شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چه کار کنیم تیزهوشان قبول شویم؟ 3 روش تضمینی قبولی در 1401
    05 شهریور 1401 - 16:31
    شناسه : 205085
    1

    چه کار کنیم تیزهوشان قبول شویم؟ یکی از بهترین راه های قبولی در آزمون تیزهوشان شرکت در کلاس آنلاین تیزهوشان ششم به هفتم یا نهم به دهم میباشد.

    پ
    پ

    چه کار کنیم تیزهوشان قبول شویم؟ کلاس آنلاین تیزهوشان یکی از راه های قبولی در آزمون استعدادهای درخشان یا سمپاد میباشد. دانش آموزان متقاضی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم برای ورود به مدارس تیزهوشان باید در آزمون ورودی تیزهوشان 1401-1402 شرکت کنند. این آزمون در خرداد ماه 1402 برگزار میشود و شامل سوالات هوش و استعداد تحلیلی برای دانش آموزان ششم و سوالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی برای دانش آموزان نهم میباشد.

    آزمون تیزهوشان چیست؟

    همه چیز درباره مدارس تیزهوشان

    چرا باید در تیزهوشان قبول شویم؟

    مدارس خاص کدامند؟

    آیا تیزهوشان در کنکور تاثیر دارد؟

    سوالات تیزهوشان چگونه است؟

    هوش و استعداد تحلیلی چیست؟

    هوش و استعداد تحصیلی چیست؟

    تمامی سوالات بالا در ویدیو پاسخ داده شده است.

    چه کار کنیم تیزهوشان قبول شویم؟

    3 راه برای قبولی در تیزهوشان وجود دارد که در زیر به توضیح روش های قبولی در آزمون تیزهوشان میپردازیم:

    1-شرکت در کلاس آنلاین تیزهوشان

    یکی از بهترین راه های قبولی در آزمون تیزهوشان شرکت در کلاس آنلاین تیزهوشان ششم به هفتم یا نهم به دهم میباشد. مزیت کلاس آنلاین تیزهوشان دسترسی به بهترین اساتید هوش و استعداد تحلیلی و تحصیلی در ایران میباشد.

    مزیت های کلاس های آنلاین تیزهوشان چیست؟

    • صرف جویی در زمان و هزینه های رفت و آمد
    • کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا
    • دسترسی همیشگی به ویدیوهای کلاس
    • مشاوره و پشتیبانی تحصیلی خصوصی
    • آزمون های آزمایشی هفتگی و ماهانه

    شرکت در کلاس آنلاین تیزهوشان تمامی امکانات دو روش قبولی در آزمون تیزهوشان را در بر دارد و امکانات بیشتری را نیز در راستای تسهیل روند قبولی در آزمون مدارس استعدادهای درخشان در اختیار دانش آموزان متقاضی قرار میدهد.

    2-مطالعه شخصی برای آمادگی آزمون تیزهوشان

    شما میتوانید با خرید کتاب های کمک آموزشی و حل تست و تمرین، احتمال قبولی خود در آزمون تیزهوشان را افزایش دهید. خواندن کتاب های درسی ریاضی و علوم و فارسی و دینی برای دانش آموزان نهم توصیه میشود. با مطالعه شخصی شما کاملا به تلاش خود تکیه میکنید

    3-شرکت در کلاس حضوری تیزهوشان

    شما میتوانید در شهر محل زندگی خود در یکی از موسسات آموزش تیزهوشان ثبت نام کنید و زیر نظر مدرس دوره آمادگی قبولی در آزمون تیزهوشان را کسب کنید.

    در تیزهوشان باید چند درصد بزنیم؟

    هرچقدر درصد آزمون تیزهوشان شما به 100 نزدیک تر باشد شانس قبولی شما در مدارس تیزهوشان بیشتر میباشد. درصد ثابتی برای قبولی در تیزهوشان وجود ندارد و این آمار نسبی است.

    با توجه به بررسی قبولی های سالهای گذشته، بالای 70 درصد در دروس مختلف احتمال قبولی بالایی در تیزهوشان دارد. درصد شما با دیگر متقاضیان آزمون تیزهوشان مقایسه شده و به میزان ظرفیت مورد نیاز مدرسه مورد نظر انتخاب میشوید

    نحوه محاسبه درصد آزمون تیزهوشان به صورت فرمول زیر میباشد:

    (3* تعداد کل سوالات) / { تعداد سوالات اشتباه – (3* تعداد سوالات صحیح)} = درصد قبولی شما در تیزهوشان

    چه کسانی تیزهوشان قبول میشوند؟

    افرادی که درصد و تراز قبولی آنها در مقایسه با دیگر شرکت کننده های آزمون بیشتر باشد. شما میتوانید از روش های قبولی در آزمون تیزهوشان که در این مقاله به آنها اشاره شد استفاده کرده و در آزمون تیزهوشان شانس قبولی خود را افزایش دهید.

    چه ترازی برای تیزهوشان قبول می شویم؟

    همانطور که گفته شد درصد یا تراز ثابتی برای قبولی در تیزهوشان وجود ندارد. تراز قبولی در تیزهوشان نیز مانند کنکور وابسته به تراز تمامی دانش آموزان شرکت کننده در آزمون میباشد. تراز 7000 تراز نسبتا مطمئنی برای قبولی در تیزهوشان میباشد. در صورتی که تراز شما در مقایسه با رقبا بیشتر باشد جزو نفرات برتر قرار گرفته و طبق ظرفیت مشخص شده هر مدرسه تیزهوشان در آنها تحصیل میکنید.

    نتیجه گیری

    قبولی در آزمون تیزهوشان کاملا به تلاش شما بستگی دارد. ما به شما 3 روش قبولی در تیزهوشان را معرفی کردیم. پیشنهاد ما استفاده از کلاس آنلاین تیزهوشان میباشد. در صورتی که سوالی در خصوص راه های قبولی در تیزهوشان دارید میتوانید در بخش نظرات از ما بپرسید

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.