجه شدید بسته بندی گینر دارای تاریخ انقضا است، این تاریخ انقضا نشان ‌دهنده این است که بسته مورد نظر چه در زمان مصرف و چه در زمان پلمپ چه میزان قابلیت استفاده دارد. در برخی موارد تاریخ انقضا فقط مختص به یک تاریخ است و شامل باز و بسته بودن گینر نمی شود. اما به طور کلی اگر بخواهیم بررسی کنیم باید این را مد نظر قرار دهیم که تاریخ انقضای گینر تا زمانی که بسته باشد و پلمپ آن باز نشده، هیچ مشکلی برای محتویات آن پیش نخواهد آمد. هر چقدر هم که از زمان خرید آن گذشته باشد، باز هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اما در مورد باز شدن بسته نمی توان نظر داد، زیرا عوامل مختلفی بر روی محتویات درون آن تاثیر گذار هستند. بنابراین شما عزیزان هم باید این موارد را مورد بررسی قرار دهید.

    تماس با شرکت تولید کننده گینر جهت اطلاع از تاریخ انقضا

    ممکن است این روش کاملاً عجیب یا سخت به نظر برسد اما چنین روشی از روش های دیگر مطمئن تر است. در واقع اگر شما بتوانید با شرکت تولید کننده گینر تماس بگیرید، قطعاً در رابطه با تاریخ انقضای محتویات گینر اطمینان حاصل خواهید کرد؛ زیرا افرادی در شرکت هستند که به تماس مشتریان خود پاسخ دهند. بنابراین اگر فکر می کنید دیگر راه چاره ای باقی نمانده بهتر است سریعاً جهت تماس اقدام کنید. البته که برای تماس با شرکت تولید کننده گینر باید شماره تلفنی در اختیار داشته باشید که ممکن است بر روی بسته بندی محصول شماره تلفن درج شده باشد، در غیر این صورت می توانید نام شرکت تولیدکننده را در گوگل سرچ نموده و شماره تلفن های لازم جهت تماس با آن ها را دریافت کنید. در این صورت با خیال راحت تماس می گیرید و از سلامت محصول مورد نظر اطمینان کسب می کنید. ممکن است این روش دردسرهایی برای شما داشته باشد. ما به شما پیشنهاد می دهیم از یک داروخانه آنلاین شبانه روزی کمک بگیرید که مشاوره رایگان داشته باشد.

    C:\Users\Ofogh\Downloads\2f67e67b-217d-4b2f-9a4b-ed3526d8fc28.jpg

    بررسی محتویات بسته بندی گینر جهت اطمینان از تاریخ انقضا

    زمانی که از بررسی و آنالیز محتویات درون بسته بندی گینر صحبت می شود، منظور این است که شما پودر مکمل را از نظر بو و مزه و رنگ مورد بررسی قرار دهید. باید ابتدا گینر را کف دست خود بریزید و توجه کنید که بوی آن تغییر نکرده باشد و همان بوی همیشگی را بدهد. قطعاً رنگ مکمل گینر باید مثل روز اولی که آن را خریداری نمود اید باشد و تغییر رنگ ندهد. سپس ذره ای از آن رو بر روی زبان خود بریزید و بچشید که مزه آن هم تغییر نکرده باشد. در این صورت می ‌توانید برای استفاده از گینر اقدام کنید. توجه داشته باشید که گینر در صورتی فاسد و غیرقابل استفاده می‌ شود که این موارد بر روی آن تاثیر گذاشته باشند و هم چنین در مقابل نور مستقیم خورشید و رطوبت و گرما قرار داده شده باشد. در این صورت ممکن است هوای اطراف و شرایط بر روی سلامت آن تاثیر گذاشته و فاسد شود. پس لطفاً به چنین مواردی دقت کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.