×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بهبود کیفیت زندگی، افزایش درآمد، زندگی در شرایط جدید و علاقه به یک کشور خاص، همگی می‌توانند از دلایل مهاجرت باشند. همگی ما می‌دانیم که مهاجرت کار بسیار سخت و حساسی است که نیاز به همراهی یک مشاور خوب دارد. موسسه و مشاوره مهاجرتی مهاجرت با ما، به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین موسسه مهاجرتی در تهران است که با کمک کارشناسان خود، می‌تواند بهترین نوع مهاجرت را برای شما مشخص کند. با ما همراه باشید تا دربارهٔ شیوه‌های مهاجرتی بیشتر بدانید:

images 1680521495 642ab917714e7 - مهاجرت آسان و بی دردسر با انواع روشهای مهاجرتی با مهاجرت با ما - مهاجرت

مهاجرت و اخذ ویزای تحصیلی

یکی از روش‌های مهاجرت و اخذ ویزا در کشورهای مختلف، مهاجرت تحصیلی است که در گام اول نیاز به اپلای تحصیلی دارد. اپلای تحصیلی درواقع فرایندی است که فرد برای پذیرش در دانشگاه موردنظر انجام می‌دهد. چنانچه اپلای موردتأیید دانشگاه مقصد قرار بگیرد، دانشجو می‌تواند ویزای تحصیلی کشور مقصد را دریافت کند و برای مهاجرت اقدام نماید.

images 1680521524 642ab9346b0b2 - مهاجرت آسان و بی دردسر با انواع روشهای مهاجرتی با مهاجرت با ما - مهاجرت

اگر قصد مهاجرت از طریق اخذ ویزای تحصیلی را دارید، بهتر است که این کار را زیر نظر یک موسسه مهاجرتی معتبر انجام دهید. شما میتوانید با همراهی مشاوره و موسسه مهاجرتی مهاجرت با ما روند دریافت ویزا و مهاجرت خود را تسریع بخشید و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی می‌توان به کشورهای زیر اشاره کرد:

  • کانادا

کانادا کشوری مهاجرپذیر بوده و یکی از بهترین کشورها جهت اپلای تحصیلی است. برای آن‌که ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید و بتوانید در یکی از ۱۰۲ دانشگاه این کشور مشغول به تحصیل شوید، فقط کافی است تا شرایط اخذ ویزا را داشته باشید. از مهم‌ترین شرایط برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا می‌توان به داشتن پذیرش تحصیلی، تمکن مالی برای خرج و مخارج تحصیل و زندگی، مدرک زبان و متقاعد کردن آفیسر برای ترک کانادا بعد از تحصیل اشاره کرد.

  • استرالیا

از دیگر کشورهایی که دانشجویان زیادی قصد دریافت ویزای تحصیلی آن را دارند، می‌توان به استرالیا اشاره کرد، چراکه سطح علمی دانشگاه‌های این کشور، هم‌رده با دانشگاه‌های انگلیس و آمریکا و کانادا است. از مزایای تحصیل در دانشگاه‌های این کشور می‌توان به ارائه مدرک بین‌المللی، امکان گرفتن اقامت دائم پس از تحصیل، کمک‌هزینه‌های مالی دولت به دانشجویان، اقتصاد خوب و روبه‌پیشرفت استرالیا و آب‌وهوای خوب این کشور اشاره کرد. جهت اخذ ویزای تحصیلی استرالیا بهتر است که با شرکت مهاجرتی مهاجرت با ما در تماس باشید.

  • آلمان

آلمان نیز یکی دیگر از مقاصد دانشجویان جهت ادامه تحصیل و اخذ ویزا و مهاجرت است. بالا بودن کیفیت آموزش، امکان اخذ اقامت بعد از پایان تحصیل و ارزان بودن هزینه‌های زندگی و تحصیل در این کشور، از مزایای تحصیل در آلمان است. متقاضیان برای اخذ ویزای تحصیلی در آلمان می‌بایست مدارک تحصیلی موردنیاز برای مهاجرت را به سفارت آلمان در ایران ارائه دهند. اگر با فرایند اپلای تحصیلی در دانشگاه‌های آلمان آشنایی ندارید، بهتر است که از یک موسسه مهاجرتی معتبر کمک بگیرید.

همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با فرآیند مهاجرت به آلمان مقاله “برای مهاجرت به آلمان از کجا شروع کنم” را مطالعه کنید.

  • ایتالیا

ایتالیا نیز یکی دیگر از بهترین کشورها جهت اخذ ویزای تحصیلی و مهاجرت است. یکی از بزرگ‌ترین مزایای تحصیل در ایتالیا، تحصیل رایگان از طریق اخذ بورسیه تحصیلی است. حتی اگر دانشجویان موفق به دریافت بورسیه نباشند، تحصیل در این کشور نسبت‌به سایر کشورهای اروپایی ارزان‌تر است که این مورد یک مزیت محسوب می‌شود. به‌علاوه امکان کار در کنار تحصیل برای دانشجویان نیز وجود دارد. از دیگر مزایای تحصیل در ایتالیا می‌توان به دریافت مدرک بین‌المللی با سطح اعتبار بالا اشاره کرد.

مهاجرت و اخذ ویزای کاری

امروزه یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به کشورهای دیگر، اقدام از طریق مهاجرت کاری است. درآمد بالاتر، امکانات بیشتر، تسهیلات بهتر و به‌طورکلی داشتن زندگی بهتر از دلایل مهاجرت کاری است، اما شرایطی وجود دارند که برای اخذ ویزای کار باید به آن‌ها توجه کنید. اگر با شرایط مهاجرت از طریق کار آشنایی ندارید، بهتر است که با موسسه مهاجرتی معتبر مهاجرت با ما در تماس باشید.

images 1680521629 642ab99dc4ecc - مهاجرت آسان و بی دردسر با انواع روشهای مهاجرتی با مهاجرت با ما - مهاجرت

به‌طورکلی از شرایط اخذ ویزای کاری می‌توان به مواردی همچون سن، مدرک زبان، مدرک تحصیلی، سابقه کار، تمکن مالی برای حداقل ۶ ماه زندگی و گواهی سلامت جسمانی اشاره کرد. نمونه‌های مختلفی از ویزای کاری وجود دارد که با توجه به آن‌ها، می‌توانید بهترین نوع مهاجرت را برای خود انتخاب کنید:

  • اخذ ویزای کاری از طریق Skilled Worker

اخذ ویزای کاری از طریق اسکیل ورکر که بیشتر در کشور کانادا قابل‌مشاهده است، درواقع سیستم امتیازدهی به مهارت‌های فردی به جهت مشغول شدن در یک عنوان شغلی است. درواقع در این سیستم فرد برای موقعیت شغلی خاصی درخواست می‌دهد و اگر مجموع امتیازات وی به حدنصاب برسد، دعوت‌نامه و ویزای کاری برای وی ارسال می‌شود. اگر قصد دریافت ویزا از طریق اسکیل ورکر در کانادا را دارید، با وکلای یک موسسه مهاجرتی معتبر در تماس باشید.

  • اخذ ویزای کاری از طریق Job Seeker

دومین روش برای اخذ ویزای کاری، روش جاب سیکر است. در این روش فرد متقاضی یک ویزای ۶ماهه دریافت می‌کند و در طی این مدت، باید در شغلی مشغول به‌کار شود. اگر در طی ۶ ماه فرد نتواند کار مناسبی پیدا کند، باید به کشور خود بازگردد. ضمن این‌که این نوع ویزا قابل تمدید نیست. به‌علاوه در طی این مدت نیز تمام هزینه‌های زندگی برعهدهٔ خود فرد است، اما اگر فرد موفق به یافتن شغل مناسب شود، ویزای کاری برای وی صادر می‌شود.

  • اخذ ویزای کار از طریق Job Offer

روش دیگر برای اخذ ویزای کاری، جاب‌آفر است که به‌عنوان بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های مهاجرت کاری محسوب می‌شود. در این روش و با کمک بهترین موسسه مهاجرتی، می‌توانید ویزای کاری معتبر دریافت کنید، چراکه وکلای شرکت مهاجرتی براساس رزومهٔ فرد، به‌دنبال بهترین شغل برای وی در کشور مقصد می‌گردند، سپس فرد شرایط کاری و میزان حقوق را موردبررسی قرار می‌دهد و در صورت رضایت، قرارداد کاری با کارفرمای خارجی بسته می‌شود.

اگر به‌دنبال بهترین موسسه مهاجرتی تهران برای دریافت جاب‌آفر هستید، تیم مهاجرت با ما بهترین انتخاب خواهد بود، زیرا وکلای این شرکت مهاجرتی با تمامی قوانین کشورها به‌خوبی آشنایی دارند و می‌توانند به شما در اخذ ویزای معتبر کمک کنند.

مهاجرت و اخذ ویزا از طریق سرمایه‌گذاری

یکی از بهترین راه‌های مهاجرت، از طریق سرمایه‌گذاری است. سرمایه‌گذاری انواع مختلفی دارد که از نمونه‌های آن می‌توان به سرمایه‌گذاری از طریق استارتاپ، مهاجرت از طریق خرید ملک، خرید بیزینس، کارآفرینی، ثبت شرکت و خود اشتغالی اشاره کرد. از مهم‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی، برخورداری از امکانات رفاهی بیشتر و همچنین دریافت اقامت برای کل اعضای خانواده است. مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، روش‌ها و چالش‌های زیادی دارد که مشاوره با یک وکیل از طریق بهترین موسسه مهاجرتی ضروری به نظر می‌رسد.

images 1680521663 642ab9bf0d445 - مهاجرت آسان و بی دردسر با انواع روشهای مهاجرتی با مهاجرت با ما - مهاجرت

از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری و اخذ ویزا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کانادا

سرمایه‌گذاران و مدیران از طریق ویزای سرمایه‌گذاری اخذشده از طریق بهترین موسسه مهاجرتی، می‌توانند در کشور کانادا کار و زندگی کنند. ازآنجایی‌که کانادا یک کشور پیشرفته اقتصادی است که نرخ تورم و ریسک سرمایه کمی دارد، بنابراین یک انتخاب هوشمندانه محسوب می‌شود.

  • آلمان

سرمایه‌گذاری در آلمان جهت اخذ اقامت تنها از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی ممکن است. البته این راه نیز با دشواری‌هایی همراه است که بهتر است زیر نظر کارشناسان یک دفتر مهاجرتی معتبر صورت بگیرد. تیم مهاجرت با ما یک موسسه مهاجرتی در تهران است که از طریق آن می‌توانید جهت دریافت ویزا از طریق ثبت شرکت اقدام کنید.

  • دومینیکا

اگر به دنبال اخذ پاسپورت دائمی برای خود هستید، سرمایه‌گذاری در دومینیکا بهترین گزینه است. با خرید ملک در این کشور، به‌راحتی می‌توانید پاسپورت این کشور را دریافت کنید و از مزایای بی‌نظیر آن همچون سفر به ۱۴۵ کشور دنیا بدون ویزا لذت ببرید.

  • ترکیه

خرید ملک در ترکیه یکی از بهترین روش‌های اخذ اقامت دائم در این کشور است که پاسپورت ترکیه بعد از گذشت ۵ سال از خرید به متقاضی اعطا می‌شود. سپرده‌گذاری و کارآفرینی از دیگر روش‌های سرمایه‌گذاری در این کشور هستند. از مزایای مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری و دریافت ویزا از طریق معتبرترین موسسه مهاجرتی در تهران می‌توان به نزدیکی به ایران، سفر به ۱۱۵ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا، همراهی اعضای خانواده و بدون نیاز به دانش زبان ترکی اشاره کرد.

  • امارات

یکی دیگر از بهترین کشورها به جهت سرمایه‌گذاری، کشور امارات، قطب اقتصادی خاورمیانه است. خرید ملک، صندوق‌های سپرده سرمایه، ثبت شرکت و کارآفرینی از متداول‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در این کشور هستند. امنیت اقتصادی، درآمد بالا و همراهی اعضای خانواده از مهم‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در این کشور هستند.

بهترین موسسه مهاجرتی تهران

images 1680521700 642ab9e4ec2de - مهاجرت آسان و بی دردسر با انواع روشهای مهاجرتی با مهاجرت با ما - مهاجرت

اگر به فکر مهاجرت و دریافت اقامت در بهترین کشورهای دنیا هستید، بهتر است که این راه را با همراهی بهترین و معتبرترین تیم مهاجرتی انجام دهید. مشاور مهاجرتی، مهاجرت با ما، بهترین و معتبرترین موسسه مهاجرتی تهران است که با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقهٔ فعالیت، یکی از بهترین گزینه‌ها جهت دریافت مشاوره برای اخذ ویزای شهروندی کشورهای مختلف است. کارشناسان این موسسه با بررسی رزومه و هم‌چنین درخواست شما، بهترین نوع مهاجرت را معرفی کرده و در این راه همراه شما خواهند بود.

ازآنجایی‌که وکلای مهاجرت با ما همگی با قوانین مهاجرتی در کشورها و حتی ایالت‌های آنان آشنایی کامل دارند، بنابراین هیچ‌گونه نگرانی از بابت امور مهاجرتی خود نخواهید داشت. فراموش نکنید که عدم مشورت با یک مشاور آگاه و باتجربه می‌تواند فرایند مهاجرت شما را با مشکل روبه‌رو کند و حتی گاهی شانس مهاجرت را از شما بگیرد. همراهی یک مشاورهٔ مطلع، می‌تواند به‌آسانی راه مهاجرت را برای شما باز کند و استرس را شما دور کند.

سخن پایانی

با این‌که روش‌های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد، بازهم مهاجرت کردن همیشه امری سخت و دشوار و پرچالش بوده‌است. درراه پرفرازونشیب مهاجرت، مشورت با منبعی مطلع و آگاه، می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. به نظر شما یک موسسه خوب مهاجرتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.