شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • منابع کنکور ارشد عکاسی 1402 و ضرایب دروس
    21 مهر 1401 - 21:19
    شناسه : 208431
    0

    با اعتنا به اینکه سازمان سنجش منابع کمک آموزشی برای کنکور ارشد عکاسی را معرفی نمی‌نماید، در این قسمت برای هر درس امتحانی کنکور فوق لیسانس رشته عکاسی چندین کتاب کمک آموزشی معرفی کرده ایم تا شما از کتاب های استاندارد و در سطح کنکور ارشد این رشته با خبر گردید. برای کسب کامل‌ترین اطلاعات در مورد منابع و آمادگی برای کنکور عکاسی می‌توانید دوره رایگان آمادگی برای کنکور ارشد عکاسی شوت شات را مشاهده نمایید.

    پ
    پ

    word image 208431 1 - منابع کنکور ارشد عکاسی 1402 و ضرایب دروس - کنکور ارشد

    منابع کنکور کارشناسی ارشد عکاسی در سال 1402 کدام اند؟ طرف داران به علم آموزی در این فن بایستی در کنکور فوق لیسانس دسته هنرهای تصویری و طراحی، ثبت نام نموده و سپس وارد حرفه عکاسی شوند. توجه داشته باشید که با هر لیسانسی می‌توانید در کنکور کارشناسی ارشد عکاسی شرکت نمایید، بنابراین اگر قصد دارید به تحصیل در این رشته بپردازید با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا منابع کنکور ارشد عکاسی را بررسی نماییم. اما اگر به دنبال یادگیری عکاسی در محیطی به غیر از دانشگاه هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب ( چطور عکاسی یاد بگیریم ) را مطالعه نمایید تا دیگر راه‌های تبدیل شدن به یک عکاس حرفه‌ای را بشناسید.

    منابع کنکور ارشد عکاسی 1402

    با اعتنا به اینکه سازمان سنجش منابع کمک آموزشی برای کنکور ارشد عکاسی را معرفی نمی‌نماید، در این قسمت برای هر درس امتحانی کنکور فوق لیسانس رشته عکاسی چندین کتاب کمک آموزشی معرفی کرده ایم تا شما از کتاب های استاندارد و در سطح کنکور ارشد این رشته با خبر گردید. برای کسب کامل‌ترین اطلاعات در مورد منابع و آمادگی برای کنکور عکاسی می‌توانید دوره رایگان آمادگی برای کنکور ارشد عکاسی شوت شات را مشاهده نمایید.

    word image 208431 2 - منابع کنکور ارشد عکاسی 1402 و ضرایب دروس - کنکور ارشد

    درس فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان

    • هنر در گذر زمان، تالیف هلن گاردنر، مترجم محمدتقی فرامرزی
    • هنر مدرنیسم، تالیف ساندرا بکولا، مترجم دکتر سمیع آذر
    • دایره المعارف هنر، تالیف روئین پاکباز

    منابع ارشد عکاسی 1402 | مبانی نظری عکاسی

    • مبانی نظری عکاسی، تالیف سعید میرمحمدی
    • نقد عکس، تالیف تری برت، ترجمه اسماعیل عباسی و کاوه میرعباسی
    • تاریخ عکاسی و عکاسان پیشگام در ایران، تالیف یحیی ذکایی
    • مبانی نظری عکاسی، تالیف مسعود ثابت زاده

    فن شناسی عکاسی

    • فن و هنر عکاسی سیاه و سفید در عصر دیجیتال، تالیف تورستن آندرئاس هوفمان، ترجمه شیرین حکمی،
    • عکاسی و دوربین های عکاسی، تالیف علی صفاکار
    • عکاسی دیجیتال، تالیف کداک، ترجمه رضا نبوی

    منابع کنکور کارشناسی ارشد عکاسی 1402 در زبان تخصصی

    • راهنمای کامل زبان انگلیسی برای دانشجویان هنرهای تجسمی- نقاشی، گرافیک و مجسمه سازی، تالیف علیرضا رازقی | انتشارات جنگل، جاودانه
    • انگلیسی برای دانشجویان رشته تلویزیون، عکاسی، تئاتر (Television , Photography , Theater، English for the Students of Media Arts II)، تالیف مسعود اوحدی کبیر مقصودلو | انتشارات سمت

    برای تسلط کامل به مباحث و اصطلاحات عکاسی پیشنهاد می‌کنیم از مطالب آموزش عکاسی جامع و رایگان شوت شات بهره ببرید.

    ضرایب دروس کنکور کارشناسی ارشد عکاسی 1402

    ضرایب دروس کنکور فوق لیسانس عکاسی ۱۴۰۲ برای داوطلبان این کنکور بسیار اساسی است. داوطلبان می‌توانند با اگاهی از این ضرایب به دروسی که از ضرایب بالا تری بر خوردار می‌باشند دقت بیشتری داشته باشند و آن‌ها‌ را با تمرکز و جزئیات بیشتری مطالعه کنند. در ادامه می‌توانید جدول ضرایب دروس کنکور ارشد عکاسی 1402 را مشاهده کنید.

    عناوین درس هاضرایب دروس کنکور ارشد عکاسی
    زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی)2
    فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان2
    مبانی نظری عکاسی3
    فن شناسی عکاسی3

    گرایش های کارشناسی ارشد عکاسی 1402

    دسته هنرهای تصویری و پیاده سازی مشتمل بر گرایش هایی است که در 7 کد ضریب دسته بندی گردیده اند و رشته عکاسی در زیرگروه 5 قرار گرفته میباشد. تقاضاکنندگان باید به ضرایب دروس هر رشته گرایش که در دفترچه نام نویسی کارشناسی ارشد نوشته شده اعتنا نموده و مبنی بر آن برنامه ریزی خویش را انجام دهند تا به نتیجه مناسب یعنی قبولی در امتحان ارشد دست یابند. به عبارت دیگر، بعداز گزینش رشته / گرایش مورد علاقه خویش، دروسی که ضرایب بالاتری دارا هستند و اثر بیشتری بر روی درجه و تراز خواهند گذاشت را تعیین کرده و منابع همان دروس را مطاالعه نمائید.

    معمولا منابع دروسی که ضریب اثر 4 را دارا‌هستند، اثر بسیار زیادی در قبولی ارشد داوطلبان داراست. با دقت به این موضوع که متقاضی ها فوق لیسانس دانشگاه آزاد نیز در همان امتحان جامعی که سازمان سنجش اجرا می نماید، شرکت می کنند این منابع برای این داوطلبان نیز اثرگذار و قابل به کار گیری خواهد بود.

    فرصت نام نویسی و تاریخ آزمون کنکور ارشد عکاسی

    نام نویسی کنکور کارشناسی ارشد معمولا در 16 تا 23 آذرماه 1402 شکل می‌گیرد و امتحان هم در 11 یا این که 12 اسفند ماه 1402 اجرا می شود.

    سوالهای متداول در مورد کنکور کارشناسی ارشد عکاسی

    1- مهم ترین منابع کنکور فوق لیسانس عکاسی چیست؟

    منابع کنکور فوق لیسانس مشتمل بر دروس همگانی و تخصصی بوده که همه منابع اصلی کنکور ارشد عکاسی در متن مقاله ارائه شد‌ه‌است.

    2-طرز نام نویسی در کنکور فوق لیسانس 1402 چه‌گونه میباشد؟

    برای نام نویسی امتحان ارشد که راهنمای آن در متن مقاله نیز مو جود میباشد بایستی از روش وبسایت سازمان سنجش و در موعد مقرر مبادرت فرمائید.

    3- زیر دسته های فن عکاسی برای فوق لیسانس چیست؟

    بعضا از حرفه های امتحانی دارنده گرایش های متفاوتی در کنکور ارشد می‌باشند که در متن مقاله به آنها اشاره گردیده‌است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.