×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

داربست از گذشته تا به حال نقش مهمی در تعمیرات ساختمان و ساخت و ساز بازی می کند. اغلب استفاده کنندگان داربست فلزی کارفرماهای ساخت و ساز هستند و مابقی در تعمیرات ساختمانها ، پتروشیمی ها و یا کشتی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قطعاً زمانی که داربست فلزی را برگزیدید یعنی از قبل این راهکار را انتخاب کردید پس به طور معمول باید به دنبال پیدا کردن یک پیمانکار داربست مناسب بگردید ولی قبل از باید به نکاتی توجه کنید تا تمامی جهات را در نظر بیگیرد. توجه داشته باشید شرکت هایی که مجوز فعالیت دارند را انتخاب کنید زیرا این نوع شرکتها اغلب دارای بیمه مسئولیت هستند به این دلیل که داربست فلزی شغلی پرخطر است و ریسک بالایی دارد و همچنین ممکن است سازه داربست بر اثر بلایای طبیعی تخریب شود و خسارات جبران ناپذیری را ببار آورد و مشکلاتی برای شما به وجود آورد .

تعیین متراژ کار اجرای داربست

داربست معمولاً به صورت متر مکعب محاسبه می شود بنابراین شما باید طول و عرض و ارتفاع کار خود را اندازه گیری کنید تا اطلاعات دقیق تری به پیمانکار بدهید تا برای شما قیمت اجاره و نصب داربست را تخمین بزند.

word image 240088 1 - برای پیدا کردن پیمانکار داربست فلزی باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟ - داربست

محاسبه قیمت آنلاین داربست

قبل اینکه با پیمانکار داربست تماس بگیرید ، قیمت خدمات داربست فلزی را به صورت آنلاین از طریق سایت داربستان تخمین بزنید.تمامی اطلاعات لازم برای شما در سایت در دسترس و باید به این نکته توجه داشته باشید اجاره داربست به صورت ماهانه می باشد چه یکروز بخواهید و چه یکماه همان یکماه محاسبه خواهد شد.

قیمت لوله داربستی

برخی از افراد که نوع پروژه آنها به صرفه نیست تا اجرای داربست را بدست پیمانکار بسپارند ابتدا لوله داربستی خریداری می کنند و برای این منظور باید قیمت لوله داربستی را تهیه کنند که داربستان این قیمت را نیز در دسترس قرار داده است .

پیدا کردن داربست بند یا نصاب داربست

افرادی که از قبل لوله تهیه می کنند باید داربست بند برای اجرای داربست خود پیدا کنند برای این منظور از داربست بندهایی که به صورت متری بند هستند انتخاب کنند که از طریق سایت داربستان نیز می توانید نیروی داربست بند آماده به کار پیدا کنید و یا از طریق ارسال درخواست به سایت نیروی مورد نظر خود را پیدا کنید .

word image 240088 2 - برای پیدا کردن پیمانکار داربست فلزی باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟ - داربست

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.