شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بدون همکاری و مشارکت آحاد مردم فراهم کردن نظم و امنیت امکانپذیر نیست/دستجات عزاداری با نیروی انتظامی همکاری کنند
    13 مهر 1395 - 23:48
    شناسه : 20596
    0

    فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: مردم نقش مهمی در ایجاد نظم و امنیت جامعه دارند و بدون همکاری و مشارکت احاد مردم فراهم کردن نظم و امنیت امکانپذیر نیست. به گزارش «بامردم»، سرهنگ پاسدار محمود قاسمی ضمن توصیه به دستجات عزاداری و اعضای هیات های امنا به همکاری با پلیس از آنان خواست ضمن […]

    پ
    پ

    سرهنگ محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان (5)

    فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: مردم نقش مهمی در ایجاد نظم و امنیت جامعه دارند و بدون همکاری و مشارکت احاد مردم فراهم کردن نظم و امنیت امکانپذیر نیست.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ پاسدار محمود قاسمی ضمن توصیه به دستجات عزاداری و اعضای هیات های امنا به همکاری با پلیس از آنان خواست ضمن رعایت نظم و امنیت، زمان حرکت و برنامه های گروه های عزاداری و سینه زنی را به موقع به پلیس اعلام کنند تا پلیس با حفظ نظم و امنیت ،بتواند شرایط برگزاری مراسم را برای آنان فراهم کند.
    وی با اشاره به اینکه حفظ نظم و امنیت دستجات عزاداری بر عهده پلیس قرار دارد گفت: در هنگام حرکت دستجات عزاداری حتما باید چراغ های نشان هیات روشن کنند و مداحان از سرودن اشعار خوانندگان آواز بجای مرثیه خودداری نمایند.
    وی افزود: پلیس وطیفه دارد از خواندن اشعار غیر مذهبی در مراسم های عزاداری و سینه زنی ، از قمه زنی و حرکات خشن ، بدعت های جدید و هرگونه حرکتی که خلاف شان سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در ایام محرم باشد بر اساس قانون برخورد کند.
    وی از همه مردم و عزاداران حسینی خواست برای ایجاد آرامش و امنیت با نیروهای پلیس در این ایام سوگواری همکاری داشته باشند.
    سرهنگ قاسمی اظهارداشت: رویکرد و شعار پلیس در توجه و همکاری با مردم مثبت است زیرا مردم نقش مهمی در ایجاد نظم و امنیت جامعه دارند و بدون همکاری و مشارکت احاد مردم فراهم کردن نظم و امنیت امکانپذیر نیست.
    وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در صورت همکاری مردم می تواند در برقراری نظم و امنیت در جامعه موفق باشد، اظهارداشت : امنیت زیربنای همه تحولات اجتماعی است و اگر خواهان توسعه سیاسی ، اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستیم باید به مقوله امنیت توجه ویژه داشته باشیم .
    شهرستان لاهیجان 175مسجد ، 120 هیات مذهبی و حدود 250مداح شناخته شده دارد و همه این مساجد و تکایای آن در برگزاری سوگواری پرشور نقش آفرین هستند.

    انتهای پیام /

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.