×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

یکی از مناسب ترین روش ها برای پر کردن دندان از دست رفته ایمپلنت دندان است. در این مقاله به بررسی قیمت ایمپلنت دندان و ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت در تهران نیز می پردازیم. در این روش که توسط متخصص انجام می شود، ماده خاصی جایگزین ریشه دندان می شود و تاجی شبیه دندان به آن چسبانده می شود. بسته به درخواست، کاشت تک دندان یا کاشت فک کامل به صورت جداگانه انجام می شود. اگر تراکم استخوان کافی نباشد نمی توان از آن استفاده کرد در این صورت روشی برای تقویت آن اعمال می شود که در اصل به آن پیوند استخوان می گویند. ایمپلنت های دندانی با درصد موفقیت بالای 97 درصد و طول عمر بسیار طولانی به عنوان بهترین درمان بی دندانی شناخته می شوند.

word image 212100 1 - هزینه ایمپلنت دندان توسط بهترین پزشک سال 1401 - بهترین دکتر ارتودنسی در تهران

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت

با توجه به نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم، در مورد قیمت ایمپلنت، قیمت ارزان ایمپلنت و قیمت ایمپلنت اقساطی، به این معنی نیست که کیفیت ایمپلنت دندان کاهش می یابد. با تمام این اوصاف فاکتورهای دیگری نیز برای تعیین قیمت ایمپلنت دندان وجود دارد، به عنوان مثال تعداد ایمپلنت های مورد نیاز شما قطعا در هزینه نهایی تاثیرگذار خواهد بود یا در مواردی که استخوان بیمار کاهش یافته و به خودی خود آتروفی می شود یا اینکه در بیماران مبتلا به پوکی استخوان نیاز به پیوند استخوان است که به هزینه نهایی اضافه می کند.

  • کشور سازنده ایمپلنت دندان: این موضوع که ایمپلنت در کدام کشور ساخته شده است بسیار مهم است. برخی از کشورها سابقه بسیار طولانی در تولید ایمپلنت دارند که بر قیمت نهایی ایمپلنت تاثیر می گذارد.
  • تکنولوژی و سبک ساخت و ساز: همان کشورهایی که در بازار تولید ایمپلنت به غول تبدیل شده اند از تکنولوژی و سبک های خاصی برای تولید قطعات ایمپلنت استفاده می کنند. در حالی که هیچ یک از آنها آمادگی فروش این فناوری را ندارند. همین نکته به تنهایی باعث ایجاد بازار رقابتی سخت بین کشورها و تحول قیمت ایمپلنت های دندانی شده است.
  • کیفیت قسمت ایمپلنت: بدون شک هر چه ایمپلنت کیفیت بهتری داشته باشد قیمت بالاتری نیز دارد. مواد مصرفی و دوام قطعه باعث افزایش طول عمر ایمپلنت و افزایش قیمت آن می شود.
  • گارانتی قطعات: یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت ایمپلنت دندان، گارانتی قطعات ساخته شده است. این گارانتی نشان دهنده اطمینان 100 درصدی شرکت سازنده به برند خود است. برخی از تولیدکنندگان قطعات ایمپلنت به مرکز تخصصی ایمپلنت و متخصص ایمپلنت ایران ضمانت نامه کتبی می دهند.
  • تعداد دندان برای کاشت: همانطور که می دانید روش ایمپلنت برای یک دندان و یا برای همه دندان ها قابل استفاده است. بنابراین تعداد دندان هایی که هر فرد قصد کاشت آن را دارد بر هزینه ایمپلنت تاثیر می گذارد و هر چه تعداد دندان های بیشتری را بخواهید کاشت کنید، هزینه آن افزایش می یابد.
  • تجربه و مهارت بهترین متخصص ایمپلنت در تهران :دندانپزشکان مهارت‌ها، تجربه، سابقه کاری و ویژگی‌های متفاوتی دارند که می‌تواند منجر به دستمزد بالاتری برای پزشکانی شود که در مقایسه با سایر دندانپزشکان تجربه و صلاحیت بیشتری برای کاشت دندان دارند.

word image 212100 2 - هزینه ایمپلنت دندان توسط بهترین پزشک سال 1401 - بهترین دکتر ارتودنسی در تهران

برای آشنایی با بهترین دکتر ارتودنسی در تهران اینجا کلیک کنید ، همچنین می توانید به سایت جراحتو مراجعه فرمایید و با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید تا بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.

هزینه کلینیک های دندانپزشکی چقدر است؟

هزینه کلینیک های دندانپزشکی: معمولا برای انجام کارهای دندانپزشکی باید به کلینیک های دندانپزشکی یا مطب دندانپزشکی مراجعه کرد. اگر در کلینیک دندانپزشکی ایمپلنت دارید، ممکن است میزان پول مورد نیاز برای ترمیم دندان در مقایسه با مراجعه به دندانپزشک افزایش یابد. در این راستا لازم به ذکر است که کلینیک های دندانپزشکی تجهیزات و امکانات متفاوتی را در اختیار بیماران قرار می دهند و خدمات ارائه شده توسط کلینیک ها به بیمار نیز بر هزینه های لازم برای کاشت اثرگذار است.

نرخ ارز و دلار بسته به روز: از دیگر موارد موثر بر قیمت ایمپلنت در سال 1401 می توان به نرخ روز و دلار نیز توجه داشت زیرا همانطور که می دانید بسیاری از قطعات و اجزای ایمپلنت و یا حتی روکش ایمپلنت توسط کشورهای دیگر وارد و تهیه می شود. وارد ایران می شود. در نتیجه با وجود این، نرخ ارز و دلار یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت تمام شده ایمپلنت دندان در سال 1401 است و با افزایش دلار و نرخ ارز، هزینه ایمپلنت نیز رو به افزایش است. و در صورت کاهش نرخ دلار و ارز می توان هزینه ایمپلنت خارجی را کاهش داد.

word image 212100 3 - هزینه ایمپلنت دندان توسط بهترین پزشک سال 1401 - بهترین دکتر ارتودنسی در تهران

ماندگاری ایمپلنت چقدر است؟

اگر بیمار بپرسد چرا قیمت هر واحد ایمپلنت دندان گران است؟ در پاسخ بگویید به دلیل عمر طولانی آن است . اگر بیمار مراقبت های بعد از کاشت دندان را رعایت کند، بدون شک می تواند تا 20 سال به خوبی از مزایای ایمپلنت دندان بهره مند شود. معاینات معمول، استفاده از مسواک مخصوص ایمپلنت دندان، نخ دندان کشیدن مناسب، فشار ندادن زیاد به دندان و موارد دیگر می تواند ایمپلنت دندان را برای سالیان طولانی همراه شما نگه دارد.

کلام آخر

برای مراجعه به متخصص ایمپلنت، بهتر است با بهترین متخصص ایمپلنت در تهران که در سایت جراحتو یا jaraheto.com به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما به بهترین متخصص ایمپلنت در تهران مراجعه کردید و کار زیبایی برای شما صورت گرفته است تجربه خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید و بگویید آیا این روش زیبایی برای شما موثر بوده است یا خیر؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.