×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

مسابقات صعود و فرود از ارتفاع (یومار کشی) به میزبانی سازمان آتش نشانی رشت و با حضور تیم هایی از نیروی انتظامی “پلیس نوپو”، جمعیت هلال احمر، هیات کوهنوردی و سازمان آتش نشانی برگزار گردید.

به گزارش «بامردم»، صبح امروز نخستین دوره مسابقات صعود و فرود در ارتفاع با حضور افشین عزیزی مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان؛ سیاوش غلامی، معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر؛ فاطمه شیرزاد از اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت و نماینده این شورا در سازمان آتش نشانی رشت؛ مصطفی قامتی، سرپرست هیات کوهنوری استان گیلان و فرماندهان انتظامی ؛ مدیر عامل سازمان آتش نشانی و جمعی از آتش نشانان مرکز استان  برگزار شد .

این دوره از مسابقات که صبح امروز ۲ دی ماه ۹۵ به مناسبت در پیش بودن روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در برج عملیاتی، ورزشی ایستگاه سه سازمان آتش نشانی رشت برگزار شد ۱۲  تیم دونفره از یگان های امدادی حضور داشتند.

بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی در سخنانی ضمن خیر مقدم به سازمان های امدادی و تشکر از عوامل اجرایی این مسابقه بر انسجام بخشی و یکپارچگی میان سازمان های امدادی برای مقابله با حوادث مختلف تاکید کرد و هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را سنجش میزان توانایی و آمادگی امدادگران عنوان داشت.

فاطمه شیرزاد، نماینده محترم شورای اسلامی شهر رشت که از نزدیک شاهد برگزاری این مسابقات بود ضمن تشکر از سازمان های امدادی بر لزوم مدیریت یکپارچه شهری تاکید داشت و افزود: در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های حوزه ایمنی و بحران شاهد اتفاقات خوبی هستیم و ابراز امیدواری کرد، آتش نشانان و امدادگران در زمان بحران و مقابله با حوادث نقش بسزایی دارند که امیدواریم مردم خوب شهر رشت نیز در مواجهه با حوادث گوناگون ضمن اطلاع رسانی با شماره ۱۲۵ خیالشان با وجود آتش نشانان راحت باشد.

 شیرزاد در پایان به قدم های خوب شورای اسلامی و شهرداری در زمینه خرید تجهیزات و ادوات مناسب برای آتش نشانان  طی دو سال اخیر اشاره کرد و برای آتش نشانان در ماموریت های شان آرزوی توفیق داشت.

همین گزارش حاکی است: در این رقابت ها شرکت کنندگان با ابزار آلات مخصوص صعود و فرود به سرعت یک به یک تا ارتفاع خاصی از طناب صعود و پس از آن فرود می کردند و این نخستین باری بود که سازمان های امدادی بدین صورت با یکدیگر به رقابت پرداخته تا بیش از پیش سرعت و قدرت امدادگران به نمایش گذاشته شود.

گفتنی است: در این رقابت ها مصطفی نوری و محمد اندرز از تیم (الف آتش نشانی ) به مقام قهرمانی دست یافتند و عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را تیم (ب آتش نشانی ) به نام های حسین مقصودی و جواد پیروی از آن خود کردند و علی رضازاده و سجاد عبدی نیز از تیم (ج آتش نشانی ) به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافتند در ضمن لوح اخلاق نیز به تیم نیروی انتظامی (پلیس نوپو) رسید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.