جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتتاح چندین پروژه سلامت‌محور در هفته دولت
    15 مرداد 1401 - 0:46
    شناسه : 211073
    0

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شورای برنامه‌ریزی شهرستان صومعه‌سرا از افتتاح بالغ‌بر ۲۵ طرح سلامت‌محور استان در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان تا پایان امسال بهره‌برداری از ۱۰۱ طرح عام‌المنفعه را برنامه‌ریزی کرده است.

    پ
    پ

    IMG 20220806 WA0019 - افتتاح چندین پروژه سلامت‌محور در هفته دولت -

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در نخستین نشست شورای اداری شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به اقدامات نظام سلامت گیلان طی سال‌های اخیر، اظهار کرد: در استان گیلان همزمان با مقابله با کرونا بیش از صد پروژه سلامت‌محور با اعتبار بالغ‌بر ۹۰۰ میلیارد تومان افتتاح‌شده و به بهره‌برداری رسیده است.

    وی با بیان اینکه بالغ‌بر ۲۵ پروژه سلامت‌محور در هفته دولت امسال آماده بهره‌برداری می‌شود، افزود: بهداشت و درمان گیلان تا پایان امسال، برای افتتاح ۱۰۱ پروژه در سراسر استان گیلان، برنامه‌ریزی کرده است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به مساعدت‌های ویژه نماینده صومعه‌سرا در حوزه سلامت، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای رشد و اعتلای نظام سلامت استان از همه ظرفیت‌های ملی و استانی و نهادهای نظامی و پشتیان بهره گرفته است.

    دکتر سالاری با اذعان به اینکه بهداشت و درمان برای استقرار خدمات سلامت‌محور مرزی بین افراد و قومیت‌ها و گرایش‌ها قائل نیست، تصریح کرد: بسیاری از طرح‌های عمرانی سلامت‌محور در گیلان طی سه سال اخیر از منابع ملی و متمرکز تأمین و هزینه شده اما لازم است توزیع بودجه در حوزه بهداشت و درمان به‌صورت ویژه دیده شود.

    دکتر سیدکاظم دل‌خوش اباتری، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اعلام این خبر که بودجه شهرستان صومعه‌سرا از ردیف‌های ملی افزایش می‌یابد، اظهار کرد: متأسفانه توزیع بودجه در برخی از ردیف‌ها از جمله در شهرداری‌ها بنا بر میزان جمعیت بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، میزان آن افزایش پیدا خواهد کرد.

    وی با اشاره به بودجه حوزه سلامت در گیلان و شهرستان صومعه‌سرا، افزود: دکتر سالاری در اجرای پروژه‌های سلامت‌محور استان از جمله در اورژانس و دیگر بخش‌های شهرستان صومعه‌سرا بسیار خوب عمل کرده و باید در جذب منابع ملی به حوزه بهداشت و درمان کمک شود.

    رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی همچنین از جذب بودجه ردیف‌های ملی برای ادارات کل استان گیلان و منابع در اختیار نمایندگان در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عام‌المنفعه خبر داد.

    مهدی صفاتی، رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان صومعه‌سرا نیز در این نشست بر لزوم پیگیری و جذب بودجه شهرستان صومعه‌سرا و تلاش برای تحقق صددرصدی آن تأکید کرد.

    وی با تأکید بر کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی در جهت رشد و توسعه شهرستان صومعه‌سرا، افزود: مدیران ، علاوه بر حضور در مناطق مختلف شهرستان و ارتباط مستقیم با مردم و شنیدن دغدغه‌های آن‌ها باید کار جهادی و خدمت بی‌منت به مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

    فرماندار شهرستان صومعه‌سرا، همچنین به وضعیت قرمز شهرستان صومعه‌سرا در شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: شرط مهار بیماری کرونا علاوه بر تزریق واکسن کرونا، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم است.
    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.