شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین شرکت برای ساخت استخر در ایران
    11 اسفند 1401 - 11:53
    شناسه : 238196
    0

    پارس آب شرکت معتبر طراحی و ساخت استخر در کشور، با افراد مجرب و کیفیت عالی، با بیش از هزاران نمونه کار اجرا شده خانگی و عمومی

    پ
    پ

    بهترین شرکت مجری استخر

    برنامه ریزی و آماده شدن برای ساخت پروژه استخر یک تصمیم بسیار بزرگ برای به اجرا درآوردن یک پروژه عمرانی ظریف و مهم است که قطعا نیازمند یک نقشه کامل و بی نقص، یک تیم اجرایی قوی و نیز متریال درجه یک و مناسب می باشد. به همین خاطر است که لازم است ساخت استخرها را چه استخرهای خانگی باشد و یا استخر عمومی باید به یهترین شرکت مجری استخر سپرد. هر اندازه مجری طرح و ساخت استخر باتجربه تر باشد فرایند ساخت استخر زمان بسیار کمتری را بدنبال خواهد داشت. به همین خاطر لازم است که به دلیل مراحل پیچیده ساخت حتما یک پیمانکار  تیم اجرایی کارکشته و با تجربه این کار سپرده شود. پیمانکار با تجربه علاوه بر سرعت در کار کمک می کند تا با کمترین هزینه با کیفیت ترین کار را تحویل بگیرید. داشتن اطلاعات فنی به روز و با آشنایی با مسائل پیرامونی ساخت استخر برای یک شرکت ساخت استخر متبحر پیش تر در الویت خواهد بود. شکل یک استخر، اندازه آن و نوع متریالی که قرار است در استخر استفاده شود در مدت زمان انجام پروژه تاثیر دارد. اما از طرف دیگر زمانی که پیمانکار و سازنده از تجربه کافی برخوردار باشد به همان نسبت اگر هم در مراحل ساخت مشکلات غیر قابل پیش بینی پیش آمد یک مهندس و پیمانکار خبره با مدیریت هوشمندانه سعی می کند تمامی موانع را رفع نماید و نگذارد پروژه ناتمام بماند و یا زیاد طولانی شود. علاوه بر اینها مهندس مطمئن سعی می کند بهترین متدها و زیباترین طرح ها را به پروژه استخر سازی شما معرفی نماید. اگر بخواهیم تمامی این ریزکاری های مهم در انجام کار را باهم در یک مجموعه کامل و کم نظیر معرفی کنیم ما به شما شرکت پارس آب را با اعتماد تضمینی معرفی می نماییم. در این مقاله قصد داریم شما را با یک تیم حرفه ای ساز استخر و جکوزی آشنا نماییم و بهترین شرکت مجری استخر را به شما معرفی کنیم.

    images 1677700521 63ffada9ed451 - بهترین شرکت برای ساخت استخر در ایران - بهترین شرکت ساخت استخر

     بهترین سازنده استخر، سونا و جکوزی

    همانطور که اشاره کردیم بهترین شرکت مجری استخر آن شرکتی است که بطور خلاصه بتواند در حداقل ترین زمان ممکن بهترین طراحی استخر با زیباترین متریال و با کمترین هزینه تحویل شما دهد. یکی از با تجربه ترین  و معترترین شرکت های ساخت پروژه های آبی که می توان با اعتماد کامل صفر تا صد ساخت استخر را به آنها سپرده شرکت پارس آب می باشد که در طی تجارب چندین ساله خود تا کنون توانسته پروژه های معروف آبی بزرگی را به سفارش دهندگان تحویل دهد. چه در خصوص پروژه های آبی خانگی و ویلاهای شخصی و چه پروژه های عمرانی عمومی و اماکن بزرگ آبی، شرکت پارس آب توانسته خدمات درخشانی را از خود به ثبت برساند. بررسی و تدوین یک برنامه منظم برای ساخت استخر و سونا می تواند نشان دهنده ی یک پایان کار عالی و بی نقص در یک مجموعه ی پیمانکاری باشد. همچنین از دیگر شاخصه های یک مجموعه توانا و ممتاز ارائه پشتیبانی و خدمات پس از اجرای پروژه می باشد. بهترین سازندگان استخرها کسانی هستند که پس از جلب نظر شما بتوانند حتی پس از اتمام کار نیز در کنار شما باشند و در صورت بروز مشکل و یا تغییر در برخی از قسمت های استخر شما و یا جکوزی و سونایی که ساخته اید برایتان راه حل جدید و بهتری را ارائه دهند. پارس آب به عنوان بهترین سازنده استخر، سونا و جکوزی از جمله شناخته شده ترین شرکت های عمرانی طراحی و ساخت پروژه های بزرگ و کوچک آبی در سایر شهرها و نقاط ایران می باشد. ساخت جکوزی و سونا همانند ساخت استخر نیازمند مهارت است و نحوه ساخت آن بخصوص در خانه هایی که شاید متراژ محدودی نیز دارند بسیار سخت باشد اما یک تیم حرفه ای بلد است که چگونه با کمترین متراژ و امکانات بهترین سازه را بسازد.

    images 1677700383 63ffad1f62c07 - بهترین شرکت برای ساخت استخر در ایران - بهترین شرکت ساخت استخر

     ساخت استخر ویلایی و خانگی

    در یک ویلای زیبا و مجهز از جمله مواردی که جزء تجهیزات مهم و پر طرفدار در ساختار آن ویلا می باشد داشتن یک استخر شخصی ولو یک استخر کوچک و خانوادگی می باشد. اگر دوست دارید در خانه و ویلای خود یک استخر مناسب بسازید شرکت پارس آب می تواند به شما نمونه طرح های مدرن از استخرهای خانگی و استخر ویلایی نشان دهد. این مجموعه می تواند از به روزترین فناوری های دنیا و تجهیزات سازه استخر برای ساخت آنچه در ذهن خود دارید به کار ببندد همچنین شما می توانید قبل از شروع پروژه به محاسبه هزینه ساخت استخر خود بپردازید.

    اولین نکته ای که یک پیمانکار ماهر برای ساخت استخر ویلایی و خانگی در نظر می گیرد این است که فضای خانه شما را برای ساخت متراژ استخر بررسی می نماید. سپس در خصوص اینکه استخر سرپوشیده بسازید و یا روباز با شما مشورت می نماید. آنگاه باید بررسی نماید که آیا دلتان می خواهد که استخر شما داخل فضای ویلا ساخته شود و یا در داخل حیاط و در محیطی جداتر از بنای مسکونی شما. آنگاه به طراحی یک سازه ی مقاوم و تقویت سازه می پردازد. برای ساخت استخر شنا در حیاط ویلا حتما نیاز دارید که وضعیت آب رسانی ویلای خود را بررسی کنید. چرا که آب رسانی به استخر یکی از مهمترین بخش های ساخت استخر است که بخاطر لوله کشی و ریزکاری های ابتدایی می بایست در اول کار وضعیت آب رسانی به خوبی سنجش شود. معمولا در برخی از خانه های کوچک که حیاط کوچکی دارند و فضای بزرگی برای ساخت استخر شنا نیست یک استخر کوچک و یا حوض صرفا جهت نماکاری و زیباسازی و اصطلاحا محوطه سازی حیاط خانه می سازند. شاید تصور شود که چون هدف از ساخت این استخر و حوض کوچک شنا کردن نیست پس لذا می توان بدون سپردن کار به پیمانکار به طور غیرحرفه ای آن سازه را ساخت. اما در صورتی که این تصمیم اشتباه بوده و برای داشتن یک حوض ماندگار ولو کوچک نیاز است که از یک مهندس کاربلد و پیمانکار مناسب کمک گرفت.

    images 1677700462 63ffad6ee00ad - بهترین شرکت برای ساخت استخر در ایران - بهترین شرکت ساخت استخر

    طراح و پیمانکار استخر عمومی و پارک آبی

    یک طراح پیمانکار با تجریه باید توانایی ساخت پروژه های بزرگ را نیز داشته باشد و صرفا سازه های آبی او محدود به یک فضای کوچک مانند استخر خانگی  نباشد. لذا در صورت تصمیم به پروژه های بزرگ تفریحات آبی، لازم است یک طراح و پیمانکار استخر عمومی و پارک آبی با تجربه را به خوبی شناسایی کرد. شرکت پارس آب را می توان بدون اغراق از جمله بهترین و برجسته ترین سازنده های استخر عمومی و پارک آبی در ایران دانست. چرا که این شرکت با وجود مهندسین مجربی مشغول به کار است که در کنار تخصص و تحصیلات آکادمیک توانسته اند از آخرین تکنولوژی و جدیدترین تجهیزات ساخت پروژه های آبی باکیفیت ترین خدمات را به سفارش دهندگان خود ارائه دهند.  سازه های آبی مجموعا همانند سایر سازه های ساختمانی نیاز دارند تا از فنون طراحی، معماری و محاسبات عددی دقیق برای ساخت استخر عمومی و آبی استفاده گردد. در صورت رعایت نکردن و عدم در نظر رفتن هر یک از این نکات مهندسی ممکن از با ریزش سازه و پیدایش آسیب جدی و خسارت های هنگفت روبه رو شویم. در استخر عمومی پارک های آبی که بطور میانگین تعداد استفاده کنندگان از فضا زیاد است قطعا نیازمند تهویه فضا و تخلیه آب مداوم و بیشتری نسبت به استخرهای خصوص و خانگی است . لذا در نظر گرفتن موتورخانه و نیز تصفیه آب در کنار سایر مراحل لوله کشی و آب رسانی ها از جمله مراحل و نکات اصلی در انجام کار است. شما در کل دنیا نیز که بررسی نمایید می بینید که استخرهای بزرگ عمومی و آبی از جمله نکات مهم و مورد توجهشان، توجه به عمق و اندازه استخر و ساختار سازه از نظر استحکام می باشد. بزرگترین ورزشگاه های بازی های آبی و مسابقات ورزشی در آب توسط مجرب ترین طراحان و پیمانکاران مشهور و معروف به اجرا می رسد.

    images 1677700334 63ffacee9a7f9 - بهترین شرکت برای ساخت استخر در ایران - بهترین شرکت ساخت استخر

     استخر خانگی لاکچری

    امروزه در اکثر ویلاهای لوکس و لاکچری داشتن یک استخر همانند سایر اجزاء بنای ویلای لاکچری یک امر متداول و ضروری به شمار می آید. خانه های بدون استخر دیگر نمی توانند عنوان لاکچری را به خود بگیرند و لذا علاوه بر ویلاها ها حتی در ساختمان سازی و آپارتمان سازی جدید نیز شاهد استخر خانگی در فضای داخلی ساختمان هستیم. استخر های خانگی که در خانه های ویلایی لاکچری ساخته می شوند در کنار خود یک فضای آرام و راحت ، چیزی شبیه به یک آلاچیق را نیز دارند که بتوان ساعاتی را زیر نور آفتاب پس از یک شنای لذت بخش تجربه کرد. ایجاد یک فضای ناهار و یا عصرانه خوری در کنار استخر خانگی لاکچری می تواند ارزش گذاری خانه شما را به لحاظ رنج قیمت بالاتر ببرد. ساختن استخر با یک طراحی هوشمند می تواند فضای خانه شمارا تکمیل تر نماید. همچنین زیبایی منحصر به فردی به ویلای لاکچری شما می بخشد. باز هم تاکید داریم که عنوان کنیم داشتن یک استخر شیک و زیبا فقط منحصر به ویلاهای بزرگ نیست و بلکه خانه های کوچک و حتی آپارتمانی نیز می تواند صاحب استخر لاکچری ولو با متراژ کوچکتر باشد. اما نکته مهم اینجاست که نحوه ساخت استخر خانگی بخصوص در آپارتمان ها قطعا نیازمند زیرساخت های بسیار قوی و بزرگ می باشد. اینجاست که وجود یک تیم حرفه ای پیمانکاری کاملا خود را نشان می دهد. پارس آب مجموعه ای است که می تواند سازنده خوبی برای اجرای استخر خانگی لاکچری شما از ایده تا اجرا باشد.

    images_1677700599_63ffadf78e1b8.png

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.