شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • داروی امام کاظم زمستانه
    27 دی 1401 - 14:17
    شناسه : 218994
    0

    همه شما ممکن است فصل زمستان و پاییز را با سرماخوردگی و بیماری های ویروسی بشناسید. به طور معمول با گذر از فصل گرم و شروع سرما بیماری های ویروسی مانند سرماخوردگی، آنفلانزا، کرونا و …. شیوع پیدا می کند.

    پ
    پ

    داروی امام کاظم زمستانه

    همه شما ممکن است فصل زمستان و پاییز را با سرماخوردگی و بیماری های ویروسی بشناسید. به طور معمول با گذر از فصل گرم و شروع سرما بیماری های ویروسی مانند سرماخوردگی، آنفلانزا، کرونا و …. شیوع پیدا می کند.

    قبل از هر چیز لازم هست اشاره کنیم که اگر مایل به تهیه داروی امام کاظم از عطاری آنلاین معتبر و پاسخگو هستید ما به شما عطاری آنلاین مصفا را پیشنهاد میکنیم که می توانید از طریق لینک داروی امام کاظم زمستانه آن را مشاهده کنید.

    همیشه و همه جا استفاده از طب سنتی و دارو های گیاهی در درمان این گونه بیماری ها پاسخگو بوده است. یکی از بهترین داروی های سنتی در درمان بیماری های ویروسی داروی گیاهی و دست ساز امام کاظم است. در این مطلب با معرفی داروی امام کاظم زمستانه با شما عزیزان همراه هستیم. لطفا تا انتها این مطلب را دنبال کنید.

    1 - داروی امام کاظم زمستانه - داروی امام کاظم

    داروی امام کاظم زمستانه چیست؟

    داروی امام کاظم دارای دو نوع تابستانه و زمستانه است. داروی امام کاظم زمستانه برای درمان بیماری های ویروسی در فصل سرد و داروی امام کاظم تابستانه برای استفاده در فصول گرم سال استفاده می شود. داروی امام کاظم زمستانه جهت مبارزه با بیماری های ویروسی در شهر های مناطق سردسیر بسیار مناسب است و در این مناطق فروش این دارو بسیار بالا است.

    ترکیبات داروی امام کاظم زمستانه

    داروی امام کاظم زمستانه از ترکیب مواد گیاهی با خواص بی شمار مانند مصطکی، هلیله سیاه و شکر سرخ تهیه شده است. ترکیب این مواد با هم تاثیر بی نظیری در درمان بیماری های ویروسی و تضعیف و کشته شدن ویروس ها در بدن دارد. در این بخش به خواص ترکیبات داروی امام کاظم زمستانه به صورت تکی اشاره می کنیم:

    ۱_ هلیله سیاه

    هلیله سیاه یکی از پر خاصیت ترین گیاهان دارویی به شمار می رود‌. از جمله مهم ترین خواص این دارو می توان به درمان و رفع سفیدی مو ها اشاره کرد. علاوه بر این هلیله دارای خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی است بنابراین استفاده از این داروی گیاهی در ساخت داروی امام کاظم زمستانه می تواند در درمان بسیاری از بیماری های ویروسی موثر واقع گردد.

    ۲_ مصطکی

    مصطکی نیز یکی از گیاهان پر کاربرد در طب سنتی است که دارای خواص ضد باکتریایی، ضد ویروسی و ضد قارچی بسیاری است. از این رو از آن در ساخت داروی امام کاظم زمستانه استفاده می شود. از جمله خواص آن در مبارزه با بیماری می توان به درمان گرفتگی گوش، درمان سرفه، تقویت قلب، تسکین درد های ناشی از بیماری و درد مفاصل، درمان زخم معده و …. اشاره کرد. این گیاه دارای طبع خشک و گرم بوده به همین دلیل برای درمان بیماری های ویروسی در زمستان بسیار مناسب است.

    ۳_ شکر سرخ

    منظور از شکر سرخ همان شکر طبیعی است که از گیاه نیشکر استخراج می شود. این شکر طبیعی دارای خواص بسیاری در طب سنتی بوده و خواص دارویی فراوانی دارد. شکر سرخ حاوی پروتئین، پتاسیم، فسفر، املاح معدنی، کلسیم، آهن، فیبر، آنتی اکسیدان، منیزیم و …. است. بنابراین از این دارو در درمان بسیاری از بیماری های ویروسی موثر است چرا که بسیاری از کمبود های بدن شما را جبران خواهد کرد. از جمله خواص این گیاه می توان به تصفیه خون، تسکین درد های شکمی، بهبود بیماری های گوارشی، استحکام استخوان ها، رفع گرفتگی‌ صدا و …. اشاره کرد.

    البته اگر مایل بودی می توانید کمی زیره سیاه هم اضافه کنید که برای این منظور می توانید از طریق لینک خرید زیره سیاه آن را تهیه کنید

    نحوه استفاده از داروی امام کاظم زمستانه

    با وجود این که تمام ترکیبات به کار رفته در داروی امام کاظم زمستانه طبیعی و گیاهی هستند اما مصرف نا منظم، کم و زیاد این دارو می تواند تاثیرات منفی روی بیمار داشته باشد. جهت درمان بیماری های ویروسی زمستانه ابتدا سه شب متوالی این دارو را مصرف کرده و سپس دوره استفاده را تغییر دهید. پس از مصرف سه شب شروع به مصرف آن به صورت ده شب یک بار کنید. به طور کلی مهم نیست که شما چه زمانی در روز این دارو را مصرف کنید اما بهتر است پس از مصرف آن تا چند ساعت چیزی نخورید بنابراین توصیه می شود این دارو را پیش از خواب میل کنید. میزان مصرف این دارو برای کودکان نصف قاشق و برای بزرگسالان در هر وعده یک قاشق چایخوری است.

    word image 218994 2 1 - داروی امام کاظم زمستانه - داروی امام کاظم

    خرید داروی امام کاظم زمستانه از عطاری آنلاین مصفا

    یکی از برترین عطاری های آنلاین که بهترین و با کیفیت ترین دارو های طب سنتی را به شما ارائه می دهد عطاری مصفا است. عطاری آنلاین مصفا جهت جلب رضایت و فراهم کردن رفاه مشتریان خود محصولات خود را به صورت آنلاین و حضوری ارائه می دهد. این عطاری برای رفع نیاز های دارویی و غذایی شما از گیاهان موجود در طبیعت استفاده کرده و محصولات آن صد در صد طبیعی و بدون افزودنی هلی غیز مجاز است. اگر شما نیز قصد خرید داروی امام کاظم زمستانه را دارید توصیه می شود جهت خریدی مطمئن و با کیفیت عطاری آنلاین مصفا را انتخاب کنید. در خرید آنلاین می توانید هر تعداد از دارو یا محصولی که می خواهید را به سبد خرید خود اضافه کنید

    حتی اگر بخواهید به خرید زردچوبه هم بپرازید یا این که محصول انتخاب شده را لغو کنید یا تغییر دهید. جهت دریافت راهنمایی های بیش تر می توانید با تیم پشتیبانی عطاری آنلاین مصفا تماس حاصل فرمایید.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.